Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
8 minutter siden, Kariannne skrev:

Nei, men man må jobbe med seg selv, ellers forblir man syk. Alle har slitt psykisk i løpet av livet, men man må ta imot hjelp. Å psyke seg ennå mere ned, dyrke det triste gjør deg ikke bedre hvertfall. Det får an å jobbe med seg selv. 

Selvfølgelig må man jobbe med seg selv, men det handler også om å godta den man er. Man må ikke alltid jobbe imot, men derimot la seg selv kjenne på de følelsene som kommer uten å få dårlig samvittighet! (Selvfølgelig så lenge man ikke belaster andre med dette) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe Anniken blir ferdig med kjærlighetssorgen nå som boken er ute. Jeg lurer også på hva denne Mikkel må tenke, hvis eksen slipper en bok fire år senere etter å ha vært sammen i 6 mnd. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Milio skrev:

Får håpe Anniken blir ferdig med kjærlighetssorgen nå som boken er ute. Jeg lurer også på hva denne Mikkel må tenke, hvis eksen slipper en bok fire år senere etter å ha vært sammen i 6 mnd. 

"...slapp billig unna den ja."

"Kaninkoker."

Bl.a,tenker jeg.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det klaging på Insta-story igjen, fordi det er snakk om å få et slags "bloggpoliti". Jeg tenker at det blir mer og mer åpenbart at hun har feil jobb.

Edit:

Her kan man lese om saken Anniken ikke er noe fan av:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24444253/regjeringen-vil-styrke-blogg-politiet

Endret av Llise
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Llise skrev:

Nå er det klaging på Insta-story igjen, fordi det er snakk om å få et slags "bloggpoliti". Jeg tenker at det blir mer og mer åpenbart at hun har feil jobb.

Edit:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24444253/regjeringen-vil-styrke-blogg-politiet

Griner på Instastory også!!! 🤮🤮🤮

Blæh.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Llise skrev:

Edit:

Og det at hun skulle "skjelle" ut Vixen om hun vant. Grow up!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åherregud er alt jeg har å si til instastoryen! Så UTROLIG trangsynt og lite reflektert hun fremstår vedrørende ulovlig markedsføring!!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så full av selvmedlidenhet, er det ikke plass til mye forstand. Anniken Jørgensen får i hvert fall disse to til å virke omvendt proporsjonale. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bloggere ikke klarer å forstå en veiledning, så burde de tenke på å komme seg tilbake på skolebenken. Hvis man likevel ikke skjønner så må de ta kontakt med Forbrukertilsynet eller merke for sikkerhetsskyld om de er usikre. Dersom alle bloggere hadde fulgte enkle regler, så hadde ikke Staten behøvd å bruke 6 millioner ekstra av skattepengen deres som sier 

Endret av Miranda16
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Loffeliten said:

Det morsomme er jo at hun et par poster tidligere på instastory reklamerer (umerket) for hudpleie. :) 

Og sin nye bok.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tvingar dei å ha ein blogg med kommersieltinnhald.

Denna uvilja til å fylgje markedsføringslova uten å furte som ein unge samstundes er ikkje anna en tragisk.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Medlem95 skrev:

Åherregud er alt jeg har å si til instastoryen! Så UTROLIG trangsynt og lite reflektert hun fremstår vedrørende ulovlig markedsføring!!!

Hun griner rett og slett fordi hun ikke kan kjøre på med masse reklame uten å måtte merke det - for da fremstår hun som en useriøs blogger - ergo mindre penger i kassa.

🙄🤦🏻‍♀️

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver gang jeg ser henne minner hun meg på Bill Baileys parodisang på Emo-kids på tidlig 2000-tall: 

You pick me up from school,
You attended all my sporting functions.
You bought me a car,
Gave me use on a credit card.

But how can I feel pain?
How can I feel pain?
How can I feel pain
When you're being so supportive?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Bloggerne snakket hun om hvordan journalister og bloggere er helt like og virker som hun mener hun kommer med noen veldig skarpe observasjoner... men hun har likevel null forståelse for at hun må følge et regelverk som er ennå strengere for journalister? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rubella skrev:

Hun framstår ikke som den skarpeste sleiva i skuffa.

Hun er vel seg selv 110%, har  "bein i ryggen" og bærer nok ikke noe "gnag" til uttalelsene dine. 😅

Endret av Perle
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...