Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 16. desember 2018 #1361 Del Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, J.. skrev: Dette bestemmer man ikke selv. Okei. Da er det meg som er litt ignorant. Kan ikke så veldig mye om dette, men tenker kanskje det var litt uheldig for han at flere fikk med seg det han ikke ville ha skrevet i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 16. desember 2018 #1362 Del Skrevet 16. desember 2018 Quote 22-åringen forteller at det var et bevisst valg å stille på alt av debatter rundt bråket, noe hun ikke ville gjort for tre år siden. – Man får en klapp på skulderen og beskjed om å la det passere. Men jeg kan ikke holde på sånn hele livet, å ikke snakke høyt om det. Det har blitt sånn at bloggere holder kjeft når de får kritikk, men jeg vil stå opp for meg selv. - Quote fra artikkelen som ble linket: https://www.vg.no/rampelys/i/VR7Po6/anniken-joergensen-22-om-bokbraaket-jeg-er-veldig-sliten?utm_content=row-2&utm_source=vgfront Synes dette sier mye om tankesettet til henne og andre bloggere. Det virker som de eneste to reaksjonsmåtene de kan tenke seg når det gjelder kritikk er å overse det, eller gå ut og gjenta overalt at man har rett og si imot kritikken. Det er ikke en gang et alternativ å ta til seg kritikk eller vurdere om man skal gjøre noe med det som ble kritisert. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slowdive Skrevet 17. desember 2018 #1363 Del Skrevet 17. desember 2018 (endret) På 16.12.2018 den 16.49, Kjærlighetsbarn98 skrev: Neinei. Selvfølgelig mener jeg ikke man skal tillate det. Jeg er veldig for at man skal stå opp for seg selv. Det er ikke lett, jeg er ikke flink på det selv. Jeg synes det er bra at han setter en strek, men rettssaken kunne vel ha pågått privat? Slik at ikke mediene fikk det med seg. Hvorfor burde ikke mediene fått det med seg? Å bli blottlagt mot sin vilje i en bok som er tilgjengelig for hele Norge er nok ikke en behagelig opplevelse. At han ønsket å gå ut i media med saken har jeg forståelse for, når offentligheten har fått tilgang til private detaljer fra hans fortid, så er det ikke nødvendigvis rart at han ønsker å stå opp for seg selv i offentligheten. I tillegg var det muligens en en noe unødvendig setning å ta med, og den hadde så vidt jeg har lest ingen nevneverdig betydning for bokas handling. Det er ikke rart at han opplevde det som krenkende. Personlig tenker jeg at hvis man skal skrive en selvbiografisk bok, så bør man faktisk ta hensyn til alle som er nevnt i boka, særlig hvis man ikke engang prøver å skjule utleveringene bak en romansjanger. Her er det dog bred enighet om at forlaget har sviktet. At media fikk det med seg var ikke nødvendigvis negativt, når man opplever å føle seg krenket på den måten, så er det lurt å stå opp for seg selv. Hadde han latt det forbipassere ville folk kunne fått inntrykket av at han synes at det var greit, og muligens også at det greit å utlevere andre mennesker. Det er nærliggende å tro at det også handler prinsipp, ikke bare selve kommentaren. Så at han skulle latt det forbipassere av hensyn til et voksent menneske med ansvar for egne handlinger, som tydeligvis ikke tok hensyn til han, ville vært unødvendig. Man kan faktisk ikke forvente at folk godtar å bli utlevert, særlig hvis de blir utlevert på en såpass lite flatterende måte, og når det ikke blir tatt hensyn til alle sider av saken. Hadde noen skrevet en bok hvor jeg ble utlevert under fullt navn, uten at jeg selv ville det, så hadde jeg ikke reagert særlig positivt. I hvert fall ikke hvis det var hendelser fra da jeg var ung og dum, som satte meg i et negativt lys. Alle gjør idiotiske ting, men ikke alle vil ha det foreviget i en bok. Endret 8. januar 2019 av Slowdive Skrivefeil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. januar 2019 #1364 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Kjenner jeg blir pinlig berørt av Anniken i dagens episode av bloggerne.. Endret 8. januar 2019 av J.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 8. januar 2019 #1365 Del Skrevet 8. januar 2019 15 minutter siden, J.. skrev: Kjenner jeg blir pinlig berør av Anniken i dagens episode av bloggerne.. Enig. Sier litt om hvilket syn hun har på seg selv.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 8. januar 2019 #1366 Del Skrevet 8. januar 2019 Hva er det hun sier i dagens episode?😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. januar 2019 #1367 Del Skrevet 8. januar 2019 3 timer siden, Rægs skrev: Hva er det hun sier i dagens episode?😎 Evig mas om at kritikerne ikke kan finne på å si noe negativt om boken hennes,da den tross alt handler om hennes 16 årige jeg sine følelser,å sånt kan man ikke si noe negativt om,tenkt. Å sånn ruller det avgårde gjennom hele episoden. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macimba Skrevet 8. januar 2019 #1368 Del Skrevet 8. januar 2019 For ei slitsom jente. Hun gråter _alltid_ for et eller annet. Og med han der vennen ( han homofile som jeg ikke vet hva heter) på slep alltid. Hva er det med han som har en sånn enorm trang til å menge seg med kvinnelige bloggere? Jeg titter innom bloggerne i all hast - i all hast fordi jeg må spole forbi henne og Stina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1369 Del Skrevet 8. januar 2019 2 timer siden, Macimba skrev: For ei slitsom jente. Hun gråter _alltid_ for et eller annet. Og med han der vennen ( han homofile som jeg ikke vet hva heter) på slep alltid. Hva er det med han som har en sånn enorm trang til å menge seg med kvinnelige bloggere? Jeg titter innom bloggerne i all hast - i all hast fordi jeg må spole forbi henne og Stina. Han er venn med Anniken og Sophie Elise😊 Men er Sophie Elise og Anniken venninner? For jeg lurer litt på hvordan de ble kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. januar 2019 #1370 Del Skrevet 8. januar 2019 Han er jo faktisk en ganske talentfull regissør og fotograf. Vil si han har endel mer å by på enn bloggerne han henger med. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. januar 2019 #1371 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 1 time siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Han er venn med Anniken og Sophie Elise😊 Men er Sophie Elise og Anniken venninner? For jeg lurer litt på hvordan de ble kjent? Han regisserte Aftenposten-serien Sweatshop, som Anniken var med på. Endret 8. januar 2019 av neiognei 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 8. januar 2019 #1372 Del Skrevet 8. januar 2019 På 3.12.2018 den 14.59, Gjest Berga skrev: Utrolig umodent av en relativt voksen kvinne. Hun vet ikke engang hvor lenge en kvinne går gravid. Dere forlanger for mye. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 8. januar 2019 #1373 Del Skrevet 8. januar 2019 En skulle nesten tro annijor er operert for tette tårekanaler og at det tok litt feil vending. Er det mulig å grine SÅ MYE HELE TIDEN?? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 8. januar 2019 #1374 Del Skrevet 8. januar 2019 3 minutter siden, Perle skrev: Hun vet ikke engang hvor lenge en kvinne går gravid. Dere forlanger for mye. Det visste ikke jeg heller før jeg begynte å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1375 Del Skrevet 8. januar 2019 4 minutter siden, Takida skrev: En skulle nesten tro annijor er operert for tette tårekanaler og at det tok litt feil vending. Er det mulig å grine SÅ MYE HELE TIDEN?? Nå var det gledestårer da, så det var bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1376 Del Skrevet 8. januar 2019 30 minutter siden, neiognei skrev: Han regisserte Aftenposten-serien Sweatshop, som Anniken var med på. Var Sophie Elise også med i den? For hvordan har han blitt venn med begge to? Er de i samme gjeng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. januar 2019 #1377 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Var Sophie Elise også med i den? For hvordan har han blitt venn med begge to? Er de i samme gjeng? Han startet med å jobbe med/for henne,ved å ta bilder av henne til bloggen. Og sånn forøvrig - kjendisnorge/bloggnorge er bittelite. Ingen sak å kjenne flere i samme miljø. Endret 8. januar 2019 av J.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1378 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, J.. skrev: Han startet med å jobbe med/for henne,ved å ta bilder av henne til bloggen. Og nå jobber han med begge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. januar 2019 #1379 Del Skrevet 8. januar 2019 Akkurat nå, Kjærlighetsbarn98 skrev: Og nå jobber han med begge? Nå er de bare venner,med ett å annet samarbeid her å der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 8. januar 2019 #1380 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) 4 minutter siden, J.. skrev: Nå er de bare venner,med ett å annet samarbeid her å der. Han er venner med begge to, men er de to også venninner? Eller er han venn med dem hvert for seg? Endret 8. januar 2019 av Kjærlighetsbarn98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå