Gjest Missfoxy Skrevet 16. januar 2019 #1441 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg er skjokka over at VG anmelderen ler av Anniken når de blir intervjuet på radioen! Det er utrolig dårlig gjort av henne. Man kan ha respekt for andre mennesker synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg bibbis Skrevet 16. januar 2019 Populært innlegg #1442 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Missfoxy skrev: Jeg er skjokka over at VG anmelderen ler av Anniken når de blir intervjuet på radioen! Det er utrolig dårlig gjort av henne. Man kan ha respekt for andre mennesker synes jeg. Jeg tror nok anmelderen er rimelig sjokka selv jeg, der hun møter opp til debatt og blir møtt av en særdeles tverr 21/22-åring full av personangrep. Det er jo Anniken som er den som er respektløs her, den debatten var helt absurd. Har du fått med deg hele debatten? 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 16. januar 2019 Populært innlegg #1443 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, bibbis skrev: Jeg tror nok anmelderen er rimelig sjokka selv jeg, der hun møter opp til debatt og blir møtt av en særdeles tverr 21/22-åring full av personangrep. Det er jo Anniken som er den som er respektløs her, den debatten var helt absurd. Har du fått med deg hele debatten? Helt enig. Det er i utgangspunktet ikke pent å le av folk når man sitter i en diskusjon, men grunnen til at anmelderen ler er jo fordi Anniken skjeller henne ut personlig og begynner å kommentere og anta ting om privatlivet til anmelderen som ikke er relevant for debatten i det hele tatt. Det er dårlig gjort det. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. januar 2019 #1444 Del Skrevet 16. januar 2019 Anniken burde lære seg det at om man åpner kjeften i form av bøker/filmer etc så blir man anmeldt og kritisert. Spesielt når man utleverer så til de grader og UTEN at personen vet om det engang. Han har ikke gitt henne lov til å utlevere han på denne måten! Dette burde hun være klar over,og spesielt folkene rundt henne. Forlaget ikke minst! Hun har gode poeng men i bunn og grunn er det hun har gjort ikke lov og det var det hovedsaklig anmelderen reagerte på. Anniken fremstår ikke særlig glup her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1445 Del Skrevet 16. januar 2019 28 minutter siden, bibbis skrev: Jeg tror nok anmelderen er rimelig sjokka selv jeg, der hun møter opp til debatt og blir møtt av en særdeles tverr 21/22-åring full av personangrep. Det er jo Anniken som er den som er respektløs her, den debatten var helt absurd. Har du fått med deg hele debatten? Jeg synes den debatten var ganske komisk egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 16. januar 2019 #1446 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Når man som voksen kvinne får høre av en bitter 21-22 åring at man sikkert aldri har hatt problemer, kjærlighetssorg eller barn så hadde nok jeg ledd litt også. Hva slags argument er det liksom ? Ser forøvring en klesbutikk i Sandefjord har lagt ut en støttende og “ Anikken er Best” kommentar på Instagram. Flaut å bruke en firmakonto på å støtte noe som folk flest skjønner ikke var lurt og til og med Amnesty har reagert negativt på. Endret 16. januar 2019 av Nobile Skrivefeil 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 16. januar 2019 #1447 Del Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Missfoxy skrev: Jeg er skjokka over at VG anmelderen ler av Anniken når de blir intervjuet på radioen! Det er utrolig dårlig gjort av henne. Man kan ha respekt for andre mennesker synes jeg. Anmelderen sitter der i en saklig diskusjon også begynner motparten å slenge ut seg med helt usaklige og bak mål kommentarer og personangrep. Ler sikkert ikke fordi at hun finner det artig, men fordi at det er helt absurd og veldig barnslig. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 16. januar 2019 #1448 Del Skrevet 16. januar 2019 Noen som kan lenke til debatten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 16. januar 2019 #1449 Del Skrevet 16. januar 2019 18 minutter siden, Prinsesse788 said: Noen som kan lenke til debatten? https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/201809/NNFA56092818/avspiller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 16. januar 2019 #1450 Del Skrevet 16. januar 2019 Anniken mener anmelderen går på henne som person, men ser ikke noe galt i å skrive om ekser, venner og deres familier? Boken kan også være en fin guide til foreldre og andre om hvordan ungdom kan ha det, men hun reagere på at det er en voksen kvinne som har anmeldt boka? At det er mulig å ha flere roller burde hun vist, hun som blant annet er blogger, forfatter og klesdesigner. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 16. januar 2019 #1451 Del Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, neiognei skrev: Anmelderen sitter der i en saklig diskusjon også begynner motparten å slenge ut seg med helt usaklige og bak mål kommentarer og personangrep. Ler sikkert ikke fordi at hun finner det artig, men fordi at det er helt absurd og veldig barnslig. Tenker akuratt det samme. Jeg har ikke ord, snakk om å drite seg loddrett ut og være så ekstremt bastant. Er det ingen ærlige sjeler i livet hennes som kan sette henne litt på plass? Hadde jeg holdt på slik Anniken gjorde her hadde jeg fått høre det ganske kjapt fra samtlige av mine nærmeste. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly91 Skrevet 16. januar 2019 #1452 Del Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Citha skrev: https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/201809/NNFA56092818/avspiller Åherreguuuuud! Stakkars lille rike pike! Jeg blir flau! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisket Skrevet 16. januar 2019 #1453 Del Skrevet 16. januar 2019 Anikken oppfører seg som en bortskjemt 5 åring... Har ikke sansen for den "damen". 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1454 Del Skrevet 16. januar 2019 12 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Hun har skrevet mer om Dubai turen nå. På instastory.. Jeg blir målløs Irriterer meg skikkelig at jeg ikke får se! 🤣 Imgur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 16. januar 2019 #1455 Del Skrevet 16. januar 2019 Herregud, for en puteflau instastory.. Jeg skjønner faktisk ikke poenget hennes, fordi det er så dårlig formulert. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 16. januar 2019 #1456 Del Skrevet 16. januar 2019 30 minutter siden, Thisisnotmyname skrev: Hun har skrevet mer om Dubai turen nå. På instastory.. Jeg blir målløs Jeg er blokkert, så får ikke sett Men veldig nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1457 Del Skrevet 16. januar 2019 7 timer siden, J.. skrev: Eller bare aldri gitt den ut. Hun sier selv at boken hennes er viktig. Men for hvem? Man tar ikke råd fra noen som aldri klarte å fikse sitt eget problem. Hun har kommet seg ut av kjærlighetssorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1458 Del Skrevet 16. januar 2019 4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hun har kommet seg ut av kjærlighetssorgen Etter psykelig lang tid,ja. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1459 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Etter psykelig lang tid,ja. Er ikke det flott? Det er kjempebra å formidle at selv om det er grusomt så kan man komme over på den andre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1460 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Er ikke det flott? Det er kjempebra å formidle at selv om det er grusomt så kan man komme over på den andre siden! Jo for all del. Synes nok det er vanskelig å se på en ungdomskjærlighetssorg som en bragd å komme gjennom,da folk daglig har langt verre ting å gå gjennom. Som jeg har sagt tidligere i denne tråden - hvis kjærlighetssorg er det verste man har vært gjennom,så har man vært svært heldig her i livet. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå