Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Har du lest boka?

jeg har lest anmeldelsen av den. Det holder. En kan ikke utlevere sine nærmeste med fullt navn slik forfatteren her gjør, og bare si det er i kunstens navn. Er ikke første eksempelet der det gjøres. De som blir utsatt for dette her, står jo igjen fullstendig maktesløse. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dessverre resultatet av en bortskjemt drittunge. Hvordan skal det gå med henne videre i livet når hun er så dårlig rustet til og takle motgang? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, SKE87 skrev:

Noen som vet hva alt dette fæle og utleverende osv er, som det skriver om i bokanmeldelsen i VG?

Pga personvern kunne ikke VG gjengi det hun har skrevet, da ville de brutt loven. Slik Anniken har gjort. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viking-girl skrev:

Pga personvern kunne ikke VG gjengi det hun har skrevet, da ville de brutt loven. Slik Anniken har gjort. 

Det skjønte jeg. Men lurte på om noen her visste noe? Skjønner ikke hva det kan være som er skrevet liksom. Og hva kan bli skrevet om Simen Auke som er av interesse for boken som er så negativt for ham?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SKE87 said:

Det skjønte jeg. Men lurte på om noen her visste noe? Skjønner ikke hva det kan være som er skrevet liksom. Og hva kan bli skrevet om Simen Auke som er av interesse for boken som er så negativt for ham?

Jeg har bestilt boken. Kan taste her når jeg har fått den😜

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 27.9.2018 den 15.36, Slowdive skrev:

I følge VG sin bokanmeldelse har hun skrevet: "Ikke faen om noen har følt slik smerte som meg". 

Jaja

Smerte kan ikke måles. Jeg synes ikke noe om å sette seg over andre og si at man har hatt det verre enn andre. Det blir feil. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Moi04 skrev:

Men nå blir man ikke innlagt ved besvimelse, annet enn at man kjøres til sykehuset i Drammen for å måle hjerterytme og diverse. Du blir utskrevet like fort som du kommer inn når de innser at det ikke er noe alvorlig. Jeg har selv vært igjennom det, forskjellen er bare at jeg faktisk besvimte. Besvimer man blir man behandlet på en avdeling som ikke er der for å ta i mot folk med kjærlighetssorg og oppmerksomhetsbehov, men folk som faktisk er dårlige og har bruk for hjelpen akutt. Har man behov for innleggelse på det grunnlaget er vel heller en åpen psyk det riktige stedet uten at det er noe galt i det, hvor det er mennesker til å passe på deg.

Hun er visst ikke klar over hvor mye dette besvimelses-skuespillet kostet når det kommer til unødvendig innleggelse. Hun burde fått krav om etterbetaling

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro at denne boken er skrevet for ungdom med kjærlighetssorg som målgruppe. Men, boken må jo ha motsatt effekt når leseren får inntrykk av at kjærlighetssorg er noe som aldri går over og er det verste som kan skje et menneske. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
1 minutt siden, Ella1 skrev:

Vil tro at denne boken er skrevet for ungdom med kjærlighetssorg som målgruppe. Men, boken må jo ha motsatt effekt når leseren får inntrykk av at kjærlighetssorg er noe som aldri går over og er det verste som kan skje et menneske. 

Ja. De fleste har ikke kjærlighetssorg i så mange år, men Anniken ble jo faktisk syk. Hun gikk ned i vekt, fikk depresjon og panikkangst. Det høres jo ut som om hun ble traumatisert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jegskulleønskeat
På 27.9.2018 den 16.20, Sh999 skrev:

Dette er dessverre resultatet av en bortskjemt drittunge. Hvordan skal det gå med henne videre i livet når hun er så dårlig rustet til og takle motgang? 

Hvor får du dette fra?

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

En bortskjemt drittunge? Hvor får du det fra?

På bakgrunn av hvordan hun oppfører seg og hva hun skriver. Fks at stakkars henne som var "tvunget" til og være med foreldrene i feriehuset i Alicante. Det er så fryktelig synd i henne, og isteden for å reise seg igjen har hun dyrket sorgen, slik at det til slutt ble en hel bok. Hun sier på god morgen Norge at ingen hadde lært henne noe om kjærlighetssorg, men sånne ting kan jo ikke læres, det må erfares for alle. Jeg tviler ikke på at jenten har hatt det vondt , men som mange bloggere er hun sentrum i sitt eget univers, og hun klarer ikke levere slik at man helt får empati med henne. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...