Gå til innhold

Hvor mange fotballkamper tillater du at gubben ser på per uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Én CL kamp og én PL kamp per uke bør være en grense. Med unntak når det er cupfinaler og vm/em. Mer enn dette er bare tull. Det finnes grenser for hvor tid som skal kastes bort på å se på den tullete ballsparkingen 🤦‍♀️

Anonymkode: ea448...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotball var en interesse lenge før han traff meg, så ikke min rettighet å bestemme hvor mange kamper han får se. Men med barn og hus må gjerne interesse vike for andre oppgaver, det gjelder både mine og hans interesser. Men å si at han bare får se så og så mange kamper blir feil.... i perioder er det mange "viktige"kamper, og mindre i andre perioder. 

Anonymkode: a2ee1...900

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

 

Én CL kamp og én PL kamp per uke bør være en grense. Med unntak når det er cupfinaler og vm/em. Mer enn dette er bare tull. Det finnes grenser for hvor tid som skal kastes bort på å se på den tullete ballsparkingen 🤦‍♀️

Anonymkode: ea448...ee3

Kommandanten på fjertholmen, er det deg? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten godtar man at mannen er fotball-interessert eller så finner man en mann som ikke er fotball-interessert. Voksne folk bestemmer selv hva de vil se på TV.

Anonymkode: b380c...4c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

 

Én CL kamp og én PL kamp per uke bør være en grense. Med unntak når det er cupfinaler og vm/em. Mer enn dette er bare tull. Det finnes grenser for hvor tid som skal kastes bort på å se på den tullete ballsparkingen 🤦‍♀️

Anonymkode: ea448...ee3

😂...Ja ikke kjeft på meg...jeg graver ut begge øyeepla med en sløv teskje før jeg setter meg ned og ser smågutter leke med ball...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan se så mye fotball han vil, så lenge han ikke lar seg forfalle foran tv-en, men også er i aktivitet.

Anonymkode: 7f12e...f9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det i sykling, ikke fotball.. 

Vi er enige i at han kommuniserer godt rundt når det er viktige etapper, slik at jeg vet han er "frakoblet" familielivet noen timer. 

Utover det har han vett nok til å prioritere andre ting som må gjøres, og oppgaver, selv. Slik at han er i forkant med dette. Og har rigget opp skjerm på gjesterommet slik at man slipper kommentatorstemmen hele stua. 

Anonymkode: bfc4a...2b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tåpelig er interessen å SE på fotball, men ikke bevege kroppen sin selv. Om fotball er en interesse bør man komme seg opp av sofaen å i det minste spille selv fra tid til annen. Om ikke så er det bare unødig tidsfordriv sidestilt med å se på reality-tv.

Anonymkode: 598be...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne en mann som ELSKER fotball? Alle mine kjærester har hatt liten eller null interesse for fotball 🤷‍♀️

Anonymkode: 0ae9e...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg hadde vært sammen med tråd-starter her, så ville jeg heller dumpet henne, i steden for å slutte med noe jeg var interessert i.       

:svett: 

Anonymkode: 294b3...3de

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme antall som antall venninner han tillater meg å ha. Vi har kompromisset på fire i uken. 

Jeg måtte velge hardt hvilke barndomsvennskap jeg skulle la ebbe ut og forsvinne. Litt trist at jeg ikke kan møte de mer, men det har verdt det for å kunne bestemme hvor mange kamper han kan se. 

Anonymkode: 9532d...3f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser da så mange kamper han vil. Hvorfor skal jeg bestemme det…? 
 

Det har dog hendt at jeg blir litt lei. Når det er lørdag, og han er på dagens tredje PL-kamp, da har jeg bedt han flytte inn på soverommet for å se videre. Den konstante kommentatorhylinga blir slitsom i lengden. 

Anonymkode: 84135...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tillater at du ser totalt 4 timer TV/SoMe/mobil pr uke. 

Er du ok med det TS? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flere enn 3. Han er ikke et barn, men har barn selv. Han er voksen og han har plikter, annet enn å se fotball hele tiden

Anonymkode: 3f4ca...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

Én CL kamp og én PL kamp per uke bør være en grense. Med unntak når det er cupfinaler og vm/em. Mer enn dette er bare tull. Det finnes grenser for hvor tid som skal kastes bort på å se på den tullete ballsparkingen 🤦‍♀️

Anonymkode: ea448...ee3

Om du ikke klarer å akseptere hvem han er, så får du eventuelt finne deg en som passer deg bedre. 🤦‍♂️

Anonymkode: 33e96...4cb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange timer i uka er det akseptabelt at en dame ser på fotball på tv? Nei, vent...det er det faktisk ingen som har noe med å bestemme, akkurat som for en mann. Jeg ser mange timer fotball i løpet av en uke, og om en mann plutselig skulle nekte meg det, så er han ingen mann for meg. 

Jeg er en fotballnerd, og har enda til gode å være i forhold med en mann som er i nærheten av å være like interessert som meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...