Gjest BethD Skrevet 21. oktober 2018 #1261 Del Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, J.. skrev: Allerede gjort.. Bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 22. oktober 2018 #1262 Del Skrevet 22. oktober 2018 https://imgur.com/a/3AiNhia Ingen som reagerer på at Eirin Kristiansen bruker drinkglass i samme innlegg som annonse? Forskjellsbehandling eller en glipp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. oktober 2018 #1263 Del Skrevet 22. oktober 2018 16 minutter siden, misssssnorway skrev: https://imgur.com/a/3AiNhia Ingen som reagerer på at Eirin Kristiansen bruker drinkglass i samme innlegg som annonse? Forskjellsbehandling eller en glipp? Forutsetter du at de som oppdaget dette hos Annijor også følger Eirin K? Du reagerer, slik at det er noen som også reagerer på EK. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 22. oktober 2018 #1264 Del Skrevet 22. oktober 2018 1 minutt siden, Asti skrev: Forutsetter du at de som oppdaget dette hos Annijor også følger Eirin K? Du reagerer, slik at det er noen som også reagerer på EK. 😉 hehe! Ja nei, kanskje ikke. Tenkte kanskje at det var et selvutnevnt "bloggpoliti" som likte å gå i sømmene på bloggere, men de har kanskje sine favoritter. Fant forresten flere brudd: https://imgur.com/a/SPkCyhL Har meldt det til Forbrukertlsynet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. oktober 2018 #1265 Del Skrevet 22. oktober 2018 1 minutt siden, misssssnorway skrev: hehe! Ja nei, kanskje ikke. Tenkte kanskje at det var et selvutnevnt "bloggpoliti" som likte å gå i sømmene på bloggere, men de har kanskje sine favoritter. Fant forresten flere brudd: https://imgur.com/a/SPkCyhL Har meldt det til Forbrukertlsynet. Ja, om en skal følge alle ville det vært en heldagsjobb og vel så det. 😊 Flott du meldte. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. oktober 2018 #1266 Del Skrevet 22. oktober 2018 2 minutter siden, misssssnorway skrev: hehe! Ja nei, kanskje ikke. Tenkte kanskje at det var et selvutnevnt "bloggpoliti" som likte å gå i sømmene på bloggere, men de har kanskje sine favoritter. Fant forresten flere brudd: https://imgur.com/a/SPkCyhL Har meldt det til Forbrukertlsynet. Her er det vel kun cider-logoen som er brudd? Personen kan si at det er fanta excotic og solbærsaft i de andre tre glassene? Det er det vel ingen som kan ta henne på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 22. oktober 2018 #1267 Del Skrevet 22. oktober 2018 @addict For ikke avspore noe mer tråden som handler om Annijor, så har jeg svart på hva som regnes med i forbudet i alkoholreklameloven i tråden om Eirin K - https://forum.kvinneguiden.no/topic/1148264-eirin-kristiansen/?page=7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. oktober 2018 #1268 Del Skrevet 22. oktober 2018 1 time siden, misssssnorway skrev: https://imgur.com/a/3AiNhia Ingen som reagerer på at Eirin Kristiansen bruker drinkglass i samme innlegg som annonse? Forskjellsbehandling eller en glipp? Aldri hørt om menneske før,så nei,henne følger jeg ikke med på. Bra du meldte ifra. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 22. oktober 2018 #1269 Del Skrevet 22. oktober 2018 On 10/21/2018 at 3:45 PM, Jordbærkake34532 said: Renate sier: oktober 21, 2018, kl. 8:38 am Ser du reklamerer for klærne du får av Gina tricot og deretter selger klærne på Tise etterpå. Dette er vel ikke lov, eller? Svar Anniken Jørgensen sier: oktober 21, 2018, kl. 11:59 am Nå vare mye gææærent om dagen du! Disse klærne er ikke på tise, og værsåsnill. har du ikke annet å ta deg av enn å finne feil hos meg? <- Anniken svarer ikke så veldig hyggelig i kommentarfeltene heller Funkygine selger også sine sponsede reebok klær på tise. Om det er lov vet jeg ikke, men det er på kanten. Jeg hadde aldri betalt for et produkt en annen har fått gratis. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 27. oktober 2018 #1270 Del Skrevet 27. oktober 2018 Noen som har hørt siste episode av podcasten hennes? Det blir så tydelig at hun sliter med: - å skille mellom sak og person. Når noen irriterer seg over at hun som blogger og forfatter ikke evner å skrive grammatisk riktig tar hun det personlig. Det er mobbing og hets i hennes verden. Folk er fæle og uansett så skriver hun med orddelingsfeil med vilje. - å ta til seg kritikk på en fornuftig måte. Alle kommentarer som ikke er skrevet på en måte som forgude henne skyver hun langt fra seg. At hun ikke skjønner at når man lever av å markedsføre klær og kosmetikk så bør man kanskje sette seg inn i gjeldene lovverk er jo bare merkelig. - videre skryter hun av at hun ikke en gang har sett på kontrakten hun skrev under på i forbindelse med bokutgivelsen. Hun aner ikke hva som står der eller hva hun blir å tjene på boksalget. Er dette tøft? Kult? Skjønner ikke helt tankegangen hennes. - At venninnen hennes Cornelia som tross alt er noen år eldre, ikke ser galskapen i enkelte ting Anniken sier er bare en bekreftelse på at de lever i et ekkokammer. De er bare snille og greie og alle andre er fæle og slemme. Hvis noen kritiserer handlingene dine er det det samme som å henge ut folk. Blogg om toppbloggere og å-kjendis er slemme, for de har lagd memes av Anniken og vinglass-oppstyret. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. oktober 2018 #1271 Del Skrevet 27. oktober 2018 7 minutter siden, AntiBullshit skrev: Noen som har hørt siste episode av podcasten hennes? Det blir så tydelig at hun sliter med: - å skille mellom sak og person. Når noen irriterer seg over at hun som blogger og forfatter ikke evner å skrive grammatisk riktig tar hun det personlig. Det er mobbing og hets i hennes verden. Folk er fæle og uansett så skriver hun med orddelingsfeil med vilje. - å ta til seg kritikk på en fornuftig måte. Alle kommentarer som ikke er skrevet på en måte som forgude henne skyver hun langt fra seg. At hun ikke skjønner at når man lever av å markedsføre klær og kosmetikk så bør man kanskje sette seg inn i gjeldene lovverk er jo bare merkelig. - videre skryter hun av at hun ikke en gang har sett på kontrakten hun skrev under på i forbindelse med bokutgivelsen. Hun aner ikke hva som står der eller hva hun blir å tjene på boksalget. Er dette tøft? Kult? Skjønner ikke helt tankegangen hennes. - At venninnen hennes Cornelia som tross alt er noen år eldre, ikke ser galskapen i enkelte ting Anniken sier er bare en bekreftelse på at de lever i et ekkokammer. De er bare snille og greie og alle andre er fæle og slemme. Hvis noen kritiserer handlingene dine er det det samme som å henge ut folk. Blogg om toppbloggere og å-kjendis er slemme, for de har lagd memes av Anniken og vinglass-oppstyret. Hva heter podcasten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 27. oktober 2018 #1272 Del Skrevet 27. oktober 2018 https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=1401805398&i=1000422568135 2 minutter siden, J.. skrev: Hva heter podcasten? Anniken & Cornelia - Stylista 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 27. oktober 2018 #1273 Del Skrevet 27. oktober 2018 6 minutter siden, AntiBullshit skrev: - videre skryter hun av at hun ikke en gang har sett på kontrakten hun skrev under på i forbindelse med bokutgivelsen. Hun aner ikke hva som står der eller hva hun blir å tjene på boksalget. Er dette tøft? Kult? Skjønner ikke helt tankegangen hennes. - Tror ikke hun har evne til å reflektere over hvilken betydning jussen har for å beskytte hennes rettigheter og interesser. Hadde jeg skulle skrive under på en kontrakt i forbindelse som noe angikk meg, hadde jeg bedt en advokat se på det. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 27. oktober 2018 #1274 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Tror ikke hun har evne til å reflektere over hvilken betydning jussen har for å beskytte hennes rettigheter og interesser. Hadde jeg skulle skrive under på en kontrakt i forbindelse som noe angikk meg, hadde jeg bedt en advokat se på det. Jeg lo godt når det ble nevnt i podcasten at en av Anniken sine sterke sider er at hun er så reflektert 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. oktober 2018 #1275 Del Skrevet 27. oktober 2018 (endret) 19 minutter siden, AntiBullshit skrev: https://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewPodcast?id=1401805398&i=1000422568135 Anniken & Cornelia - Stylista Takk! 👏 Edit - får ikke hørt fordi det ligger på iTunes/man må ha appleettellerannet app. Endret 27. oktober 2018 av J.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 27. oktober 2018 #1276 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, AntiBullshit skrev: Jeg lo godt når det ble nevnt i podcasten at en av Anniken sine sterke sider er at hun er så reflektert Hun har nok sine sider, men alt dette våsen hun klarer å lire av seg i de punktene du beskriver ovenfor viser noe helt annet. Ikke involver deg i Sweatshop når du er en storforbruker disse klærne som er produsert under forferdelige forhold. Ja, listen er lang. Mange av disse bloggerne som kunne ha godt av å komme seg bobla si, tilegnet seg kunnskap og evnen til å tenke kritisk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 27. oktober 2018 #1277 Del Skrevet 27. oktober 2018 Beklager om det er litt slemt å si, men det er jo mulig hun ikke helt vet hva reflektert betyr. Ser en tendens blant yngre Some- og reality-kjendiser til å bruke en del ord feil. Hun tenker jo tydligvis mye, og det er godt mulig hun derfor tror det betyr at hun er reflektert, for eksempel. Hun mener jo også selv at hun er en gammel sjel i ung kropp, men for meg (som er en del eldre enn henne men ikke kjempegammel) fremstår mye av det hun sier og gjør som veldig ungt, umodent eller barnslig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 27. oktober 2018 #1278 Del Skrevet 27. oktober 2018 5 timer siden, J.. skrev: Takk! 👏 Edit - får ikke hørt fordi det ligger på iTunes/man må ha appleettellerannet app. Du kan også laste ned appen a-cast og høre podcaster der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 29. oktober 2018 #1279 Del Skrevet 29. oktober 2018 På 27.10.2018 den 20.46, AntiBullshit skrev: Jeg lo godt når det ble nevnt i podcasten at en av Anniken sine sterke sider er at hun er så reflektert Måten hun opptrer i offentligheten vitner om noe helt annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 17. november 2018 #1280 Del Skrevet 17. november 2018 Bloggforfatternes bokhøst Hva foregår i hodene på redaktørene - annet enn synet av lysende dollartegn? Hva tenker norske forlag når de forer unge lesere med en blogglitteratur gjennomsyret av en blomstrende narsissisme? - https://www.dagbladet.no/kultur/hva-foregar-i-hodene-pa-redaktorene---annet-enn-synet-av-lysende-dollartegn/70465065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå