Gjest Regnskapssekretær Skrevet 18. november 2017 #421 Del Skrevet 18. november 2017 Barnslig, innlegget hennes er skikkelig umodent og barnslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 18. november 2017 #422 Del Skrevet 18. november 2017 Slike trassete holdninger ville nok ikke blitt akseptert i hvilken som helst annen jobb. Det innlegget var faktisk skikkelig provoserende. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 18. november 2017 #423 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) 7 timer siden, haptic skrev: Nå vet jeg ikke hva dagens snapstory handler om, men funkygine har veldig mye rot i eget reir hva gjelder manglende reklamemerking, så om du mente å trekke henne frem som eksempel på det motsatte, synes jeg det er underlig. Funkygine sier på snap at hun da nettopp har snakket med FO på telefon, stilt dem masse spørsmål, fått svar og skal bli tydelig på merking, merke med så stor font at det ikke er tvil om reklame og om noen synes det mangler merking skal de rope ut. Hun innrømmer også at eneste grunnen til at hun ikke er på FOs liste er de ikke har sjekket henne. For når hun går over sine kanaler ser hun at hun ikke har fulgt opp ang korrekt merking. Litt annen holding enn Annijor. Endret 18. november 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 18. november 2017 Populært innlegg #424 Del Skrevet 18. november 2017 16 minutter siden, mette1900 skrev: ikjærlighetssorg er og blir det vondeste man går gjennom,og den første store kjærligheten kan være så vondt at man faktisk kan bære på den hele livet. Da syns jeg man har vært heldig i livet,hvis kjærlighetssorg er det vondeste man har opplevd. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 18. november 2017 #425 Del Skrevet 18. november 2017 10 timer siden, haptic skrev: Nå vet jeg ikke hva dagens snapstory handler om, men funkygine har veldig mye rot i eget reir hva gjelder manglende reklamemerking, så om du mente å trekke henne frem som eksempel på det motsatte, synes jeg det er underlig. Kanskje du skulle sjekket ut mystoryen før du uttaler deg? Hun legger seg flat og snakker om at hun går igjennom alle kanaler for å merke rett. Hun ringte også for å forhøre seg om hva som er rett og ikke. Trekker henne fram som et eksempel på hvordan hun takler dette og tar selvkritikk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haptic Skrevet 18. november 2017 #426 Del Skrevet 18. november 2017 1 minutt siden, TulleJenny skrev: Kanskje du skulle sjekket ut mystoryen før du uttaler deg? Hun legger seg flat og snakker om at hun går igjennom alle kanaler for å merke rett. Hun ringte også for å forhøre seg om hva som er rett og ikke. Trekker henne fram som et eksempel på hvordan hun takler dette og tar selvkritikk. Slapp av. Jeg følger henne ikke på snap. Presiserte at jeg uttalte meg på generelt grunnlag og ønsket en forklaring. Sirkus oppklarte, så da er alt i orden. Bra stil av funkygine, som jo har skjønt at hun er neste ut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. november 2017 #427 Del Skrevet 18. november 2017 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod. Edit: Glemte Justin Timberlake. Endret 18. november 2017 av Papirfly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 25. november 2017 #428 Del Skrevet 25. november 2017 Hva var egentlig greia med henne og A, da det skrantet mellom dem? Så bare deler av noen få episoder i bloggerne... var det sånn å forstå at hun hadde det skrekkelig med seg selv og utagerte på han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 25. november 2017 #429 Del Skrevet 25. november 2017 6 timer siden, gjest91 skrev: Hva var egentlig greia med henne og A, da det skrantet mellom dem? Så bare deler av noen få episoder i bloggerne... var det sånn å forstå at hun hadde det skrekkelig med seg selv og utagerte på han? Var sånn det fremstod ja. Hun hadde det ikke godt med seg selv, og gjorde det hun kunne for å skubbe han vekk. Typisk forsvarsmekanisme når man sliter med seg selv. "Skal se hvor langt jeg kan pushe det før du stikker. For du kommer til å stikke uansett." Jeg synes de er fine sammen, og at A er bra for henne. Heier på de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 25. november 2017 #430 Del Skrevet 25. november 2017 Kan noen forklare meg hvordan hun klarte å få så mange parkeringsbøter at bilen ble tauet bort? Virker ikke som hun betalte gebyrene eller er det noe jeg ikke har forstått ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjest91 Skrevet 25. november 2017 #431 Del Skrevet 25. november 2017 8 timer siden, Turkis Sau skrev: Var sånn det fremstod ja. Hun hadde det ikke godt med seg selv, og gjorde det hun kunne for å skubbe han vekk. Typisk forsvarsmekanisme når man sliter med seg selv. "Skal se hvor langt jeg kan pushe det før du stikker. For du kommer til å stikke uansett." Jeg synes de er fine sammen, og at A er bra for henne. Heier på de Står stor respekt av Anders, han er utholdende som få...☺ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 26. november 2017 #432 Del Skrevet 26. november 2017 Synes Anniken er mye penere med sin naturlige look. Når hun hadde løshår, vipper, bryn osv, så hun mer ordinær ut og ble bare en blond jente til i bloggverden. Dessuten er hun så vakker at hun trenger det ikke uansett. Det hun tar opp på videoen syns jeg er på høy tid blir snakket mer om! Bloggere som får alle skjønnhetsbehandlinger gratis, påvirker så stor grad unge jenter til å ta sånne behandlinger som koster flesk! Hvordan skal dagens unge klare å få finansiert vipper, bryn, hår +++ hver måned? Det holder liksom ikke å kjøpe sminke på hm og klær fra bik bok lengre... Nå er det de bølgegensrene fra ganni til 4000 og vipper fra lashes by kasja som koster 1600 for en gang ifølge bloggerne som gjelder. Og den svindyre regningen? Den må leserne ta, bloggere får det gratis! Uetisk og så sleipt. Jeg skal ivertfall ALDRI sette på vipper hos lashes by kasja, føles som jeg finansierer vippene til Isabel og Sophie Elise samtidig.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 8. desember 2017 #433 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Jeg vet ikke hvilke kommentar som var dummest av CBEs kommentar at hun ikke tjener penger på spons fordi hun skatter av det eller Annijors kommentar på Snap at hun er snill som gir leserne rabattkoder? Noen bør ta seg et kurs i økonomi for nybegynnere Endret 8. desember 2017 av Miranda16 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 8. desember 2017 #434 Del Skrevet 8. desember 2017 Men hvem er denne instagrammeren med fargerikt hår som har disse kommentarene på sin IG ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. desember 2017 #435 Del Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, BethD skrev: Men hvem er denne instagrammeren med fargerikt hår som har disse kommentarene på sin IG ? ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Privatbruker Skrevet 8. desember 2017 #436 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg lurer fortsatt på svaret ang sweatshop. Hun svarer alltid: «kan ikke gå uten klær. Det handler om at tekstilarbeiderne skal ha en ordentlig levelønn». Men hvorfor REKLAMERER hun for lavpriskjeder som Nelly, Gina, zara etcetc??? Det er jo en vesentlig stor forskjell på å handle en viss mengde klær til eget bruk, og å FRONTE det så flere kjøper. Jeg forstår ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prorsum Skrevet 8. desember 2017 #437 Del Skrevet 8. desember 2017 3 minutter siden, BethD skrev: Men hvem er denne instagrammeren med fargerikt hår som har disse kommentarene på sin IG ? Det er bare å sjekke i kommentarene. Hun som har kommentert med den " chai latte"-kommentaren på posten til @snillegucci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 8. desember 2017 #438 Del Skrevet 8. desember 2017 5 minutter siden, Prorsum skrev: Det er bare å sjekke i kommentarene. Hun som har kommentert med den " chai latte"-kommentaren på posten til @snillegucci 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amzz Skrevet 8. desember 2017 #439 Del Skrevet 8. desember 2017 Synes det er ufattelig morsomt hvordan VOKSNE mennesker kan sitte her å skrive dritt om folk man ikke kjenner. Bare fordi noen har andre meninger enn deg selv, betyr det ikke at du har rett til å rakke ned og slenge dritt. Altså voks opp folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 8. desember 2017 #440 Del Skrevet 8. desember 2017 4 minutter siden, amzz skrev: Synes det er ufattelig morsomt hvordan VOKSNE mennesker kan sitte her å skrive dritt om folk man ikke kjenner. Bare fordi noen har andre meninger enn deg selv, betyr det ikke at du har rett til å rakke ned og slenge dritt. Altså voks opp folkens. Hva vet du om alderen til brukerne som kommenterer her? Og er ikke Annijor også over 18 og dermed myndig? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå