Slowdive Skrevet 27. september 2018 #661 Del Skrevet 27. september 2018 I følge VG sin bokanmeldelse har hun skrevet: "Ikke faen om noen har følt slik smerte som meg". Jaja 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 27. september 2018 #662 Del Skrevet 27. september 2018 Da er det bare å vente på at Annikken skal innta offerrollen enda en gang. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Diamant Skrevet 27. september 2018 Populært innlegg #663 Del Skrevet 27. september 2018 Istedet for å gi ut bok selv, kunne hun kanskje lest en bok istedet? Denne f.eks: Bestselgeren ”Det er ikke mer synd på deg enn andre” av Ingvard Wilhelmsen har solgt i 11 000 eksemplarer siden den kom ut i 2011. Boken er beregnet på mennesker som har låst seg fast i en offerrolle. Noe som ofte fører til ansvarsfraskrivelse. 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 27. september 2018 #664 Del Skrevet 27. september 2018 12 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Har du lest boka? jeg har lest anmeldelsen av den. Det holder. En kan ikke utlevere sine nærmeste med fullt navn slik forfatteren her gjør, og bare si det er i kunstens navn. Er ikke første eksempelet der det gjøres. De som blir utsatt for dette her, står jo igjen fullstendig maktesløse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 27. september 2018 #665 Del Skrevet 27. september 2018 Dette er dessverre resultatet av en bortskjemt drittunge. Hvordan skal det gå med henne videre i livet når hun er så dårlig rustet til og takle motgang? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 27. september 2018 #666 Del Skrevet 27. september 2018 Noen som vet hva alt dette fæle og utleverende osv er, som det skriver om i bokanmeldelsen i VG? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 27. september 2018 #667 Del Skrevet 27. september 2018 17 minutter siden, SKE87 skrev: Noen som vet hva alt dette fæle og utleverende osv er, som det skriver om i bokanmeldelsen i VG? Pga personvern kunne ikke VG gjengi det hun har skrevet, da ville de brutt loven. Slik Anniken har gjort. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 27. september 2018 #668 Del Skrevet 27. september 2018 Jeg har liten kjennskap til Annijor, men etter å ha lest artiklene i VG konstaterer jeg at her er nok en influencer i fri dressur. 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 27. september 2018 #669 Del Skrevet 27. september 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Pga personvern kunne ikke VG gjengi det hun har skrevet, da ville de brutt loven. Slik Anniken har gjort. Det skjønte jeg. Men lurte på om noen her visste noe? Skjønner ikke hva det kan være som er skrevet liksom. Og hva kan bli skrevet om Simen Auke som er av interesse for boken som er så negativt for ham? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 27. september 2018 #670 Del Skrevet 27. september 2018 15 minutter siden, SKE87 said: Det skjønte jeg. Men lurte på om noen her visste noe? Skjønner ikke hva det kan være som er skrevet liksom. Og hva kan bli skrevet om Simen Auke som er av interesse for boken som er så negativt for ham? Jeg har bestilt boken. Kan taste her når jeg har fått den😜 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. september 2018 #671 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) På 27.9.2018 den 15.36, Slowdive skrev: I følge VG sin bokanmeldelse har hun skrevet: "Ikke faen om noen har følt slik smerte som meg". Jaja Smerte kan ikke måles. Jeg synes ikke noe om å sette seg over andre og si at man har hatt det verre enn andre. Det blir feil. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. september 2018 #672 Del Skrevet 27. september 2018 Det jeg hengte meg opp i, var hvor stort verdensproblemet var fordi hun hadde ujevne øyevipper 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. september 2018 #673 Del Skrevet 27. september 2018 11 timer siden, Moi04 skrev: Men nå blir man ikke innlagt ved besvimelse, annet enn at man kjøres til sykehuset i Drammen for å måle hjerterytme og diverse. Du blir utskrevet like fort som du kommer inn når de innser at det ikke er noe alvorlig. Jeg har selv vært igjennom det, forskjellen er bare at jeg faktisk besvimte. Besvimer man blir man behandlet på en avdeling som ikke er der for å ta i mot folk med kjærlighetssorg og oppmerksomhetsbehov, men folk som faktisk er dårlige og har bruk for hjelpen akutt. Har man behov for innleggelse på det grunnlaget er vel heller en åpen psyk det riktige stedet uten at det er noe galt i det, hvor det er mennesker til å passe på deg. Hun er visst ikke klar over hvor mye dette besvimelses-skuespillet kostet når det kommer til unødvendig innleggelse. Hun burde fått krav om etterbetaling 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 27. september 2018 #674 Del Skrevet 27. september 2018 Vil tro at denne boken er skrevet for ungdom med kjærlighetssorg som målgruppe. Men, boken må jo ha motsatt effekt når leseren får inntrykk av at kjærlighetssorg er noe som aldri går over og er det verste som kan skje et menneske. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. september 2018 #675 Del Skrevet 27. september 2018 1 minutt siden, Ella1 skrev: Vil tro at denne boken er skrevet for ungdom med kjærlighetssorg som målgruppe. Men, boken må jo ha motsatt effekt når leseren får inntrykk av at kjærlighetssorg er noe som aldri går over og er det verste som kan skje et menneske. Ja. De fleste har ikke kjærlighetssorg i så mange år, men Anniken ble jo faktisk syk. Hun gikk ned i vekt, fikk depresjon og panikkangst. Det høres jo ut som om hun ble traumatisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 27. september 2018 #676 Del Skrevet 27. september 2018 Hun påstår her at hun har snakket med de som omtales og fått grønt lys https://www.nrk.no/kultur/blottlegger-kjaerlighetssorgen-i-ny-bok-1.14219532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 27. september 2018 #677 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) På 27.9.2018 den 16.20, Sh999 skrev: Dette er dessverre resultatet av en bortskjemt drittunge. Hvordan skal det gå med henne videre i livet når hun er så dårlig rustet til og takle motgang? Hvor får du dette fra? Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bettsa Skrevet 27. september 2018 #678 Del Skrevet 27. september 2018 Håper ikke hun får barn og går gjennom samlivsbrudd eller skilsmisse. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. september 2018 #679 Del Skrevet 27. september 2018 34 minutter siden, Miranda16 skrev: Hun påstår her at hun har snakket med de som omtales og fått grønt lys https://www.nrk.no/kultur/blottlegger-kjaerlighetssorgen-i-ny-bok-1.14219532 Hun fikk grønt lys av M ja,men ikke S. Ler faktisk om han anmelder henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 27. september 2018 #680 Del Skrevet 27. september 2018 1 time siden, Jegskulleønskeat skrev: En bortskjemt drittunge? Hvor får du det fra? På bakgrunn av hvordan hun oppfører seg og hva hun skriver. Fks at stakkars henne som var "tvunget" til og være med foreldrene i feriehuset i Alicante. Det er så fryktelig synd i henne, og isteden for å reise seg igjen har hun dyrket sorgen, slik at det til slutt ble en hel bok. Hun sier på god morgen Norge at ingen hadde lært henne noe om kjærlighetssorg, men sånne ting kan jo ikke læres, det må erfares for alle. Jeg tviler ikke på at jenten har hatt det vondt , men som mange bloggere er hun sentrum i sitt eget univers, og hun klarer ikke levere slik at man helt får empati med henne. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå