Aurora** Skrevet 7. mai 2018 #541 Del Skrevet 7. mai 2018 Seriøst, hvor lenge skal hun syte over at hun må merke innleggene?! Hvis det er så slitsomt og irriterende, så bytt jobb da 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 7. mai 2018 #542 Del Skrevet 7. mai 2018 "Buhu får ikke lov til å gjøre noen ting lengre". Makan til sutring Anniken kan med fordel reflektere over at regelverket i praksis har vært det samme all tiden hun har blogget. Det er på ingen måte noe nytt som brått ble påduttet de stakkars rosabloggerne da FO/FT laget veiledningene. At hun som næringsdrivende ikke selv satte seg inn i lover og regler da de første reklameoppdragene dukket opp for stå for hennes regning. Hun er for så vidt ikke den eneste rosabloggeren som har/hadde mangelfullt forhold til egne plikter, men det er vel egentlig ikke formildende. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 7. mai 2018 #543 Del Skrevet 7. mai 2018 Det er veldig synd at hun prøver å fremstille det som om hun sitter på en sann definisjon av hva reklame er. Hun skaper en forvirring hos leseren og er du en lesere som ser opp til Anniken (og det gjør jo mange av leserne hennes) så tar de det for god fisk og konkluderer med at «dette ikke egentlig er reklame». Loven er der for å beskytte akkurat slike forbrukere som jo også er sårbare for denne typen påvirkning. Håper hun får en skikkelig smekk ved neste tilsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 7. mai 2018 #544 Del Skrevet 7. mai 2018 Alle som har en jobb må forholde seg til regler og regelverk. Enten er hun dum eller forferdelig umoden 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 7. mai 2018 #545 Del Skrevet 7. mai 2018 22 minutter siden, Miranda16 skrev: Alle som har en jobb må forholde seg til regler og regelverk. Enten er hun dum eller forferdelig umoden Ja. Eller begge deler? En herlig kombinasjon 🙄 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 7. mai 2018 #546 Del Skrevet 7. mai 2018 Så barnslig. Det er jo faktisk bare snakk om å gjøre jobben sin. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg gjestgitt Skrevet 7. mai 2018 Populært innlegg #547 Del Skrevet 7. mai 2018 Anniken har verdens mest behagelige jobb og tjener fett på det og så klarer hun å syte såpass mye for 2 sekunders ekstra arbeid. Hadde hun kommet til meg for å søke jobb så hadde jeg aldri ansatt henne, for en elendig arbeidsmoral hun har. Anniken, vi vet du leser her. Slutt å klag, ta deg sammen og gjør jobben din skikkelig. Du har selv valgt å tjene store summer på reklame, da får du ta konsekvensen med at du ikke er mer enn en vandrende reklameplakat. Forresten, COS er under H&M gruppen, trodde du var anti H&M? Noen gjør det veldig lett å bli mislikt. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 23. mai 2018 #548 Del Skrevet 23. mai 2018 Skjønner ikke, hun er jo med Anders ofte enda. Noen som vet om de bor sammen eller hva? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 24. mai 2018 #549 Del Skrevet 24. mai 2018 11 hours ago, Kk47463kkkkkkkkkkk said: Skjønner ikke, hun er jo med Anders ofte enda. Noen som vet om de bor sammen eller hva? Samme vennekrets? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 24. mai 2018 #550 Del Skrevet 24. mai 2018 11 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: Skjønner ikke, hun er jo med Anders ofte enda. Noen som vet om de bor sammen eller hva? Svært sikre kilder har bekreftet at de er kjærester (: (: (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 24. mai 2018 #551 Del Skrevet 24. mai 2018 37 minutter siden, nejve skrev: Svært sikre kilder har bekreftet at de er kjærester (: (: (: Igjen? Lurer på hvor manfe ganger de har blitt sammen og gjort det slutt? Av og på hele tiden 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Unika Skrevet 29. mai 2018 Populært innlegg #552 Del Skrevet 29. mai 2018 Herregud, begynner å skjønne hvorfor hun sliter så med relasjoner, hun tar jo alt dønn personlig. Svarte på en poll på Instagrammen hennes, hvor hun spurte noe ala "burde jeg ha en spalte ala sex&city?", jeg svarte "neh", fordi jeg ikke synes det hørtes så veldig interessant ut for meg, og på neste insta-post så skriver hun at hun alltid sjekker hva slags type folk det er som svarer nei på sånt.. Altså HALLO! Er man en hater eller noe bare fordi man ikke synes akkurat det prosjektet hørtes så spennendes ut? Jeg gir opp bloggere. 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. juni 2018 #553 Del Skrevet 2. juni 2018 Ryddet for spekulasjoner. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 6. juni 2018 #554 Del Skrevet 6. juni 2018 https://www.nrk.no/kultur/blogger-til-statsradene_-_-ma-forby-rabattkuponger-for-plastiske-operasjoner-1.14070189 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 23. juni 2018 #555 Del Skrevet 23. juni 2018 Har hun vært åpen om silikon ? Jeg vet at «små» pupper kan være faste og runde når man er ung. Men var hun ikke ganske flat før? (Ikke at det er negativt) synst bare at formen osv så veldig ut som silikon, i den gjennomsiktige toppen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salt&pepper Skrevet 24. juni 2018 #556 Del Skrevet 24. juni 2018 11 timer siden, *Stjerne*støv* skrev: Har hun vært åpen om silikon ? Jeg vet at «små» pupper kan være faste og runde når man er ung. Men var hun ikke ganske flat før? (Ikke at det er negativt) synst bare at formen osv så veldig ut som silikon, i den gjennomsiktige toppen.. Nei, jeg tror ikke det. Tror ikke hun har tatt silikon. Er vanlig at puppene kan endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 11. september 2018 #557 Del Skrevet 11. september 2018 Første klipp på bloggerne av anniken og hun gråter................... Skal hun grine seg igjennom denne sesongen også? 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 11. september 2018 #558 Del Skrevet 11. september 2018 30 minutter siden, fruaasen skrev: Første klipp på bloggerne av anniken og hun gråter................... Skal hun grine seg igjennom denne sesongen også? Grein sikkert fordi ho ble bedt om å følgje Markedsføringsloven🙄 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. september 2018 #559 Del Skrevet 11. september 2018 30 minutter siden, fruaasen skrev: Første klipp på bloggerne av anniken og hun gråter................... Skal hun grine seg igjennom denne sesongen også? Frykter det. Ganske slitsomt med den negativiteten hennes 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 11. september 2018 #560 Del Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, Glufseguri skrev: Grein sikkert fordi ho ble bedt om å følgje Markedsføringsloven🙄 ....Og hvor ondskapsfulle KG-kjerringene er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå