Viking-girl Skrevet 8. januar 2019 #1381 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Han er venner med begge to, men er de to også venninner? Eller er han venn med dem hvert for seg? Han er venn med de hver for seg. Annijor. Sofie og Fetisha (som er Sophies faste frisør og venninne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1382 Del Skrevet 8. januar 2019 9 minutter siden, Viking-girl skrev: Han er venn med de hver for seg. Annijor. Sofie og Fetisha (som er Sophies faste frisør og venninne) Koselig det🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. januar 2019 #1383 Del Skrevet 8. januar 2019 34 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Var Sophie Elise også med i den? For hvordan har han blitt venn med begge to? Er de i samme gjeng? Han ble kjent med Sophie Elise gjennom Anette Marie. Han jobbet for AM for noen år siden og AM og SE er venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 8. januar 2019 #1384 Del Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Han er venn med Anniken og Sophie Elise😊 Men er Sophie Elise og Anniken venninner? For jeg lurer litt på hvordan de ble kjent? Han er vel venn med Kristine U, og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 8. januar 2019 #1385 Del Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, J.. skrev: Nå er de bare venner,med ett å annet samarbeid her å der. Siden vi likevel er inne på han.. Mulig han er god med sine egne prosjekter og jeg likte videoen hans om spiseforstyrrelser og kropp for gutter, men hva er greia med at han så ofte må dra inn kropp og snakke eller TA (han tok Anniken på puppen i sofaen som det var det mest naturlige i verden??) på disse venninnene sine? Kanskje spesielt med S. E. blir det en del sexkommentarer, kropp etc.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. januar 2019 #1386 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Spøkelse skrev: Siden vi likevel er inne på han.. Mulig han er god med sine egne prosjekter og jeg likte videoen hans om spiseforstyrrelser og kropp for gutter, men hva er greia med at han så ofte må dra inn kropp og snakke eller TA (han tok Anniken på puppen i sofaen som det var det mest naturlige i verden??) på disse venninnene sine? Kanskje spesielt med S. E. blir det en del sexkommentarer, kropp etc.. Jeg kjenner ikke Joakim så har egentlig ikke noe svar. Men noen "er bare sånn",kjenner selv flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1387 Del Skrevet 8. januar 2019 5 minutter siden, Spøkelse skrev: Siden vi likevel er inne på han.. Mulig han er god med sine egne prosjekter og jeg likte videoen hans om spiseforstyrrelser og kropp for gutter, men hva er greia med at han så ofte må dra inn kropp og snakke eller TA (han tok Anniken på puppen i sofaen som det var det mest naturlige i verden??) på disse venninnene sine? Kanskje spesielt med S. E. blir det en del sexkommentarer, kropp etc.. Dette reagerte jeg også på. Synes det var upassende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 9. januar 2019 #1388 Del Skrevet 9. januar 2019 19 timer siden, Spøkelse skrev: Siden vi likevel er inne på han.. Mulig han er god med sine egne prosjekter og jeg likte videoen hans om spiseforstyrrelser og kropp for gutter, men hva er greia med at han så ofte må dra inn kropp og snakke eller TA (han tok Anniken på puppen i sofaen som det var det mest naturlige i verden??) på disse venninnene sine? Kanskje spesielt med S. E. blir det en del sexkommentarer, kropp etc.. For ikke å nevne hvor smiskete han er. Han overrøser SE og Anniken med komplimenter hele tiden. Det er jo hyggelig det, men jeg synes det virker så kunstig. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 9. januar 2019 #1389 Del Skrevet 9. januar 2019 Åh herregud jeg blir så pinlig berørt av å se Anniken i bloggerne. Hvor virkelighetsfjern er det mulig å bli? 🤯 Hun rettferdiggjør alt og denne diskusjonen med den dama som anmeldte boka hennes på radio er jo et kapittel for seg selv. Herregud. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 10. januar 2019 #1390 Del Skrevet 10. januar 2019 Helt sykt hvor selvopptatt, egoistisk og bortskjemt man kan være. Er som å se på et togkræsj. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. januar 2019 #1391 Del Skrevet 10. januar 2019 59 minutter siden, hippyskippy skrev: Helt sykt hvor selvopptatt, egoistisk og bortskjemt man kan være. Er som å se på et togkræsj. Jeg synes hun virker som ei søt jente🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. januar 2019 #1392 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) Feil Endret 10. januar 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 10. januar 2019 #1393 Del Skrevet 10. januar 2019 Fått masse refs på Instagram, at hun drar til en sponset tur til Dubai og støtter kulturen der nede. Jeg har ikke sett den nye sesongen av bloggerne, jeg blir så deprimert å se denne unge damen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. januar 2019 #1394 Del Skrevet 13. januar 2019 Noen som har lest boken hennes? Isåfall hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 13. januar 2019 #1395 Del Skrevet 13. januar 2019 På 8.1.2019 den 17.27, Macimba skrev: Han er vel venn med Kristine U, og.... Alle sånne emosjonelt ustabile bloggjenter trenger en homovenn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saeremne_hjelp Skrevet 13. januar 2019 #1396 Del Skrevet 13. januar 2019 VIKTIG: Vet noen hvilket sidetall det Annikken skriver om Simen Auke står? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 13. januar 2019 #1397 Del Skrevet 13. januar 2019 1 time siden, BethD skrev: Noen som har lest boken hennes? Isåfall hva syns dere? Jeg leste den. Jeg synes hun er tøff som deler sin historie. Jeg er ikke itvil om at det har kostet mye ❤️ Samtidig føler jeg at jeg mistet en del av livet hennes, dvs, det stod mest om ungdomstiden mens barndommen forsvant i teksten. Hadde fokuset ligget mer i sår fra barndommen av (mobbing, dødsfall, psykisk sykdom i familie) så hadde vi kunne sett kjærlighetssorgen i lys av hvem hun var fra tidligere og hvilket opphav hun hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 14. januar 2019 #1398 Del Skrevet 14. januar 2019 Neeei, nå bruker hun «whataboutism» om det å reise til Dubai (stories på insta). Øynene mine 😵 Klarte ikke å se mer, ble oppriktig flau på hennes vegne. Ok - du reiste. Hva med litt refleksjon før du skriver et dyptgående innlegg hvor du faktisk er ørlite kritisk til Dubai og turismen, Annijor? Du vet egentlig bedre enn dette. Whatsboutism er det man tyr til når man ikke har gode argumenter. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. januar 2019 #1399 Del Skrevet 15. januar 2019 Jeg så Bloggerne episoden nå nettopp om den kvelden hun har Bokslipp og hun sier følgende: «Jeg har sagt til mamma og pappa at jeg ikke vil at de skal lese den. Fordi det er en så negativ tid i mitt liv. Sånn er det ikke nå. Ingen vits i å rippe opp i gamle sår.» Det er noe av det mest selvmotsigende hun har sagt. Hva er da poenget med å gi ut en bok som handler om et kort forhold hun hadde for seks år siden..? Er ikke det nettopp det hun og andre bloggere gjør H E L E tiden..? Ripper opp i gamle sår som andre "normale oppegående" mennesker legger bak seg..? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 15. januar 2019 #1400 Del Skrevet 15. januar 2019 3 timer siden, Blubird skrev: Jeg så Bloggerne episoden nå nettopp om den kvelden hun har Bokslipp og hun sier følgende: «Jeg har sagt til mamma og pappa at jeg ikke vil at de skal lese den. Fordi det er en så negativ tid i mitt liv. Sånn er det ikke nå. Ingen vits i å rippe opp i gamle sår.» Det er noe av det mest selvmotsigende hun har sagt. Hva er da poenget med å gi ut en bok som handler om et kort forhold hun hadde for seks år siden..? Er ikke det nettopp det hun og andre bloggere gjør H E L E tiden..? Ripper opp i gamle sår som andre "normale oppegående" mennesker legger bak seg..? Tenkte akkurat det samme! 😅 Ikke vits å rippe opp i gamle sår... Med mindre hun får oppmerksomhet, medlidenhet eller penger for det 🙃 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå