Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #1661 Del Skrevet 26. juni 2023 Gjest SnowBells skrev (På 14.4.2022 den 20.55): Jeg er så enig og jeg klarer ikke å fatte hvorfor disse "influenserne" lar seg bruke som bjellekuer slik at klesindustrien kan fortsette med å spy ut ultrafast fashion. https://www.instagram.com/p/Ca2I6gKAZmQ/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Og nå skal hun selge bikinier for Isabel Raad, og være med i en ny serie med noen av de verste infliencerne vi har i Norge, som aggressivt promoterer plastisk kirurgi, fast-fashion og kokain... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 27. juni 2023 #1662 Del Skrevet 27. juni 2023 Fikk flashback til Bloggerne da jeg så denne artikkelen på tv2. Driver hun virkelig fortsatt og filmer seg selv hver gang hun er «gråtkvalt»? Det er liksom det siste jeg tenker på når jeg er lei meg, at jeg må skynde meg å få det på film. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/anniken-jorgensen-i-sorg-etter-vanskelig-valg-hjerteknust/15851343/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 27. juni 2023 #1663 Del Skrevet 27. juni 2023 (endret) Daisy_B skrev (På 27.6.2023 den 14.29): Fikk flashback til Bloggerne da jeg så denne artikkelen på tv2. Driver hun virkelig fortsatt og filmer seg selv hver gang hun er «gråtkvalt»? Det er liksom det siste jeg tenker på når jeg er lei meg, at jeg må skynde meg å få det på film. https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/anniken-jorgensen-i-sorg-etter-vanskelig-valg-hjerteknust/15851343/ Det er noe veldig desperat over denne nye serien. Overraskende at Jørgensen ønsker å synke ned på dette nivået. Selv om hun er en typisk influencer, av det flashy slaget, så har det vært noen hakk over de tre øvrige. På bilder av dem sammen ser de tre andre ut som karikaturer, "Jessica Rabbits". Jørgensen får, om ikke annet, plastisk og "estetisk" kirurgi til å fremstå akkurat så groteskt og latterlig som det er. Endret 4. juli 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 27. juni 2023 #1664 Del Skrevet 27. juni 2023 Det er utrolig hva en livskrise som å omplassere fugl, gjør med en 💔 Jammen bra det er en tv-serie på gang, så hun får styrke til å komme seg igjennom. Er folk så enkle at disse Blogger/influencerne faktisk får seere? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 28. juni 2023 #1665 Del Skrevet 28. juni 2023 Tradegy skrev (18 timer siden): Det er utrolig hva en livskrise som å omplassere fugl, gjør med en 💔 Jammen bra det er en tv-serie på gang, så hun får styrke til å komme seg igjennom. Er folk så enkle at disse Blogger/influencerne faktisk får seere? Jeg vet ikke noe om en fugl, men jeg tror hun trenger penger. Hun har hatt stort inntektsfall, og måtte selge leilighet med tap etter rådyr oppussing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 28. juni 2023 #1666 Del Skrevet 28. juni 2023 1 hour ago, IreneV said: Jeg vet ikke noe om en fugl, men jeg tror hun trenger penger. Hun har hatt stort inntektsfall, og måtte selge leilighet med tap etter rådyr oppussing. Ah...så rett og slett ganske desperat. Makes sence. Trolig lagt til seg noen dyre vaner i tillegg... 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 28. juni 2023 #1667 Del Skrevet 28. juni 2023 Tradegy skrev (11 minutter siden): Ah...så rett og slett ganske desperat. Makes sence. Trolig lagt til seg noen dyre vaner i tillegg... 🙈 Bryllup og ny bolig på trappene, sånt er ikke billig, spons eller ei. Blir bare spekulasjoner, men denne serien er så utrolig lavmål, meget skuffende at en som Jørgensen blir med på et slikt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. juni 2023 #1668 Del Skrevet 28. juni 2023 IreneV skrev (5 timer siden): Bryllup og ny bolig på trappene, sånt er ikke billig, spons eller ei. Blir bare spekulasjoner, men denne serien er så utrolig lavmål, meget skuffende at en som Jørgensen blir med på et slikt prosjekt. Veldig teit å hele tiden pushe dior, Prada og andre dyre merker på IG som om hun vasser i penger når hun i realiteten nesten-sliter økonomisk. Evig glad jeg ikke lever over evne som disse influencerne og dermed har nok penger på bok til å ikke «måtte» selge sjelen min på tv/nett, det funker jo ikke i lengden sånn som Anniken holder på 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. juni 2023 #1669 Del Skrevet 28. juni 2023 AntiBullshit skrev (5 minutter siden): Veldig teit å hele tiden pushe dior, Prada og andre dyre merker på IG som om hun vasser i penger når hun i realiteten nesten-sliter økonomisk. Evig glad jeg ikke lever over evne som disse influencerne og dermed har nok penger på bok til å ikke «måtte» selge sjelen min på tv/nett, det funker jo ikke i lengden sånn som Anniken holder på Anniken kommer fra et møblert hjem,så penger er nok ikke et problem,foråsidetsånn. Er isåfall heller relevans/content enn penger man søker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. juni 2023 #1670 Del Skrevet 28. juni 2023 J.. skrev (Akkurat nå): Anniken kommer fra et møblert hjem,så penger er nok ikke et problem,foråsidetsånn. Er isåfall heller relevans/content enn penger man søker. Hvorfor har hun solgt bolig med tap da? Er åpenbart at hun har et veldig avslappet forhold til egen økonomi. Hvorvidt foreldrene er stinn av gryn vet jeg ikke, det virker hvertfall ikke som hun har arvet særlig økonomisk sans fra foreldrene i så tilfelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 29. juni 2023 #1671 Del Skrevet 29. juni 2023 (endret) AntiBullshit skrev (På 28.6.2023 den 22.21): Veldig teit å hele tiden pushe dior, Prada og andre dyre merker på IG som om hun vasser i penger når hun i realiteten nesten-sliter økonomisk. Evig glad jeg ikke lever over evne som disse influencerne og dermed har nok penger på bok til å ikke «måtte» selge sjelen min på tv/nett, det funker jo ikke i lengden sånn som Anniken holder på Jeg synes det er smakløst å flashe sine eiendeler på den måten. Hun er ikke genuint veskeinteressert, bare opptatt av å vise seg frem, og velger merker som alle vet hva er, Hermès, Chanel, Prada osv. Vesker som alle vet at koster veldig mye penger. Når det er sagt har jeg sansen for at hun er naturlig, selv om jeg synes hun virker usunt selvopptatt. Og hun burde aldri blitt med på denne serien, det drar henne formidabelt ned. Hun burde heller satset mer på smykkekolleksjonen, kanskje tatt utdannelse innen faget, og blitt gullsmed. Gjort det til noe eksklusivt. Hvis denne serien er ment som en del av promoteringen for den, så synes jeg hun slummer. Vet noen hvor smykkene produseres? Ser at det meste er forgylt, 925. sølv og zirkoner. Det å starte business med, og ansette ny kjæreste som manager er vågalt.Hun satser virkelig alt på denne mannen. Endret 2. juli 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. september #1672 Del Skrevet 1. september For et flott brudepar,ønsker de alt godt i ekteskapet. Flott bryllup også! 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. september #1673 Del Skrevet 6. september For en dønn nitrist leilighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. september #1674 Del Skrevet 6. september Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): For en dønn nitrist leilighet. Syns den er utrolig fin,jeg. Liker ikke estetikken hennes ift klær,men DETTE kan hun,syns jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 6. september #1675 Del Skrevet 6. september Jeg begynte å følge Annijor for noen år siden fordi niesen min ønsket seg boken hennes, og jeg ble nysgjerrig. I en familie av lesehester var niesen min aldri opptatt av bøker. Uansett, er nok ikke i målgruppen, men må si at jeg liker hun Annijor veldig godt. Hun gjør sin egen greie og er tro mot seg selv. Synes bryllupet så helt nydelig ut. Har ikke lest i denne tråden utenom denne siden, men i dn sa hun vel at hun aldri har hatt eller brukt kredittkort, og da er vel økonomien ikke helt på viddene? Om hun da selger en bikini for å tjene penger så har jeg hørt om verre ting å gjøre for lønn. Uansett, synes hun er et godt forbilde jeg, i en sjø av varierende varianter. Hun er ihvertfall sitt eget menneske. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 6. september #1676 Del Skrevet 6. september kissmequick skrev (4 timer siden): Jeg begynte å følge Annijor for noen år siden fordi niesen min ønsket seg boken hennes, og jeg ble nysgjerrig. I en familie av lesehester var niesen min aldri opptatt av bøker. Uansett, er nok ikke i målgruppen, men må si at jeg liker hun Annijor veldig godt. Hun gjør sin egen greie og er tro mot seg selv. Synes bryllupet så helt nydelig ut. Har ikke lest i denne tråden utenom denne siden, men i dn sa hun vel at hun aldri har hatt eller brukt kredittkort, og da er vel økonomien ikke helt på viddene? Om hun da selger en bikini for å tjene penger så har jeg hørt om verre ting å gjøre for lønn. Uansett, synes hun er et godt forbilde jeg, i en sjø av varierende varianter. Hun er ihvertfall sitt eget menneske. Enig, hun er en av de mest stilsikre influenserne på markedet. Hun forstår sitt eget brand og er ufattelig tro til sin egen stil og estetikk. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 7. september #1677 Del Skrevet 7. september kissmequick skrev (6 timer siden): Jeg begynte å følge Annijor for noen år siden fordi niesen min ønsket seg boken hennes, og jeg ble nysgjerrig. I en familie av lesehester var niesen min aldri opptatt av bøker. Uansett, er nok ikke i målgruppen, men må si at jeg liker hun Annijor veldig godt. Hun gjør sin egen greie og er tro mot seg selv. Synes bryllupet så helt nydelig ut. Har ikke lest i denne tråden utenom denne siden, men i dn sa hun vel at hun aldri har hatt eller brukt kredittkort, og da er vel økonomien ikke helt på viddene? Om hun da selger en bikini for å tjene penger så har jeg hørt om verre ting å gjøre for lønn. Uansett, synes hun er et godt forbilde jeg, i en sjø av varierende varianter. Hun er ihvertfall sitt eget menneske. Veldig enig med deg. Fin oppegående jente med god smak. Men jeg må si jeg ble overrasket at hun gikk god for de ubrukelige bikinene til Isabel Raad! Det var ikke helt det Anniken har stått for før …og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KroniskEngasjert Skrevet 9. september #1678 Del Skrevet 9. september Migrenekortet er verste kort. Migrene er smertefullt og mange mister livskvalitet. Mamge er sengeliggende over lang tid. og deler fint lite på sine kanaler og i RL Men hvorfor er det de ressurssterke som blir heiet fram for åpenhet og det som er som linkes til? Og mange sponses opp og ned i mente med hjelpemiddel hvermannsen ikke har råd til Gjelder ikke bare Anniken. Ref. Nettavisen 8.9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 11. oktober #1679 Del Skrevet 11. oktober Ok dette er unødvendig å henge seg opp i jeg vet, men fikk henne opp på snap og hun har kjøpt en slags "skål" i skinn fra Hermes til å putte nøkler og lommebok oppi i gangen. Altså, bruker folk faktisk penger på dette? 😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. oktober #1680 Del Skrevet 12. oktober Dette var jo passe selvmotsigende. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå