Populært innlegg Mammabamma Skrevet 5. mars 2018 Populært innlegg #501 Del Skrevet 5. mars 2018 Jeg tror hun ganske enkelt ikke er så veldig reflektert samtidig som hun selv tror hun er mye dypere og mer følsom enn resten av verden. Ikke rart det blir en del selvmotsigende holdninger og en smule uvitenhet rundt sin egen sak. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. april 2018 #502 Del Skrevet 3. april 2018 "Du vet jeg ikke liker å suge pikk!!!" sier en kjeftende Anniken til Anders i Bloggerne innimellom grining og løst snakk om alle disse følelsene ingen andre forstår,visstnok. Ok,det trenger jo hele Norge å vite.... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 3. april 2018 #503 Del Skrevet 3. april 2018 Hun har ikke endret seg nei. Anders må være jævlig glad i henne som holder ut! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Daisy_B Skrevet 4. april 2018 Populært innlegg #504 Del Skrevet 4. april 2018 Det eneste som er pinlig her, er jo henne og hennes trang til å prøve å drite ut en søt og snill fyr foran hele Norge. Det virker ikke som hun skjønner at hun bare ender opp med å drite ut seg selv. Nå har hun kjørt "stakkars, sårede meg"-rutinen i flere år, og så blir det feil når noen behandler henne bra også. B****, please. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 4. april 2018 #505 Del Skrevet 4. april 2018 Det er rart Anniken takker ja til å være med på bloggerne. Jeg hadde et veldig godt inntrykk av henne fra bloggen, selv om jeg synes hun kunne virke veldig "svevende" og prøve litt for hardt å fremstå som en gammel sjel i en ung kropp. Etter noen sesonger av bloggerne, fremstår hun nå bare som umoden, krevende, og vanskelig. Det virker som hun rett og slett ikke klarer håndtere verken virkeligheten eller det o store livet, og da mister hun respekten for meg. Det er greit å ha det vanskelig, det er greit å ha det tungt - men det gir ikke grunn til å oppføre seg dårlig mot andre. Har så lyst til å like Anniken, får man får jo på en måte litt vondt av henne også. Jeg gjør bevisste valg hver eneste dag om å tenke positivt og kontrollere tankene etter beste evne, og det er ofte tungt. Men det er faktisk mye opp til meg selv hvordan jeg opplever og forholder meg til ulike situasjoner, er jeg kun passiv er det lett å havne ned i et mørkt hull og en vond sirkel fordi man lar det vonde gro. Jeg vet lite om den psykiske helsen til Anniken og om hun har noen reelle diagnoser, men skulle så gjerne ønske hun klarte å komme seg ut av dette og ikke la det definere livet hennes så mye som nå. Psykisk helse er så innmari vanskelig, og jeg håper man i fremtiden kan oppleve en Anniken som ikke er like preget av denne vonde kjærlighetssorgen som ser ut til å ha grodd seg helt fast og blitt en del av identiteten hennes. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. april 2018 #506 Del Skrevet 4. april 2018 Anniken virker vanskelig å være i forhold med. Hun er så redd for å bli såret og må ha bekreftelse hele tiden. Man vet liksom ikke hva hun vil. Hun blir lei seg når han er lei seg, hun trenger space, ble sur når han ikke hadde ringt henne, savner han, er redd for å miste han, er frekk mot han, lager dårlig stemning, er irritabel osv osv. Virker som hun har humørsvingninger, og det er til å bli gal av! Først er alt greit, men så er hun lei og vet ikke hva hun vil. Andres må jo være ufatteig glad i henne som orker. Det må jeg si. Han virker som en ålreit og snill fyr 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 4. april 2018 #507 Del Skrevet 4. april 2018 Der er det mye selvmedlidenhet, selvopptatthet og selvrettferdighet i monitor. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. april 2018 #508 Del Skrevet 4. april 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 4. april 2018 #509 Del Skrevet 4. april 2018 Tenk at Anders finner seg i å bli behandlet slik. Jeg er sjokkert over hvor frekk hun er mot han. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. april 2018 #510 Del Skrevet 8. april 2018 Anikken tar Jimmy Kimmel og leser hatkommentarer. Hun blinker til med litt selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 13. april 2018 #511 Del Skrevet 13. april 2018 På 11.12.2017 den 13.44, J.. skrev: "Når noen drar et frø ut av en sitron har de valgt å rulle en vei som de selv må stå for." Denne og andre sprengte formuleringer av Anniken Jørgensen er tema i ukens Misjonen med Antonsen og Golden. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. april 2018 #512 Del Skrevet 13. april 2018 34 minutter siden, xemiliex skrev: Denne og andre sprengte formuleringer av Anniken Jørgensen er tema i ukens Misjonen med Antonsen og Golden. 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 17. april 2018 #513 Del Skrevet 17. april 2018 "Når noen drar et frø ut av en sitron har de valgt å rulle en vei som de selv må stå for." Hva nøyaktig betyr dette skvipet her???? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 18. april 2018 #514 Del Skrevet 18. april 2018 11 timer siden, gjest91 skrev: "Når noen drar et frø ut av en sitron har de valgt å rulle en vei som de selv må stå for." Hva nøyaktig betyr dette skvipet her???? Hun prøver å forklare de meningsløse sitatene sine her. Kan ikke si at det var så veldig vellykket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. april 2018 #515 Del Skrevet 18. april 2018 Hun er heldig som har Joakim. Han virker så omtenksom og snill. Han er flink til å løfte henne opp og oppmuntrer henne. Anniken virker rolig når hun er med Joakim. Mens med Andres er det klaging og himling med øynene Men Anders må være jævlig glad i henne. At han orker å holde ut. Anniken er så frem og tilbake. Vil ikke miste han, men vil ikke si til folk de er kjærester. Vil ha statusen singel. Går han fra henne, så blir hun helt ødelagt og griner. Han kommer tilbake igjen, men synes hun tar han litt for gitt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. april 2018 #516 Del Skrevet 30. april 2018 (endret) Ett helt eget relativt langt klipp på Insta hvor hun står rett opp og ned i undertøy (med trusa godt opp i rævva) mens hun snur seg sakte rundt og rundt mens hun drikker juice.. Okei..... (.. og hun lurer på hvordan folk vet hvordan rumpa hennes ser ut?) Hva er det med de "dype,sjelfulle" bloggerne og saktefilmiundertøy-klippene på Insta? Endret 30. april 2018 av J.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 30. april 2018 #517 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg husker da jeg var yngre og leste Annikken sin blogg da hun var sammen med eksen sin i Drammen. Jeg ble helt i sjokk da det ble slutt mellom de og tenkte at "hvis Anniken blir dumpet, hun som er så perfekt og pen, da er det ikke sjangs for meg å få kjæreste ihvertfall!" Fikk en åpenbaring da jeg så henne på bloggerne, aha, nå skjønner jeg hvorfor hun ble dumpet! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 1. mai 2018 #518 Del Skrevet 1. mai 2018 Anniken klager over at hun er så sliten og at det å blogge er en skikkelig hard jobb. Jeg tror hun burde snu sidesynet sitt, og heller tenke at hun faktisk er ekstremt heldig som har en slik jobb som hun har - og ikke en 8-16 jobb. Jeg hørte på podcasten til Erica Mohn Kvam og Anna Edwin som heter «Skitshowet». (For de som ikke vet, har de flere tusen lesere i måneden og har blogget i 9 og 10 år). I mandagens episode (Blogg Bloggesen - spol til rundt 25:50) er blogging ett av hovedtemaene. De snakker om at enkelte bloggere i dag klager over hvor hardt bloggbusinessen er, hvor mye de har og gjøre i løpet av en dag osv. Selv er begge disse fulltidsbloggere, har oppdrag for ulike aktører (blant annet Nelly) og de reiser mye. Anna er også fulltidsstudent i tillegg. Jeg vil virkelig si at disse er to gode forbilder, som er ærlige om hvordan bloggverden er og står imot klagingen, plastikk kirurgi og clickbacks. Det er fantastisk å høre at de sier at det å være blogger er en enkel jobb - ikke så hardt som enkelte bloggere uttaler. Dette har også frøken Ullebø sagt noe om «Blogg er mye jobb, men det er enkelt». Er ikke det bra at noen virkelig setter bloggere på plass? Kanskje feil tråd, men Anniken er vel en av verstingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unika Skrevet 2. mai 2018 #519 Del Skrevet 2. mai 2018 På 1.5.2018 den 2.16, Skrueløs skrev: Selv er begge disse fulltidsbloggere, har oppdrag for ulike aktører (blant annet Nelly) og de reiser mye. Anna er også fulltidsstudent i tillegg. Jeg vil virkelig si at disse er to gode forbilder, som er ærlige om hvordan bloggverden er og står imot klagingen, plastikk kirurgi og clickbacks. Det er fantastisk å høre at de sier at det å være blogger er en enkel jobb - ikke så hardt som enkelte bloggere uttaler. Dette har også frøken Ullebø sagt noe om «Blogg er mye jobb, men det er enkelt». Er ikke det bra at noen virkelig setter bloggere på plass? Kanskje feil tråd, men Anniken er vel en av verstingene? Det har vel også noe med generell arbeidskapasitet å gjøre. Vet ikke med de to andre der, men Ullebø var i hvert fall veldig flink på skolen - da er det klart at blogging blir enkelt. Det er kreves jo ikke akkurat intelligens og arbeidsevne over normalen å være blogger, selv om bloggere flest liker å tro det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 2. mai 2018 #520 Del Skrevet 2. mai 2018 Huff, Anniken har kommet veldig dårlig ut av Bloggerne. Sutrete, irritabel, griner i nesten hver episode, er så sliten, frekk mot Andres og litt mer sutring. Hun fremstår ikke veldig smart 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå