Gå til innhold

Elskerinnen min er plutselig kald

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du prøvd å snakke med henne om at du ønsker å bli mer sett? Veien til kvinnens hjerte går ikke alltid via sex, men gjennom handlinger, fine ord og tjenester i hverdagen.

Kanskje dere skal gå i parterapi nå?

Anonymkode: a6691...1e5

Har prøvd å gi beskjed, gir henne masse oppmerksomhet, tilbyr kos, men det er ikke på det nære nivået som elskerinnen. Og kona er mer prippen

Anonymkode: e8bdc...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er trolling hvis ikke er ts fullstendig blåst🤯

Dette er et mye mer vanlig problem enn du tror. Kom tilbake når du har vært gift i 25 år

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør prøve å sette deg mer inn i hennes situasjon, synes du viser lite forståelse for henne. Hvis hun akkurat har kommet seg ut av et dårlig ekteskap, som sikkert har vært langvarig, så har hun naturligvis mange følelser og reaksjoner å bearbeide. Det er ganske naivt og egoistisk å forvente at hun skal stå på pinne for deg i etterkant av bruddet hennes. Spesielt fordi du er en elsker, du er en som var «til låns». Hvorfor skal hun invistere mer tid og følelser på deg, når du ikke har noen intensjon om å bli hennes? Kanskje hun er forelsket i deg, og ser hvilken selvpining det er å være «den andre kvinnen»?

Noen opplever at de trenger en elsker i en periode av livet, og så innser de hvilken blindvei det er. Kanskje hun nå har sett skiltet og rygger ut. 🔚 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har prøvd å gi beskjed, gir henne masse oppmerksomhet, tilbyr kos, men det er ikke på det nære nivået som elskerinnen. Og kona er mer prippen

Jeg tipper at konen din også var fantastisk i begynnelsen av forholdet.

Jeg tror at dere trenger å snakke sammen og da er det best å gjøre det med en nøytral tredjepart som parterapi.

Du og din kone må møtes på midten når det gjelder det intime i forholdet, og hvis hun er med på sex to til tre ganger i uken som er bra etter 25 år sammen og du ønsker mer, så må du ordne deg selv og da mener jeg ikke utroskap men at du runker.

Skal du være i forholdet så kan du ikke være utro, du må velge ekteskap eller skilsmisse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eryn skrev (1 minutt siden):

Du bør prøve å sette deg mer inn i hennes situasjon, synes du viser lite forståelse for henne. Hvis hun akkurat har kommet seg ut av et dårlig ekteskap, som sikkert har vært langvarig, så har hun naturligvis mange følelser og reaksjoner å bearbeide. Det er ganske naivt og egoistisk å forvente at hun skal stå på pinne for deg i etterkant av bruddet hennes. Spesielt fordi du er en elsker, du er en som var «til låns». Hvorfor skal hun invistere mer tid og følelser på deg, når du ikke har noen intensjon om å bli hennes? Kanskje hun er forelsket i deg, og ser hvilken selvpining det er å være «den andre kvinnen»?

Noen opplever at de trenger en elsker i en periode av livet, og så innser de hvilken blindvei det er. Kanskje hun nå har sett skiltet og rygger ut. 🔚 

Har du noen gang hatt en elsker? Jeg har hatt elskerinne, var i dårlig ekteskap, og ja jeg er ikke stolt, men det var nå slik.

Anonymkode: d5e7a...04e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil ikke ha en annen manns sperm på meg, kuken kan man i det minste vaske

Går ut fra at din elskerinne også hadde sex med sin eksmann i samme periode som du pulte henne. Så blir vel det samme om din kone fikk seg en elsker. Du deler/delte jo hull med en annen mann uansett.

Anonymkode: c644f...1d6

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tipper at konen din også var fantastisk i begynnelsen av forholdet.

Jeg tror at dere trenger å snakke sammen og da er det best å gjøre det med en nøytral tredjepart som parterapi.

Du og din kone må møtes på midten når det gjelder det intime i forholdet, og hvis hun er med på sex to til tre ganger i uken som er bra etter 25 år sammen og du ønsker mer, så må du ordne deg selv og da mener jeg ikke utroskap men at du runker.

Skal du være i forholdet så kan du ikke være utro, du må velge ekteskap eller skilsmisse.

Det var bedre i begynnelsen ja men ikke slik som med leketøyet mitt. Hun lar meg gjøre nesten hva som helst og det er helt vilt og vakkert.

Går ut fra at din elskerinne også hadde sex med sin eksmann i samme periode som du pulte henne. Så blir vel det samme om din kone fikk seg en elsker. Du deler/delte jo hull med en annen mann uansett.

Anonymkode: c644f...1d6

Ja men ikke mye, jeg gav beskjed om at jeg ikke ville ta i henne på to dager etter hun hadde vært bortpå ham. Han er en taper og hun kom ikke like bra med ham det har hun bekreftet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang hatt en elsker? Jeg har hatt elskerinne, var i dårlig ekteskap, og ja jeg er ikke stolt, men det var nå slik.

Anonymkode: d5e7a...04e

I mine yngre dager var jeg dessverre i et forhold m en gift mann som var ulykkelig gift. Så jeg vet hvilken selvpining det er. Han skilte seg aldri, og jeg kastet bort noen av mine beste år på han.

Å gå ut av det er veldig vanskelig, men man høster det man sår. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eryn skrev (10 minutter siden):

Hun har selv bekreftet at hun har dårlige grenser etter at eksen hennes har behandlet henne dårlig, vært kontrollerende osv så hun vil ikke inn i et nytt fast forhold enda. Men hun er enormt kåt så hun trenger noen til å hindre henne i å bli helt horete nå som hun endelig er ute. Jeg kan passe på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

...hun er enormt kåt så hun trenger noen til å hindre henne i å bli helt horete nå som hun endelig er ute. Jeg kan passe på henne

😄😁😅

Anonymkode: 63012...54e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har selv bekreftet at hun har dårlige grenser etter at eksen hennes har behandlet henne dårlig, vært kontrollerende osv så hun vil ikke inn i et nytt fast forhold enda. Men hun er enormt kåt så hun trenger noen til å hindre henne i å bli helt horete nå som hun endelig er ute. Jeg kan passe på henne

Der avslørte du deg:

Ingen godt voksen mann med verdighet kaller elskeren sin for «leketøy» eller «horete». 

Enten er du faktisk en godt voksen asshole, eller så er du en guttunge som kjeder rævva av deg på hyttetur med papsen i Hemsedal. 

Hvilken av de er du?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eryn skrev (2 minutter siden):

Der avslørte du deg:

Ingen godt voksen mann med verdighet kaller elskeren sin for «leketøy» eller «horete». 

Enten er du faktisk en godt voksen asshole, eller så er du en guttunge som kjeder rævva av deg på hyttetur med papsen i Hemsedal. 

Hvilken av de er du?

Verken eller - er i min beste alder (52). nei vi kaller dere ikke det når dere hører oss nei. Dvs hun liker når jeg snakker litt dirty til henne. Som jeg sa - kona er prippen, det er ikke elskerinnen. Elsker dem begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MullahDadullah
Eryn skrev (9 minutter siden):

I mine yngre dager var jeg dessverre i et forhold m en gift mann som var ulykkelig gift. Så jeg vet hvilken selvpining det er. Han skilte seg aldri, og jeg kastet bort noen av mine beste år på han.

Å gå ut av det er veldig vanskelig, men man høster det man sår. 

Det er tøft å være i dårlig ekteskap, det tærer på en over tid. Noen ganger kan ting ordne seg mellom ektefellene, andre ganger så må det bare bli brudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er det noe av det sykeste jeg har lest 😂🙈 Hvor skulle man egentlig begynt om man tok denne personen seriøst? 😆

Anonymkode: 10d93...0b0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Verken eller - er i min beste alder (52). nei vi kaller dere ikke det når dere hører oss nei. Dvs hun liker når jeg snakker litt dirty til henne. Som jeg sa - kona er prippen, det er ikke elskerinnen. Elsker dem begge

Uansett hvem du er- tror du virkelig at du kan få i både pose og sekk til evig tid?  

All good things come to an end. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eryn skrev (1 time siden):

Uansett hvem du er- tror du virkelig at du kan få i både pose og sekk til evig tid?  

All good things come to an end. 

Klar over det men er ikke klar for å gi slipp enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du er uinteressant då lenge du har kone må du skjønne. Skill deg, og fortsett det deilige livet med elskerinna.

Anonymkode: 60534...a4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var bedre i begynnelsen ja men ikke slik som med leketøyet mitt. Hun lar meg gjøre nesten hva som helst og det er helt vilt og vakkert.

Ja men ikke mye, jeg gav beskjed om at jeg ikke ville ta i henne på to dager etter hun hadde vært bortpå ham. Han er en taper og hun kom ikke like bra med ham det har hun bekreftet. 

Ha ha ha... Det sier alle det

Anonymkode: 5bb5f...978

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Utroskap er mye vanligere enn mange tror - det at jeg har en på si en gang i blant gjør at jeg kan gi kona mi det hun vil ha uten å være sur for det jeg ikke får av henne. Hun vet ingenting og det kommer ikke ut heller.

2 ganger i uka er mindre enn det jeg trenger

Hvor ofte er det egentlig vanlig å møte en elskerinne? Er det ikke litt masete å spørre henne veldig ofte? Syns to ganger i uken hørtes bra ut jeg.

Anonymkode: d11b2...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...