Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 15. januar 2019 #1401 Del Skrevet 15. januar 2019 4 timer siden, Blubird skrev: Jeg så Bloggerne episoden nå nettopp om den kvelden hun har Bokslipp og hun sier følgende: «Jeg har sagt til mamma og pappa at jeg ikke vil at de skal lese den. Fordi det er en så negativ tid i mitt liv. Sånn er det ikke nå. Ingen vits i å rippe opp i gamle sår.» Det er noe av det mest selvmotsigende hun har sagt. Hva er da poenget med å gi ut en bok som handler om et kort forhold hun hadde for seks år siden..? Er ikke det nettopp det hun og andre bloggere gjør H E L E tiden..? Ripper opp i gamle sår som andre "normale oppegående" mennesker legger bak seg..? Skjønner faktisk at hun ikke vil foreldrene skal lese den mtp at de kan få sterke reaksjoner som nærmeste pårørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 16. januar 2019 #1402 Del Skrevet 16. januar 2019 Skriver man noe og får det UTGITT til offwntligheten bør teksten og inneholdet være såpass bearbeida og eventuelt anonymisert at man tåler at egne foreldre leser. Det er noe va det som skiller en privat dagbok fra en litterær tekst.. Synes det var enda mer spesielt at hun sa at hun ikke var redd for kritikkerne, at de selvsagt ikke ville refse boka siden den jo habdlet om en syttenåring som har det vanskelig.... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 16. januar 2019 #1403 Del Skrevet 16. januar 2019 Den der ranten hennes på story på Instagram, om kritikk for Dubaituren. Så sjukt flaut! Hvorfor skrive på engelsk når du ikke behersker språket? Og kan du aldri innrømme at du, som alle andre, ikke er ufeilbarlig? 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 16. januar 2019 Populært innlegg #1404 Del Skrevet 16. januar 2019 55 minutter siden, maipai skrev: Den der ranten hennes på story på Instagram, om kritikk for Dubaituren. Så sjukt flaut! Hvorfor skrive på engelsk når du ikke behersker språket? Og kan du aldri innrømme at du, som alle andre, ikke er ufeilbarlig? Helt enig. Vet ikke om jeg skal le eller gråte når hun presterer å skrive så dårlig som «when i went against HM» og «the king of norway said something on New Year’s Eve, and that was something special”. Ikke nok med at formidlingsevne hennes er helt på trynet, men budskapet er jo ikke noe bedre? Hun forsøker jo til syvende og sist å innskrenke ytringsfriheten til folk når hun sier «shut the fuck up» til alle som uttaler seg om denne saken «men som ikke har vært i Kambodsja da de var 17». Samtidig som hun sauser det hele inn i «what-about-ism» i et forsøk på å stilne kritikken. For hva kan vel kritikerne ha gjort i livet annet enn å sitte på ræva og spise godis. Ingen er så flink og sterk og unik som Anniken, må vite. Apropos sweat shop, hun ser ut til å mene at siden hun ved en tilfeldighet ble dratt inn i serien og tidligere har stått på riksdekkende TV og sagt at HM suger så har hun bidratt med sitt for dette livet og sitter nå i en fribit-sone når det kommer til dårlige valg. Som om alle valg hun tar må sees i lys av at hun for 5-6 år siden var sint på HM og derfor skal hun få lov til å gå med klær fra andre billigkjeder uten å få tyn for det. Han har jo tross alt «bidrar med sitt», og hva har vi? Hun skjønner ikke at Dubai-, ginatricot- og Nelly-promoteringen hennes oppfattes som mer graverende ettersom hun tidligere har frontet «hjertesakene» sine så hardt om hun har. Hun framstår bare som en jævlig hissig hykler sånn som hun oppfører seg på some. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. januar 2019 #1405 Del Skrevet 16. januar 2019 Dagens episode av Bloggerne... Å kjære vene... "Hvis man mener noe,så skal man få si det." *løst sitert. Helt til man mener noe om henne eller hennes prestasjoner.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zurazurafina Skrevet 16. januar 2019 #1406 Del Skrevet 16. januar 2019 Hun er så negativ, destruktiv og demotiverende at jeg blir helt matt! Utrolig lite givende å se på! Måtte bare få det ut😑 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 16. januar 2019 #1407 Del Skrevet 16. januar 2019 Sjekk ut Morten Hegseths instastory. Hun skriver så dårlig engelsk at jeg får helt vondt i øynene! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 16. januar 2019 #1408 Del Skrevet 16. januar 2019 3 timer siden, maipai skrev: Den der ranten hennes på story på Instagram, om kritikk for Dubaituren. Så sjukt flaut! Hvorfor skrive på engelsk når du ikke behersker språket? Og kan du aldri innrømme at du, som alle andre, ikke er ufeilbarlig? Engelsken hennes er faktisk helt utrolig dårlig, jeg fatter ikke hvorfor hun fortsetter å skrive å snakke på engelsk for det språket kan hun rett og slett ikke overhodet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 16. januar 2019 #1409 Del Skrevet 16. januar 2019 12 minutter siden, Lurvetjofsa skrev: Sjekk ut Morten Hegseths instastory. Hun skriver så dårlig engelsk at jeg får helt vondt i øynene! Det er Anniken som er forfatteren bak engelsken på Hegseths story 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 16. januar 2019 #1410 Del Skrevet 16. januar 2019 13 minutter siden, AntiBullshit skrev: Det er Anniken som er forfatteren bak engelsken på Hegseths story Jeg vet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 16. januar 2019 #1411 Del Skrevet 16. januar 2019 Hun skriver så klønete engelsk at jeg knapt forstår hva hun egentlig vil. Jeg lurer veldig på hvorfor? I den grad hun har ikke-norske følgere, så er vel dette uansett folk som ikke får med seg ståheien i norske medier? Det er dessuten veldig dårlig reklame for EF språkreiser at en av deres stadig tilbakevendende elever fortsatt skriver «norsklish». 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 16. januar 2019 #1412 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) Godt eksempel på at det står veldig dårlig til med engelskkunnskapene til mange her i landet. Hun hadde ikke kunnet gjøre seg forstått på engelsk, utover turistfraser ved solsenga. Hun gjør seg ikke forstått på engelsk. De rantene hennes gir mening bare fordi vi kjenner konteksten. Mange tror de er automatisk gode i engelsk fordi de hører sangtekster på engelsk osv, men det behøver ikke stemme. https://forskning.no/turisme-skole-og-utdanning-kronikk/kronikk-det-er-egentlig-ikke-typisk-norsk-a-vaere-god-i-engelsk/1158219 Endret 16. januar 2019 av Ninnn Glemte å legge ved lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 16. januar 2019 #1413 Del Skrevet 16. januar 2019 Noen som så medietilsynet i samtale med funkygine på god morgen Norge i går? Medietilsynet viste til at de gir råd om hvordan merke reklame, men om man har gjentatte lovbrudd, blir det sanksjoner. I det denne setningen ble nevnt, viste de screenshot av Annikens instagram 😄 https://www.tv2.no/v/1413163/ rundt 4 minutter inn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 16. januar 2019 #1414 Del Skrevet 16. januar 2019 Skriver hun på engelsk for å få støtte fra internasjonale lesere? Fordi alle norske er så slemme og fæle mot henne? Stakkars 😢 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pitofinaa Skrevet 16. januar 2019 #1415 Del Skrevet 16. januar 2019 4 minutter siden, Korpsnerden skrev: Skriver hun på engelsk for å få støtte fra internasjonale lesere? Fordi alle norske er så slemme og fæle mot henne? Stakkars 😢 Redd de hun prøver å nå ut til ikke vil forstå engelsken.. Men skjønner henne da, stakkar, hun er jo fra Poteto Norway. Så skikkelig opp til henne når jeg var yngre og hun begynte å blogge. Hun er kanskje den minst intelligente bloggeren i Norge. Og så føler hun selv at det er hun som har reist, opplevd og lært, og at alle som kritiserer henne bare er trangsynte. Om hun vil handle på Nelly, Gina Tricot osv etter Sweatshop er det helt okei for meg. Men da kan hun ikke leve på Sweatshop som begrunnelse for at hun gjør så mye for å «redde verden». 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 16. januar 2019 #1416 Del Skrevet 16. januar 2019 Annijor er rett og slett barnslig... Har lest gjennom de siste instapostene hennes nå, og det er det inntrykket jeg sitter igjen med... En barnslig, furten jente, hvis favorittunnskyldning er «jeg er bare 22 år». Jaja, lov til alt da si! Litt selvinnsikt er en fin ting... 🙄 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 16. januar 2019 #1417 Del Skrevet 16. januar 2019 17 minutter siden, Silja McQueen skrev: Annijor er rett og slett barnslig... Har lest gjennom de siste instapostene hennes nå, og det er det inntrykket jeg sitter igjen med... En barnslig, furten jente, hvis favorittunnskyldning er «jeg er bare 22 år». Jaja, lov til alt da si! Litt selvinnsikt er en fin ting... 🙄 Hun kan ikke bruke alderen som en unnskyldning lenger. Hun er 22 år og dermed voksen og burde begynne å oppføre seg deretter. Hadde hun vært 16 år og kommet med den unnskyldningen, kunne jeg tildels skjønt det, men ikke nå. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silja McQueen Skrevet 16. januar 2019 #1418 Del Skrevet 16. januar 2019 11 minutter siden, Blubird skrev: Hun kan ikke bruke alderen som en unnskyldning lenger. Hun er 22 år og dermed voksen og burde begynne å oppføre seg deretter. Hadde hun vært 16 år og kommet med den unnskyldningen, kunne jeg tildels skjønt det, men ikke nå. Akkurat! 👏🏻 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyrainicorn Skrevet 16. januar 2019 #1419 Del Skrevet 16. januar 2019 22 år er ikke så ungt som hun skal ha det til. Hun er voksen, flere på hennes alder er ferdige med studier og klare for å finne arbeidsplassen de kanskje skal ha hele livet. Andre (meg inkludert) forbereder seg til å skrive mastergrad. Hun er ikke et barn, selv om hun prøver å late som. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. januar 2019 #1420 Del Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, BethD skrev: Engelsken hennes er faktisk helt utrolig dårlig, jeg fatter ikke hvorfor hun fortsetter å skrive å snakke på engelsk for det språket kan hun rett og slett ikke overhodet!! Hun er bedre i engelsk enn meg😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå