Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 4. oktober 2018 #1021 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) På 4.10.2018 den 23.00, Stjernekikkeren skrev: Det er Anniken, alt handler om hva hun føler. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 4. oktober 2018 #1022 Del Skrevet 4. oktober 2018 10 minutter siden, Marist skrev: What?! Utrolig! Trodde i det minste at kjærlighetssorgen var pga at han var «hennes første», at det var der skoen trykket mest. Herremin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 4. oktober 2018 #1023 Del Skrevet 4. oktober 2018 22 minutter siden, gjest91 skrev: Altså, hun kan skrive en hel bok om en hun var sammen med i 6 mnd, som hun aldri hadde sex med... De hadde sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 5. oktober 2018 #1024 Del Skrevet 5. oktober 2018 8 timer siden, Fvonk skrev: https://www.tv2.no/nyheter/10122317/ Vet du hvordan du fører regnskap? Nei, jeg er regnskapsfører. Hva er et lavtrykk? Aner ikke, jeg er meteorolog. Kan du offsideregelen? Nei, jeg er fotballdommer. Det hadde tatt seg ut. 👆 Influencere/bloggere er virkelig noe for seg selv. Takk, Annijor, for at du tydeliggjør dette med et så betegnende svar som du i fullt alvor kommer med her. Det der er et veldig godt eksempel på hvordan flere bloggere oppfører seg syns jeg. Flere driver store bedrifter, men mener av en snodig grunn at de ikke kan lastes om de ikke setter seg inn i regelverket rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 5. oktober 2018 #1025 Del Skrevet 5. oktober 2018 God morgen Norge nå nettopp: Anniken: «Når det konmer til journalister, så tror jeg de er litt såra fordi at de ikke får snakke høyt om ting, så hvorfor skal jeg få lov til det da, pga regelverk og sånn» 🤷♀️ 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 5. oktober 2018 #1026 Del Skrevet 5. oktober 2018 Og i bakgrunnen sitter forlaget og teller penger ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 5. oktober 2018 #1027 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) 12 timer siden, Hollie skrev: – Nei, burde det det? Jeg vil gjerne få til en samtale mellom alle parter for å finne ut av hva som egentlig er problemet. Det siste jeg vil er at noen skal få oppreisning eller penger for noe jeg ikke føler er en krenkelse. Det gjør vi ikke i 2018. Da kommer jeg ikke stille å gå stille i dørene. Da kommer jeg til å bli ordentlig sint, sier hun. Hun sa også noe sånt som at et eventuelt krav om oppreisningserstatning ville vekke feministen i henne. Gode gud. Det er som om hun bare kaster rundt seg med ord og begrep hun ikke har den minste innsikt i hva betyr. Som at hennes resonnement og refleksjoner bare er en helt random strøm av ord. 1 time siden, Highhopes skrev: God morgen Norge nå nettopp: Anniken: «Når det konmer til journalister, så tror jeg de er litt såra fordi at de ikke får snakke høyt om ting, så hvorfor skal jeg få lov til det da, pga regelverk og sånn» 🤷♀️ Hun er så virkelighetsfjern at parodien blir overflødig. Endret 5. oktober 2018 av xemiliex 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 5. oktober 2018 #1028 Del Skrevet 5. oktober 2018 "Jeg ser ikke på det som en hemmelighet", sier hun på GMN om det hun har skrevet om Simen Auke i boken. Hvem er hun til å bedømme hva som er en hemmelighet og ikke? Jeg har ikke lest boken, men hun sa på Dagsnytt18 hva hun hadde skrevet om ham. Og det er neppe noe han hadde ønsket at hele Norge skulle få vite. "Ser ikke på det som en hemmelighet". Herregud. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 5. oktober 2018 #1029 Del Skrevet 5. oktober 2018 Hva er det hun har skrevet som han reagerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 5. oktober 2018 #1030 Del Skrevet 5. oktober 2018 Sitat GMN: «Jeg kjenner ikke til regelverket». Hun har hatt 6-7 (?) år på å skrive denne boka, så hun kunne kanskje satt seg inn i noen lover og regler. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. oktober 2018 #1031 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) På 5.10.2018 den 11.51, smartbimbo skrev: Sitat GMN: «Jeg kjenner ikke til regelverket». Hun har hatt 6-7 (?) år på å skrive denne boka, så hun kunne kanskje satt seg inn i noen lover og regler. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 5. oktober 2018 #1032 Del Skrevet 5. oktober 2018 56 minutter siden, xemiliex skrev: Hun sa også noe sånt som at et eventuelt krav om oppreisningserstatning ville vekke feministen i henne. Gode gud. Det er som om hun bare kaster rundt seg med ord og begrep hun ikke har den minste innsikt i hva betyr. Som at hennes resonnement og refleksjoner bare er en helt random strøm av ord. Hun er så virkelighetsfjern at parodien blir overflødig. Hun mangel helt klart bakkekontakt og evne til å se hvordan andre har det, og at andre kan reagere annerledes enn hun forventer. Kjenner samtidig at jeg begynner å synes litt synd på henne på en måte. Hun virker liksom fremdeles som en sårbar 15åring, og burde så absolutt fått hjelp til å takle egne problemer istedet for å blåse dem opp. Kanskje en mer reflektert og velskrevet bok kunne kommet da? Om 5 - 10 år?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 5. oktober 2018 #1033 Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg tror at hvis noen skal kritiseres her så er det like mye forlaget som ikke har kommet me god nok kritikk til hva som er gjengitt i denne boken, det blir helt feil å kritisere Anniken og mene at det er helt og holdent hennes ansvar alene. Enig i at navnene skulle vært anonymisert, men det blir jo kanskje litt dumt det også når følgerne hennes vet hvem det er snakk om. Kanskje så har hun tenkt på dette, eller det kan være andre grunner. Mulig jeg tar feil, har ikke lest boken. Hva hun derimot skriver om (untatt navn) må egentlig få være helt og holdent opp til henne. Forfattere kan være ærlige, ha fiktive historier, eller dele akkurat det de vil, det er det som på en måte er litteratur. Det finnes ingen grenser om hva man vil skrive om. Man må heller ikke lese eller kjøpe boken om man ikke liker den. En annen ting vi ikke må glemme er at hun er ung, alle er ikek like og lærer å feile på veien. Men dere som er her inne på tråden, har dere ingenting positivt å si om henne? Synes det er veldig mye kritikk av jenta. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 5. oktober 2018 #1034 Del Skrevet 5. oktober 2018 45 minutter siden, smartbimbo skrev: Sitat GMN: «Jeg kjenner ikke til regelverket». Hun har hatt 6-7 (?) år på å skrive denne boka, så hun kunne kanskje satt seg inn i noen lover og regler. Typisk bloggere. Gir faen i regleverket 🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. oktober 2018 #1035 Del Skrevet 5. oktober 2018 14 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Jeg tror at hvis noen skal kritiseres her så er det like mye forlaget som ikke har kommet me god nok kritikk til hva som er gjengitt i denne boken, det blir helt feil å kritisere Anniken og mene at det er helt og holdent hennes ansvar alene. Enig i at navnene skulle vært anonymisert, men det blir jo kanskje litt dumt det også når følgerne hennes vet hvem det er snakk om. Kanskje så har hun tenkt på dette, eller det kan være andre grunner. Mulig jeg tar feil, har ikke lest boken. Hva hun derimot skriver om (untatt navn) må egentlig få være helt og holdent opp til henne. Forfattere kan være ærlige, ha fiktive historier, eller dele akkurat det de vil, det er det som på en måte er litteratur. Det finnes ingen grenser om hva man vil skrive om. Man må heller ikke lese eller kjøpe boken om man ikke liker den. En annen ting vi ikke må glemme er at hun er ung, alle er ikek like og lærer å feile på veien. Men dere som er her inne på tråden, har dere ingenting positivt å si om henne? Synes det er veldig mye kritikk av jenta. I dette tilfelle holder det ikke å anonymisere navnet. "Alle" ville uansett skjønne hvem det var. Hun (og forlaget) burde helt ha utelatt denne historien. Hvis Anniken virkelig har så mye å bidra med til dagens plagede ungdom, kunne hun fint ha funnet noe annet å berette uten å henge ut andre. Spesielt når hun gjør det uten å spørre den uthengte på forhånd. Jeg er uenig i at ikke forlaget også får pes. Det gjør det da absolutt både her på KG og ellers i pressen. Forleggerens bemerkning om at de jo hadde spurt det ene individet i Broiler og der med hadde godkjenning fra begge, har blitt sitert mange steder til skrekk, advarsel og vantro latter. Angående å skrive noe positivt om Annijor så vet jeg faktisk ikke hva det skulle være. Jeg sier det ikke for å være slem men det jeg har sett av Annijor har ikke vært positivt. Anniken velger selv hva hun legger ut som Annijor så vil hun bli oppfattet mer positivt er det der hun må ta tak. Hun må faktisk ta ansvar for hva hun gjør. Hun er 22 år og har vært juridisk myndig i 4 år. Da er det for sent å spille "ung og dum"-kortet. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 5. oktober 2018 #1036 Del Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, Inocybe skrev: I dette tilfelle holder det ikke å anonymisere navnet. "Alle" ville uansett skjønne hvem det var. Hun (og forlaget) burde helt ha utelatt denne historien. Hvis Anniken virkelig har så mye å bidra med til dagens plagede ungdom, kunne hun fint ha funnet noe annet å berette uten å henge ut andre. Spesielt når hun gjør det uten å spørre den uthengte på forhånd. Jeg er uenig i at ikke forlaget også får pes. Det gjør det da absolutt både her på KG og ellers i pressen. Forleggerens bemerkning om at de jo hadde spurt det ene individet i Broiler og der med hadde godkjenning fra begge, har blitt sitert mange steder til skrekk, advarsel og vantro latter. Angående å skrive noe positivt om Annijor så vet jeg faktisk ikke hva det skulle være. Jeg sier det ikke for å være slem men det jeg har sett av Annijor har ikke vært positivt. Anniken velger selv hva hun legger ut som Annijor så vil hun bli oppfattet mer positivt er det der hun må ta tak. Hun må faktisk ta ansvar for hva hun gjør. Hun er 22 år og har vært juridisk myndig i 4 år. Da er det for sent å spille "ung og dum"-kortet. Man er ikke ung og dum fordi man er annerledes enn andre. Kanskje man kan slutte å forvente at alle skal være så lykkelige hele tiden, kan ikke folk få være slik de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 5. oktober 2018 #1037 Del Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, ♥Missy♥ skrev: Man er ikke ung og dum fordi man er annerledes enn andre. Kanskje man kan slutte å forvente at alle skal være så lykkelige hele tiden, kan ikke folk få være slik de er? Tror ikke du skjønner hva jeg mener. Lykkelig eller ikke har intet med dette å gjøre. Uansett sinnstilstand er hun voksen og hun må ta ansvar for egne handlinger. Hun blir stadig unnskyldt med at hun er ung og derfor ikke kan bedre, men slik fungerer faktisk ikke verdenen for hun er ikke 15 lengre. Hun virker ikke til å bry seg en dritt om hvordan hennes handlinger påvirker andre og for denne ekstremt egoistiske oppførelsen fortjener hun all den berettigede kritikken hun får. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 5. oktober 2018 #1038 Del Skrevet 5. oktober 2018 På 3.10.2018 den 21.16, Jegskulleønskeat skrev: Det er mange som sliter, og det tror jeg nok hun vet. Tror setningen "ingen har faen meg følt slik smerte som meg" var skrevet litt som de tankene hun hadde der og da. Hun følte at hun hadde det verst og at hun kom til å dø av sorg, men jeg tror hun innser nå at det ikke er sånn. Men enig, hun burde ikke ha skrevet den setningen. Da måtte hun ha skrevet at, "jeg følte at jeg hadde det verst i verden akkurat da det pågikk som verst, men så innså jeg at det ikke var slik". Tror hun vet godt hva hun gjør. Hun er bare ekstremt selvopptatt. Måten hun snakker til andre på viser det tydelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. oktober 2018 #1039 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) På 5.10.2018 den 13.34, wintergirl skrev: Tror hun vet godt hva hun gjør. Hun er bare ekstremt selvopptatt. Måten hun snakker til andre på viser det tydelig. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 5. oktober 2018 #1040 Del Skrevet 5. oktober 2018 (endret) På 5.10.2018 den 12.58, Inocybe skrev: Tror ikke du skjønner hva jeg mener. Lykkelig eller ikke har intet med dette å gjøre. Uansett sinnstilstand er hun voksen og hun må ta ansvar for egne handlinger. Hun blir stadig unnskyldt med at hun er ung og derfor ikke kan bedre, men slik fungerer faktisk ikke verdenen for hun er ikke 15 lengre. Hun virker ikke til å bry seg en dritt om hvordan hennes handlinger påvirker andre og for denne ekstremt egoistiske oppførelsen fortjener hun all den berettigede kritikken hun får. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå