Snaskesnusken Skrevet 3. oktober 2018 #981 Del Skrevet 3. oktober 2018 3 timer siden, Marist skrev: Og lager gråtevideoer når noen er uenig. Å herregud ja.. De gråtevideoene er bare så utrolig barnslig.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. oktober 2018 #982 Del Skrevet 3. oktober 2018 Eeelsker at Tusvik & Tønne tar opp saken i dagens pod! 👌🏼 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. oktober 2018 #983 Del Skrevet 3. oktober 2018 2 timer siden, Rosatoast skrev: Syntes hun har en kul stil, men det irriterer meg grenseløst mye at hun hele tiden har kalt seg en gammel sjel. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. oktober 2018 #984 Del Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Eeelsker at Tusvik & Tønne tar opp saken i dagens pod! 👌🏼 Har du link til det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. oktober 2018 #985 Del Skrevet 3. oktober 2018 25 minutter siden, wintergirl skrev: Har du link til det? 😊 https://www.acast.com/tusvikogtonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 3. oktober 2018 #986 Del Skrevet 3. oktober 2018 Syns som nevnt at dette forlaget virker særdeles uproft. De må jo forstå at hvis de gir ut en bok, hvor personer med navn blir utlevert, så vil det kunne skape reaksjoner og potensielle krav om at boken stoppes og endres. At de ikke har sette dette virker bare totalt amatørmessig. Jeg syns også påstanden fra forlaget faller lett: "Vi vil fortsette å kjempe for Annikens rett til å fortelle sin unike personlige historie, som er nyttig for alle unge og foreldre som trenger å vite hvordan det er å være ung i dag, sa forelegger Alexander Elguren". Anniken kan fint fortelle sin historie, helt uten å utlevere andre mennesker. Hvis man ikke kan skrive en bok uten å utlevere andre mennesker, og også uten deres samtykke, så bør man revurdere hele bokprosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. oktober 2018 #987 Del Skrevet 3. oktober 2018 4 minutter siden, Newroz skrev: Syns som nevnt at dette forlaget virker særdeles uproft. De må jo forstå at hvis de gir ut en bok, hvor personer med navn blir utlevert, så vil det kunne skape reaksjoner og potensielle krav om at boken stoppes og endres. At de ikke har sette dette virker bare totalt amatørmessig. Jeg syns også påstanden fra forlaget faller lett: "Vi vil fortsette å kjempe for Annikens rett til å fortelle sin unike personlige historie, som er nyttig for alle unge og foreldre som trenger å vite hvordan det er å være ung i dag, sa forelegger Alexander Elguren". Anniken kan fint fortelle sin historie, helt uten å utlevere andre mennesker. Hvis man ikke kan skrive en bok uten å utlevere andre mennesker, og også uten deres samtykke, så bør man revurdere hele bokprosjektet. Også Anniken sin UNIKE HISTORIE. Snakk om å gjøre jenta en bjørnetjeneste med å faktisk sy enda flere puter under armene hennes. Anniken må våkne opp fra drømmeverden og innse at det er mange mange mange mange, ja, altfor mange som sliter på sin UNIKE måte. Hvordan skal hennes unike historie lære andre noe som helst? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. oktober 2018 #988 Del Skrevet 3. oktober 2018 13 minutter siden, Rosalie skrev: https://www.acast.com/tusvikogtonne Takk😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 3. oktober 2018 #989 Del Skrevet 3. oktober 2018 Akkurat nå, wintergirl skrev: Også Anniken sin UNIKE HISTORIE. Snakk om å gjøre jenta en bjørnetjeneste med å faktisk sy enda flere puter under armene hennes. Anniken må våkne opp fra drømmeverden og innse at det er mange mange mange mange, ja, altfor mange som sliter på sin UNIKE måte. Hvordan skal hennes unike historie lære andre noe som helst? Jeg har ikke lest boka, men ser ikke bort i fra at både ungdom og foreldre kan lære litt om hvordan enkelte takler kjærlighetssorg og ungdomstiden - og kanskje særlig det at for noen kan det være veldig vanskelig. Det kan være nyttig for flere. Når det er sagt mener jeg det må være fullt mulig å formidle dette uten at man utleverer andre personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 3. oktober 2018 #990 Del Skrevet 3. oktober 2018 12 minutter siden, Newroz skrev: Jeg har ikke lest boka, men ser ikke bort i fra at både ungdom og foreldre kan lære litt om hvordan enkelte takler kjærlighetssorg og ungdomstiden - og kanskje særlig det at for noen kan det være veldig vanskelig. Det kan være nyttig for flere. Når det er sagt mener jeg det må være fullt mulig å formidle dette uten at man utleverer andre personer. Det mange reagere på her er at jenta mener ingen har det så fælt som henne. Og sånn helt ærlig. Kjærlighetssorg har eksistert siden menneskene ble til. Skal vi nå i 2018 til og med lære om at vi tar det forskjellig? De som er interesserte på for all del lese boka, men tviler på at den er noe for de fleste. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. oktober 2018 #991 Del Skrevet 3. oktober 2018 Kan måtte møte i retten https://www.vg.no/rampelys/bok/i/ngxzLx/anniken-joergensen-kan-maatte-moete-i-retten 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pustogpes Skrevet 3. oktober 2018 #992 Del Skrevet 3. oktober 2018 Tror dere ikke at dette kan være et PR-stunt? De møtes i «retten» og inngår et forlik hvor begge får munnkurv og ikke får snakke mer om saken!! Vipps så hadde de i tillegg skapt enda mer blest om boka, «alle» må jeg lese det som omhandler personen som føler seg krenket... mulig jeg er helt på jordet altså 😊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. oktober 2018 #993 Del Skrevet 3. oktober 2018 1 time siden, wintergirl skrev: Også Anniken sin UNIKE HISTORIE. Snakk om å gjøre jenta en bjørnetjeneste med å faktisk sy enda flere puter under armene hennes. Anniken må våkne opp fra drømmeverden og innse at det er mange mange mange mange, ja, altfor mange som sliter på sin UNIKE måte. Hvordan skal hennes unike historie lære andre noe som helst? Det er mange som sliter, og det tror jeg nok hun vet. Tror setningen "ingen har faen meg følt slik smerte som meg" var skrevet litt som de tankene hun hadde der og da. Hun følte at hun hadde det verst og at hun kom til å dø av sorg, men jeg tror hun innser nå at det ikke er sånn. Men enig, hun burde ikke ha skrevet den setningen. Da måtte hun ha skrevet at, "jeg følte at jeg hadde det verst i verden akkurat da det pågikk som verst, men så innså jeg at det ikke var slik". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. oktober 2018 #994 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) På 3.10.2018 den 19.10, Newroz skrev: Syns som nevnt at dette forlaget virker særdeles uproft. De må jo forstå at hvis de gir ut en bok, hvor personer med navn blir utlevert, så vil det kunne skape reaksjoner og potensielle krav om at boken stoppes og endres. At de ikke har sette dette virker bare totalt amatørmessig. Jeg syns også påstanden fra forlaget faller lett: "Vi vil fortsette å kjempe for Annikens rett til å fortelle sin unike personlige historie, som er nyttig for alle unge og foreldre som trenger å vite hvordan det er å være ung i dag, sa forelegger Alexander Elguren". Anniken kan fint fortelle sin historie, helt uten å utlevere andre mennesker. Hvis man ikke kan skrive en bok uten å utlevere andre mennesker, og også uten deres samtykke, så bør man revurdere hele bokprosjektet. Så enig! Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 3. oktober 2018 #995 Del Skrevet 3. oktober 2018 12 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Så enig! Hun hadde for eksempel ikke trengt å fortelle at moren var preget av barndommen sin, altså hinter til at mora bærer preg av traumer fra far som var alkoholiker. Synes ikke det var greit å skrive f.eks Min mamma er også preget av at det var en del alkohol da hun vokste opp. Hun har det bra, men har blant annet vært redd for at vi barna skal drikke alkohol pga de vonde minnene. Selv har hun et normalt forhold til alkohol nå.Men, det kunne aldri falt meg inn å skrive dette i boka mi, og det tror jeg virkelig ikke hun hadde satt pris på en plass. Har det stått noe sted at moren ikke syns dette er ok? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. oktober 2018 #996 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) På 4.10.2018 den 0.01, masekopp skrev: Har det stått noe sted at moren ikke syns dette er ok? Nei, men så vidt jeg har lest så er det Mikkel i hovedsak som har lest manuset. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 3. oktober 2018 #997 Del Skrevet 3. oktober 2018 3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Nei, men så vidt jeg har lest så er det Mikkel i hovedsak som har lest manuset. Kanskje hun synes det er greit, men hun har utlevert flere familiemedlemmer. Oldemor som var inn og ut av psykiatrisk, bestefar som var alkoholiker, bestemor som var alvorlig syk, mor med traumer osv. Så lenge familien har lest og godkjent ser jeg ikke problemet. Min mor eller mormor f. eks., ville ikke hatt problemer med det (jeg begynte på en bok en gang, så snakket med de om det da). Man kan jo ikke bare gå utifra at folk syns det er et problem, vi er alle forskjellige. Det fremstår for meg som man er mest ute etter å ta Anniken på alt, men jeg mener jo det er mer enn nok å ta av bare med det vi VET. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 3. oktober 2018 #998 Del Skrevet 3. oktober 2018 (endret) På 3.10.2018 den 16.56, Snaskesnusken skrev: Å herregud ja.. De gråtevideoene er bare så utrolig barnslig.. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 3. oktober 2018 #999 Del Skrevet 3. oktober 2018 8 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Og kleine. De higer etter sympati. Det er lite attraktivt når man er bikket 20 år. Selvfølgelig skal det være lov til å gråte i et program om det skjer noe trist, men at man nesten planlegger på forhånd at man skal gråte, for å så filme seg selv og legge denne videoen ut, er noe helt annet. Da blir det ikke alltid naturlig heller, men oppkonstruert Oppkonstruert ja. Det er nettopp det disse videoene er. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 4. oktober 2018 #1000 Del Skrevet 4. oktober 2018 6 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Nei, men så vidt jeg har lest så er det Mikkel i hovedsak som har lest manuset. Kanskje hun synes det er greit, men hun har utlevert flere familiemedlemmer. Oldemor som var inn og ut av psykiatrisk, bestefar som var alkoholiker, bestemor som var alvorlig syk, mor med traumer osv. Det er ikke sikkert noen har våget å ta støyten ved og si i fra at de ikke syns det som er skrevet er greit. Alle vet jo hvordan forfatteren hadde kommet til å reagere på negative tilbakemeldinger. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå