AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Har hatt en fantastisk elskerinne i 7 mnd. Helt utrolig sex, fantastiske samtaler - har aldri følt det slik for noen. I begynnelsen lekte jeg med tanken om å forlate kona mi for henne (noe jeg og sa til den mye dama) og vi drømte om reiser og samliv. Hun var i et elendig forhold og jeg fikk henne til å åpne seg, støttet henne så hun kom seg vekk, hold henne og gav henne fantastiske orgasmer. Etter noen mnd måtte jeg innrømme at jeg ikke ville dra fra kona mi men siden hun var på vei til å skille seg mente jeg vi kunne holde på en stund til - jeg har tross alt støttet henne hele veien ut av ekteskapet sitt. Hun var litt tvilende og hadde dårlig samvittighet for kona mi og var redd for å bli tatt men kons mi aner ingenting likevel - tvert i mot nyter hun godt av at jeg er i bedre humør. Og jeg maser ikke så mye på henne om sex (hun er i overgangsalder og sier hun vil ikke så mye lengre så det blir bare et par ganger i uka hjemme.) Etter at elskerinna skilte seg ble hun helt annerledes, kald på en måte. Prøver å unngå meg sender ikke så mye meldinger osv. Sier hun fortsatt er glad i meg men at hun vil ha litt ro og fred så får vi se senere. Føler meg utrolig snytt, har stilt opp både fysisk og med en skulder å gråte på. Føler hun er utakknemlig. Hvis jeg får henne på tomannshånd er det tydelig at hun vil ha mer men sier hun øver seg på å sette grenser - hvorfor skal hun øve seg på meg? Er redd for at hun skal løpe ut og finne en annen, blir helt fra meg av sjalusi bare av å tenke på at noen andre får henne.. Anonymkode: e8bdc...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Hun kjenner nok på at dere har et asymmetrisk forhold nå som du fortsatt er gift, mens hun er singel, så da ønsker hun seg en likeverdig kjæreste. Forståelig nok. Anonymkode: 2e502...eb4 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Del Skrevet 13. april 2022 Det er karmaen som har kommet for å ta deg. Jeg synes du er en drittsekk som har stått på bak ryggen på kona din i 7 måneder. Du sutrer over at kona de ikke vil ha så mye sex siden hun er kommet i overgangsalderen derfor blir det bare 2-3 ganger i uken som er MYE sex når man er i langvarig forhold. Anonymkode: a6691...1e5 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Nice try Anonymkode: bd5ec...a23 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 Hun skjønner jo at hun har ikke noe fremtid med deg, og nå når hun er fri og frank så er du jo egentlig bare en klamp om foten hennes. Du er en belastning, rett og slett 😊 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg håper virkelig ikke dette er sant. Hvis du blir fra deg av sjalusi med tanke på at en elskerinne skal finne seg en annen synes jeg du bør være såpass grei og forlate din kone. For en forferdelig ting å gjøre bak ryggen på andre. Anonymkode: 71aad...d70 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Del Skrevet 13. april 2022 Forundret.. skrev (Akkurat nå): Hun skjønner jo at hun har ikke noe fremtid med deg, og nå når hun er fri og frank så er du jo egentlig bare en klamp om foten hennes. Du er en belastning, rett og slett 😊 👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: c9fad...620 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Del Skrevet 13. april 2022 Dersom din single elskerinne nå vil ha fred og ro, så var nok de orgasmene ikke fullt så fantastiske som hun " fortalte deg" . Just saying... For om de var det,ville hun nå elsket deg med hud og hår 🧘♀️ Tror du bør lese deg opp på overgangsalder hva kvinner gjelder 🤣 Hilsen kvinne 47 med hetetokter og smøring nok. Anonymkode: 90685...aef 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Del Skrevet 13. april 2022 Dårlig forsøk, troll. Anonymkode: 4aef1...acb 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har hatt en fantastisk elskerinne i 7 mnd. Helt utrolig sex, fantastiske samtaler - har aldri følt det slik for noen. I begynnelsen lekte jeg med tanken om å forlate kona mi for henne (noe jeg og sa til den mye dama) og vi drømte om reiser og samliv. Hun var i et elendig forhold og jeg fikk henne til å åpne seg, støttet henne så hun kom seg vekk, hold henne og gav henne fantastiske orgasmer. Etter noen mnd måtte jeg innrømme at jeg ikke ville dra fra kona mi men siden hun var på vei til å skille seg mente jeg vi kunne holde på en stund til - jeg har tross alt støttet henne hele veien ut av ekteskapet sitt. Hun var litt tvilende og hadde dårlig samvittighet for kona mi og var redd for å bli tatt men kons mi aner ingenting likevel - tvert i mot nyter hun godt av at jeg er i bedre humør. Og jeg maser ikke så mye på henne om sex (hun er i overgangsalder og sier hun vil ikke så mye lengre så det blir bare et par ganger i uka hjemme.) Etter at elskerinna skilte seg ble hun helt annerledes, kald på en måte. Prøver å unngå meg sender ikke så mye meldinger osv. Sier hun fortsatt er glad i meg men at hun vil ha litt ro og fred så får vi se senere. Føler meg utrolig snytt, har stilt opp både fysisk og med en skulder å gråte på. Føler hun er utakknemlig. Hvis jeg får henne på tomannshånd er det tydelig at hun vil ha mer men sier hun øver seg på å sette grenser - hvorfor skal hun øve seg på meg? Er redd for at hun skal løpe ut og finne en annen, blir helt fra meg av sjalusi bare av å tenke på at noen andre får henne.. Anonymkode: e8bdc...4d9 Du får anmelde henne til politiet - i samme slengen - skaff deg en god advokat. Dette er en stor fornærmelse og du kan ikke finne deg i å bli brukt på denne måten. Frekkhet uten like. Anonymkode: d23f7...d89 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 13. april 2022 #11 Del Skrevet 13. april 2022 Unnskyld meg, men for en tafatt mann du er. Her har du hjulpet elskerinnen ut av et destruktivt forhold, det er helt åpenbart at hun trenger å sette grenser for seg selv, for ALLE (det gjelder også deg…). Og selvfølgelig vil hun ha fred når hun er rett ut av en skilsmisse? Det kan være både fysisk og psykisk belastende. Du høres veldig lite forståelsesfull ut (null empati) samt du er egoistisk. På tide å ta en titt i speilet . Hvis dette ikke er tull begynner jeg virkelig å lure på enkelt menneskets hjernekapasitet. Jeg gremmes 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #12 Del Skrevet 13. april 2022 Dette var jo grei T-Roll--ZZ--ing - Påske Edition, ja. Men om TS virkelig er seriøs, så ender han bare med at to kvinner hater han til slutt. Det blir gjerne slik, når man vil "sitte på to stoler", at man til slutt faller hardt på ræææv --- aaaa (bindestrek på gøy) 😆 Anonymkode: 13ff7...0d5 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #13 Del Skrevet 13. april 2022 Du høres faktisk ut som min gamle eks i Bergen. Min exkjæreste fikk elskerinne bak min rygg og grunnen hans var fordi at jeg var så opptatt med eksamenslesing, og vi hadde ikke hatt sex på 14 dager, og det hadde jeg ikke lagt merke til fordi jeg satt dag og natt på lesesalen og jobbet. Jeg oppdaget jo etter en stund selvfølgelig at han hadde elskerinne, (for det gjør man etter hvert, og din kone er nok klar over at du har hatt en på si) og jeg flyttet utenlands for å studere og for å slikke mine vonde sår. Etter ca 1 mnd kom han på besøk fordi han savnet meg og siden jeg hadde kjærlighetssorg så gav jeg etter, så den uken han bodde hos meg var vi som kjærester og hadde mye sex. Da jeg flyttet tilbake til Bergen møtte jeg på hans elskerinne på et utested, og hun spurte meg hva som hadde skjedd mellom oss da min eks og hennes elsker hadde vært og besøkt meg i København. Jeg sa som det var at vi hadde hatt sex og han kom fordi han savnet meg Da gjorde elskerinnen det slutt med min eks, og han kom på døren og gråt og hadde sånn kjærlighetssorg fordi elskerinnen hadde forlatt han, og nå ville han bli sammen med meg igjen og fridde faktisk, men jeg sa ikke ja. Anonymkode: a6691...1e5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #14 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er karmaen som har kommet for å ta deg. Jeg synes du er en drittsekk som har stått på bak ryggen på kona din i 7 måneder. Du sutrer over at kona de ikke vil ha så mye sex siden hun er kommet i overgangsalderen derfor blir det bare 2-3 ganger i uken som er MYE sex når man er i langvarig forhold. Anonymkode: a6691...1e5 Utroskap er mye vanligere enn mange tror - det at jeg har en på si en gang i blant gjør at jeg kan gi kona mi det hun vil ha uten å være sur for det jeg ikke får av henne. Hun vet ingenting og det kommer ikke ut heller. 2 ganger i uka er mindre enn det jeg trenger Anonymkode: e8bdc...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Utroskap er mye vanligere enn mange tror - det at jeg har en på si en gang i blant gjør at jeg kan gi kona mi det hun vil ha uten å være sur for det jeg ikke får av henne. Hun vet ingenting og det kommer ikke ut heller. 2 ganger i uka er mindre enn det jeg trenger Anonymkode: e8bdc...4d9 Har du ikke en høyre arm du kan bruke? Så du mener at hvis man ikke får så mye sex som har behov for, så skal man bare puld andre bak ryggen til partneren sin? Jeg har selv blitt utsatt for utroskap 3 ganger, og jeg har funnet ut av det hver gang helt tilfeldig. Det kan hende konen din ikke ønsker å bryte opp ekteskapet og være alene, så derfor har hun bestemt seg for å bare leve med uten å si noe til deg. Hvordan hadde du hatt det hvis det var din kone som hadde stått i med en fyr bak i ryggen din? Anonymkode: a6691...1e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du ikke en høyre arm du kan bruke? Så du mener at hvis man ikke får så mye sex som har behov for, så skal man bare puld andre bak ryggen til partneren sin? Jeg har selv blitt utsatt for utroskap 3 ganger, og jeg har funnet ut av det hver gang helt tilfeldig. Det kan hende konen din ikke ønsker å bryte opp ekteskapet og være alene, så derfor har hun bestemt seg for å bare leve med uten å si noe til deg. Hvordan hadde du hatt det hvis det var din kone som hadde stått i med en fyr bak i ryggen din? Anonymkode: a6691...1e5 Det er fan ikke det samme om hun skulle hatt en annen manns sperm i seg. Hvis hun finner det ut legger jeg meg halvflat, blir med i parterapi og så blir hun glad igjen. Kanskje hun til og med forstår at jeg har behov for mer lidenskap enn hun gir meg - det hadde føltes godt om hun kjempet litt for meg. Anonymkode: e8bdc...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #17 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fan ikke det samme om hun skulle hatt en annen manns sperm i seg. Hvis hun finner det ut legger jeg meg halvflat, blir med i parterapi og så blir hun glad igjen. Kanskje hun til og med forstår at jeg har behov for mer lidenskap enn hun gir meg - det hadde føltes godt om hun kjempet litt for meg. Anonymkode: e8bdc...4d9 Hæ? Skjønner deg ikke helt, hva er forskjellen på om du eller kona di er utro? Anonymkode: dbf81...f23 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #18 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fan ikke det samme om hun skulle hatt en annen manns sperm i seg. Hvis hun finner det ut legger jeg meg halvflat, blir med i parterapi og så blir hun glad igjen. Kanskje hun til og med forstår at jeg har behov for mer lidenskap enn hun gir meg - det hadde føltes godt om hun kjempet litt for meg. Anonymkode: e8bdc...4d9 Har du prøvd å snakke med henne om at du ønsker å bli mer sett? Veien til kvinnens hjerte går ikke alltid via sex, men gjennom handlinger, fine ord og tjenester i hverdagen. Kanskje dere skal gå i parterapi nå? Anonymkode: a6691...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #19 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Skjønner deg ikke helt, hva er forskjellen på om du eller kona di er utro? Anonymkode: dbf81...f23 Jeg vil ikke ha en annen manns sperm på meg, kuken kan man i det minste vaske Anonymkode: e8bdc...4d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #20 Del Skrevet 13. april 2022 Dette er trolling hvis ikke er ts fullstendig blåst🤯 Anonymkode: a6691...1e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå