Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, Takida skrev:

Kanskje du skal ta til deg at 'en del motstand' ikke er en unnskyldning for dårlig oppførsel, og at det finnes en del mennesker som har opplevd langt verre ting enn Anniken. Hvorfor dette behovet for å forsvare henne? Er lov å like en blogger, men syns det blir dumt når du avfeier alles synspunkter med 'en del motgang'

Selvfølgelig er det ikke greit å oppføre seg dårlig uansett bakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Selvfølgelig er det ikke greit å oppføre seg dårlig uansett bakgrunn.

Nettopp derfor er det ganske irrelevant å terpe på det hver gang Anniken diskuteres også. Er det en ting som er sikkert så er det at Anniken har fått frem at hun har hatt det vanskelig, gitt.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere som verken tar utdanning eller er ute i normalt arbeidsliv, vil ofte stagnere i utvikling. Både språk -og refleksjonsevner ser ut til å lide. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, J.. skrev:

Hun er enebarn,ja.

Men det er ingen unnskyldning for å oppføre seg slik det heller.

Å det er vel nærmere 7 år siden Mikkel dumpet henne.

Bare sånn litt off-topic her, men forskere tilbakeviser disse mytene om enebarn stadig vekk, enebarn er som andre barn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milio skrev:

Jeg ser flere fortsatt liker innlegget jeg skrev på 1 side for snart to år siden. Vel, siden den gang hadde jeg håpet Anniken skulle «bli litt mer voksen», men det syns jeg altså ikke hun har blitt. Hun virker ikke som hun har møtt noe motstand i livet noen sinne. Er hun enebarn? Hun virker å bære preg av å bli sydd puter under armene på og trenger virkelig litt perspektiv. Det er ikke alltid andre sin feil. Og nå er det vel på tide å la den ekskjæresten din fra 4-5 år siden få fred..

Hun har to eldre brødre faren hadde fra før.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kjærlighetsbarn98 said:

Hvis du leser boka hennes så ser du at hun har opplevd en del motstand 

Kan noen si litt om hva det er? Jeg kommer ikke til å lese boken hennes. Lurer på om det er "reelle" ting eller om det er litt som denne kjærlighetssorgen som sett utenfra virker som en litt uproporsjonal reaksjon. (Altså, jeg har forståelse for at folk er forskjellige og at man reagerer forskjellig osv men det er for meg iallfall en grense for hvor mye sympati man kan gi en som man føler overreagerer veldig på noe + at jeg er litt nysgjerrig på hva som er fakta når det snakkes vagt om å oppleve "motstand" eller "vonde ting".)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Unika skrev:

Bare sånn litt off-topic her, men forskere tilbakeviser disse mytene om enebarn stadig vekk, enebarn er som andre barn. 

Nettopp det jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
16 minutter siden, SoftKitty skrev:

Kan noen si litt om hva det er? Jeg kommer ikke til å lese boken hennes. Lurer på om det er "reelle" ting eller om det er litt som denne kjærlighetssorgen som sett utenfra virker som en litt uproporsjonal reaksjon. (Altså, jeg har forståelse for at folk er forskjellige og at man reagerer forskjellig osv men det er for meg iallfall en grense for hvor mye sympati man kan gi en som man føler overreagerer veldig på noe + at jeg er litt nysgjerrig på hva som er fakta når det snakkes vagt om å oppleve "motstand" eller "vonde ting".)

Mobbing, dødsfall, innestengte følelser, psykisk sykdom i familien, søvnparalyser, utbrenthet 

dette er noe av det hun skriver om i boka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun har to eldre brødre faren hadde fra før.

De har jo ikke kontakt,så hun har jo vokst opp som enebarn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Mobbing, dødsfall, innestengte følelser, psykisk sykdom i familien, søvnparalyser, utbrenthet 

dette er noe av det hun skriver om i boka 

Å miste en besteforelder er også livets syklus,selv om det er vondt.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, J.. skrev:

Å miste en besteforelder er også livets syklus,selv om det er vondt.

Det som var spesielt med den sorgen var også at mor ble veldig dårlig og hun måtte ta mors sorg. Jeg tror hun skrev at mor ble ganske kritisk dårlig, og at hun følte hun måtte takle mors sorg i tillegg til hennes egen. 

Å se at foreldre klapper sammen og blir alvorlig syke, det kan være traumatisk! Jeg sier ikke at mor gjorde noe galt, jeg forstår det 100 % og jeg får skikkelig vondt av henne. De begge fortjener å ha det godt og ikke slite slik med verken sorg eller noe annet. Jeg sier bare at det kan være mye for et barn å ha dobbel sorg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det som var spesielt med den sorgen var også at mor ble veldig dårlig og hun måtte ta mors sorg. Jeg tror hun skrev at mor ble ganske kritisk dårlig, og at hun følte hun måtte takle mors sorg i tillegg til hennes egen. 

Å se at foreldre klapper sammen og blir alvorlig syke, det kan være traumatisk! Jeg sier ikke at mor gjorde noe galt, jeg forstår det 100 % og jeg får skikkelig vondt av henne. De begge fortjener å ha det godt og ikke slite slik med verken sorg eller noe annet. Jeg sier bare at det kan være mye for et barn å ha dobbel sorg. 

Selvfølgelig er det ikke riktig at ett barn skal føle på ett slikt ansvar,å det var leit hun følte det slik.

Men,for 1000 gang sånn ca,unnskylder ikke det den rævva holdningen hennes mot resten av verden.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Private og intime detaljer? Jeg nevner i en bisetning at han har vært utro!" 

Det sier jo ingenting om en person 😂

Så forresten at det sitatet kom på topplisten over årets bortforklaringer i Aftenposten, velfortjent.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98

Hun sier, «Når du har lest denne boka, så vet du alt om meg, og det er skummelt. Jeg har ikke holdt igjen på noe» 

Nei, vi vet ikke alt om henne. Ingen vet alt om en annen. Vi vet ikke alt om oss selv engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvis du leser boka hennes så ser du at hun har opplevd en del motstand 

Hvem har ikke opplevd motstand i livet? Det gir ikke Jørgensen retten til å henge ut eksen.

Jørgensen er en forretningskvinne, ikke et skjørt pikebarn som skal bli fritatt fra å bli kritisert av journalister eller andre kritikere som stiller seg undrende til bloggeierens skriveferdigheter samt manglende evne til å merke innlegg som «reklame». Dette er ikke en privatperson med en liten dagbok på Internett. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lidis88 skrev:

"Private og intime detaljer? Jeg nevner i en bisetning at han har vært utro!" 

Det sier jo ingenting om en person 😂

Så forresten at det sitatet kom på topplisten over årets bortforklaringer i Aftenposten, velfortjent.

Det sier vel mer om Jørgensen som er villig til å henge ut andre mennesker offentlig for egen vinning.. Er ikke det mobbing, noe som hun selv hevder å ha blitt??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anniken virker ekstremt skjør som ikke tåler mer enn hun gjør. Hvis det vi har fått vite i boka er "alt" hun har opplevd, så har hun hatt en vanlig barndom vil jeg si. Når det virker som hun på mange viktige områder har vært veldig privilegert, er det vanskelig å forstå hvor alle følelser og drittungeoppførsel kommer fra.

Hun er også dobbeltmoralsk i det meste og er tydelig ganske langt ute og kjøre når hun oppriktig tror at boka hun skrev er viktig for verden.

Jeg blir faktisk ganske skremt av hvor gal hun virker utad. Selvinnsikten er blåst bort med vinden.

Jeg begynner å se paralleller mellom Anniken og Gunilla i Svenske Hollywoodfruer. Et individ som burde beskyttes mot eksponering. "Bloggerne" klippes og limes på en måte som overhodet ikke er fordelaktig for Anniken. Hun blir kynisk utnyttet av TV2. Hva hun selv velger å skrive på bloggen får man ikke gjort noe med dessverre, men jeg håper noen stopper henne fra å delta mer i TV2. 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Hvem har ikke opplevd motstand i livet? Det gir ikke Jørgensen retten til å henge ut eksen.

Jørgensen er en forretningskvinne, ikke et skjørt pikebarn som skal bli fritatt fra å bli kritisert av journalister eller andre kritikere som stiller seg undrende til bloggeierens skriveferdigheter samt manglende evne til å merke innlegg som «reklame». Dette er ikke en privatperson med en liten dagbok på Internett. 

De fleste av oss har selvfølgelig møtt motstand i livet, også som barn og ungdom. Noen mer enn andre. Tenker slett ikke på Anniken da, men de som opplever omsorgssvikt og blir mishandlet og seksuelt misbrukt som barn feks. Det er helt for jævlig.

Anniken dro inn 2 mill i 2017, før boken og alt det, så hun er ganske god på business. Hun liker ikke å merke med reklame for det forringer vel hennes troverdighet men hun bør følge samfunnets spilleregler uten å bli drittsur og bitter.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking skrev:

De fleste av oss har selvfølgelig møtt motstand i livet, også som barn og ungdom. Noen mer enn andre. Tenker slett ikke på Anniken da, men de som opplever omsorgssvikt og blir mishandlet og seksuelt misbrukt som barn feks. Det er helt for jævlig.

Anniken dro inn 2 mill i 2017, før boken og alt det, så hun er ganske god på business. Hun liker ikke å merke med reklame for det forringer vel hennes troverdighet men hun bør følge samfunnets spilleregler uten å bli drittsur og bitter.

Jørgensen er ganske god på fjusk da hun ikke følger lovverket. Noe som igjen gjør bloggeieren lite troverdig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
46 minutter siden, Justlooking skrev:

Ja, det er grusomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...