Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Gjest Missfoxy

Jeg er skjokka over at VG anmelderen ler av Anniken når de blir intervjuet på radioen! Det er utrolig dårlig gjort av henne. Man kan ha respekt for andre mennesker synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anniken burde lære seg det at om man åpner kjeften i form av bøker/filmer etc så blir man anmeldt og kritisert. Spesielt når man utleverer så til de grader og UTEN at personen vet om det engang. Han har ikke gitt henne lov til å utlevere han på denne måten! Dette burde hun være klar over,og spesielt folkene rundt henne. Forlaget ikke minst! Hun har gode poeng men i bunn og grunn er det hun har gjort ikke lov og det var det hovedsaklig anmelderen reagerte på. Anniken fremstår ikke særlig glup her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
28 minutter siden, bibbis skrev:

Jeg tror nok anmelderen er rimelig sjokka selv jeg, der hun møter opp til debatt og blir møtt av en særdeles tverr 21/22-åring full av personangrep. Det er jo Anniken som er den som er respektløs her, den debatten var helt absurd. Har du fått med deg hele debatten?

Jeg synes den debatten var ganske komisk egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man som voksen kvinne får høre av en bitter 21-22 åring at man sikkert aldri har hatt problemer, kjærlighetssorg eller barn så hadde nok jeg ledd litt også. Hva slags argument er det liksom ? 

Ser forøvring en klesbutikk i Sandefjord har lagt ut en støttende og “ Anikken er Best” kommentar på Instagram. Flaut å bruke en firmakonto på å støtte noe som folk flest skjønner ikke var lurt og til og med Amnesty har reagert negativt på. 

Endret av Nobile
Skrivefeil
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Missfoxy skrev:

Jeg er skjokka over at VG anmelderen ler av Anniken når de blir intervjuet på radioen! Det er utrolig dårlig gjort av henne. Man kan ha respekt for andre mennesker synes jeg. 

Anmelderen sitter der i en saklig diskusjon også begynner motparten å slenge ut seg med helt usaklige og bak mål kommentarer og personangrep. Ler sikkert ikke fordi at hun finner det artig, men fordi at det er helt absurd og veldig barnslig. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anniken mener anmelderen går på henne som person, men ser ikke noe galt i å skrive om ekser, venner og deres familier?

Boken kan også være en fin guide til foreldre og andre om hvordan ungdom kan ha det, men hun reagere på at det er en voksen kvinne som har anmeldt boka?

At det er mulig å ha flere roller burde hun vist, hun som blant annet er blogger, forfatter og klesdesigner.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Anmelderen sitter der i en saklig diskusjon også begynner motparten å slenge ut seg med helt usaklige og bak mål kommentarer og personangrep. Ler sikkert ikke fordi at hun finner det artig, men fordi at det er helt absurd og veldig barnslig. 

Tenker akuratt det samme. Jeg har ikke ord, snakk om å drite seg loddrett ut og være så ekstremt bastant. Er det ingen ærlige sjeler i livet hennes som kan sette henne litt på plass? Hadde jeg holdt på slik Anniken gjorde her hadde jeg fått høre det ganske kjapt fra samtlige av mine nærmeste. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Hun har skrevet mer om Dubai turen nå. På instastory.. 

Jeg blir målløs

Irriterer meg skikkelig at jeg ikke får se! 🤣

Imgur?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en puteflau instastory.. Jeg skjønner faktisk ikke poenget hennes, fordi det er så dårlig formulert. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Hun har skrevet mer om Dubai turen nå. På instastory.. 

Jeg blir målløs

Jeg er blokkert, så får ikke sett :fnise: Men veldig nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
7 timer siden, J.. skrev:

Eller bare aldri gitt den ut.

Hun sier selv at boken hennes er viktig.

Men for hvem?

Man tar ikke råd fra noen som aldri klarte å fikse sitt eget problem.

Hun har kommet seg ut av kjærlighetssorgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hun har kommet seg ut av kjærlighetssorgen 

Etter psykelig lang tid,ja.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, J.. skrev:

Etter psykelig lang tid,ja.

Er ikke det flott? Det er kjempebra å formidle at selv om det er grusomt så kan man komme over på den andre siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Er ikke det flott? Det er kjempebra å formidle at selv om det er grusomt så kan man komme over på den andre siden!

Jo for all del.

Synes nok det er vanskelig å se på en ungdomskjærlighetssorg som en bragd å komme gjennom,da folk daglig har langt verre ting å gå gjennom.

Som jeg har sagt tidligere i denne tråden - hvis kjærlighetssorg er det verste man har vært gjennom,så har man vært svært heldig her i livet.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...