Gå til innhold

Hvor mange fotballkamper tillater du at gubben ser på per uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

<red-flag.png>

Anonymkode: d55aa...3eb

Ja, tråder som dette er definitivt et rødt flagg.

Anonymkode: 33e96...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han får selvsagt se så mye han vil, men om det påvirker legging el så har vi en avtale om at han sier ifra på forhånd så jeg får forsøkt å justere babyen inn til å gå opp med storebror. Blir det katastrofe så pauser han selvsagt og ser ferdig etterpå

Anonymkode: 206d7...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det tåpelig er interessen å SE på fotball, men ikke bevege kroppen sin selv. Om fotball er en interesse bør man komme seg opp av sofaen å i det minste spille selv fra tid til annen. Om ikke så er det bare unødig tidsfordriv sidestilt med å se på reality-tv.

Anonymkode: 598be...e01

Skal man følge det argumentet, burde man heller ikke bare lese krim, men også myrde litt selv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Én CL kamp og én PL kamp per uke bør være en grense. Med unntak når det er cupfinaler og vm/em. Mer enn dette er bare tull. Det finnes grenser for hvor tid som skal kastes bort på å se på den tullete ballsparkingen 🤦‍♀️

Anonymkode: ea448...ee3

Det må vel mannen selv bestemme? Du virker kontrollerende og herskesyk. Rødt flagg.

Endret av Anonymburker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han vil. Men det skal ikke gå på bekosning av barmas aktiviteter eller det vi er bedt på sammen. Eks bursdager, bryllup, dåp osv.

Anonymkode: 0489a...6e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bestemmer hvor mye fotball han ønsker å se selvfølgelig.

Jeg er ikke moren hans heller☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er selv fotballinteressert og ser en del kamper så ingen problem om han ser fotball. Hadde vært gøy om jeg hadde hatt en mann å diskutere fotball med. Heldigvis har jeg en fotballgal sønn . 

Anonymkode: 050c0...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor kan jeg finne en mann som ELSKER fotball? Alle mine kjærester har hatt liten eller null interesse for fotball 🤷‍♀️

Anonymkode: 0ae9e...8b1

:vinke:Jeg ser fotballkamp 5 av 7 dager i uka. Er opptatt selvsagt, kvinner elsker oss, de får egentid. Og dersom kampen går bra, slik de av og til gjør, er vi klare for alt etterpå. Husvask, rydding og pulings.

Anonymkode: d6dee...c8c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser så mye han vil, av fotball og all annen sport. 
Samtidig jobber han med sport, så her er det ofte padel, golf og en ballsport alltid i gang samtidig på ipad, pc og telefon 🤪 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange timer i uka får du lov til å se på diverse tv-programmer eller drive med hobbyer? Er vel ikke noe bedre å se på TLC enn fotballkamp?

Anonymkode: 7ab1a...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tenker jeg: man skal få dyrke sine egne interesser, hva enn de er. Samtidig, hvis man vil dyrke sine egne interesser 7 dager i uka, da bør man egentlig bare forbli singel. Velger man samboer/familie, har man forpliktelser, og må prioritere dette.

Anonymkode: 7c36c...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene, men var samboer og gift i 26 år. Jeg bestemte ikke over han og han bestemte ikke over meg. Voksne mennesker får selv avgjøre hva de vil se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han får se de kampene han ønsker. Om jeg har lyst til å se en film eller annet kan jeg spørre om det er en viktig kamp. Er det ikke det er han alltid villig til å se noe annet med meg. Er det et av hans favorittlag som spillet (han har to lag han er spesielt opptatt av), så gir han beskjed om hvor lenge det varer, og så gjør jeg noe annet den tiden. 

Jeg synes ofte det er greit at han ser på fotball, for da kan jeg lese for eksempel. Det synes han er kjedelig at jeg gjør. Vinn vinn. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dette minner meg om miss Pasternak i Two and A Half Men.

Anonymkode: beb4a...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tillater faktisk. Nå er jeg dame, men jeg ser 2-3 på en vanlig uke. Gjerne mer til tider og jammen ser jeg annen sport også. 
 

Går helt fint. Han er ikke interessert men klarer heldigvis gjøre ting på egenhånd. I går så jeg Roma-Glimt mens han gikk tur. Prima, jeg fikk fred og ro og han fikk seg etterlengta trim👌🏻

Anonymkode: e94c5...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barna er i seng, så kan han se så mye han vil. Jeg har mine hobbyer.
Men å sitte foran tv i stedet for å følge opp barna, det synes heldigvis ingen av oss er greit ❤️

Anonymkode: 29351...84e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tatt seg ut om jeg begynte å bestemme over mannen😅

Hadde nok blitt bytta bort snart da tenker jeg🤭

Anonymkode: 53e24...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen grense, men det har vært mye innimellom. Min mann ser helst på en annen sport, men sper på med fotball og ishockey. Han er ikke så opptatt av noe lag, så ser alt! Mer opptatt av dømming og regler, og hvor håpløse spillerene er. Ser gjerne på to skjermer samtidig. De er med når han rydder, når han følger opp barna, når han vasker opp og «går tur» med hunden. Jeg blir sprø av å se blikket hans klistret til skjermen! Og ja, jeg ser også på mobil og TV, men lite mens barna er våkne. Da vi møttes sa jeg tidlig i fra at det verste jeg vet er sport på TV, og han sa at det var han heller IKKE interessert i (vi møttes utenfor sesong til favorittsporten). Har forsøkt å få han til å iallefall sitte sammen med meg når han titter, men nei. 

Anonymkode: 98042...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...