Gå til innhold

Folk er fæle!!! Alle som rakker ned på barnløse og sier de blir ensomme uten barn. Hva med oss som ikke kan få barn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kommentarene gjelder ikke de som ikke har et valg.

Anonymkode: 78b56...979

For en merkelig ting å si. Hvis man er overbevist om at man ender opp ensom og venneløs dersom man ikke får barn, så vil jo dette gjelde uavhengig av HVORFOR man ikke fikk barn.

Anonymkode: 4049e...6fd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at mange her har et behov for å heve seg over andre, og "vise verden" at man har alt på stell. Og om man tråkker andre ned ved å oppnå dette, er dem likegyldig.

Sånne folk er det ikke verdt å bry seg om.

Det er stor forskjell på å skrive "jeg ville vært bekymret for om jeg blir ensom når jeg blir gammel" enn å skrive "lykke til med null besøk på gamlehjemmet". Men de jeg beskriver i første avsnitt forstår ikke at de er lite omsorgsfulle mennesker.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hva du mener med fæle. Jeg klarer nesten ikke snakke med ufrivillig barnløse uten å kjenne sorgen deres. 

Anonymkode: 4a0c5...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får trøste deg med at det meste av forskning viser at barnløse er de lykkeligste.

Anonymkode: d985f...ed4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Samme her. Ikke bare tror de at vi er egoistiske, men rare også. Det er bare ikke alle som kan få det livet man kunne ha tenkt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenkerer dere på det? Dere er virkelig fæle sånn dere holder på!

Ser i mange tråder her flere nevne at man blir ensom uten barn, ikke får besøk på gamlehjemmet, mister kontakten med venner osv som får barn.

HVA I HELVETTE FÅR DERE TIL Å SI NOE SÅNT? DERE ER VIRKELIG ONDE, FÆLE MENNESKER!!!!!

Det går tross alt an å tenke på de som av ulike grunner ikke kan få barn. Rart det er krig og mobbing her i verden sier bare jeg....

Anonymkode: 62e50...440

Helt enig. Jeg fikk nettopp beskjed om dette selv. Det hadde begynt å haste hvis jeg skulle fått barn, men jeg kan ikke. Hadde mistanke om det, men håpet noe annet. Det var ingen vits i å håpe. Jeg synes også de med barn (kvinner i hovedsak) sier mye stygt til barnløse kvinner. 

Anonymkode: 3c222...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo ingen vits i å få barn. Å leve skal man gjøre for seg selv. Man skal leve SITT liv. Mennesker er jordas største parasitt, og hver barn skader naturen. Jorda er ikke ment for at alle dumme, evneveike skal formere seg. Jo dummere man er, jo flere barn skal de typisk ha. Hadde folk enda kunne nøyd seg med ett. Men neida. De meningsløse genene, ugresset, skal spres vidt og forpeste mest mulig. 

Frivillig barnløse er de beste menneskene ❤️

Anonymkode: 8fe20...737

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, alle rakker ikke ned på barnløse. Mange rakker ned på mødre også. Biologiske mødre, fostermødre, adoptivmødre, alenemødre, ettbarnsmødre, sjubarnsmødre, svigermødre og whatnot. Det er alltid noen som mener noe om deg uansett hva du er eller ikke er. Man kan ikke gå rundt og bry seg om sånt. Man er det man er og det får man stå for enten man har valgt det eller det bare ble sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Tenkerer dere på det? Dere er virkelig fæle sånn dere holder på!

Ser i mange tråder her flere nevne at man blir ensom uten barn, ikke får besøk på gamlehjemmet, mister kontakten med venner osv som får barn.

HVA I HELVETTE FÅR DERE TIL Å SI NOE SÅNT? DERE ER VIRKELIG ONDE, FÆLE MENNESKER!!!!!

Det går tross alt an å tenke på de som av ulike grunner ikke kan få barn. Rart det er krig og mobbing her i verden sier bare jeg....

Anonymkode: 62e50...440

Dette er kanskje noen grunner til at folk får barn, men det endrer ikke kanskje mitt eller mitt virkelighetsbilde. Har aldri tenkt jeg skal få barn for og være mindre ensom, eller føle at jeg må ha det for og få venner. Det er andre grunner til det. Og selv om det ikke er noen trøst, så har jeg aldri hørt det rundt meg heller! 

Anonymkode: 56c8c...f11

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 19.06):

Det er jo ingen vits i å få barn. Å leve skal man gjøre for seg selv. Man skal leve SITT liv. Mennesker er jordas største parasitt, og hver barn skader naturen. Jorda er ikke ment for at alle dumme, evneveike skal formere seg. Jo dummere man er, jo flere barn skal de typisk ha. Hadde folk enda kunne nøyd seg med ett. Men neida. De meningsløse genene, ugresset, skal spres vidt og forpeste mest mulig. 

Frivillig barnløse er de beste menneskene ❤️

Anonymkode: 8fe20...737

Helt enig. Skulle vært en regel i Norge om max 2 barn. Men neida, her må folk spre de udugelige genene sine både 3 og 4 ganger.

Anonymkode: b5ddc...9a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle kan bli ensomme. Selv de med 12 bare. Punktum

ps! Slutt å bli krenka for naturlige ting i livet. 

Anonymkode: a0cab...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som får barn for ikke å være ensomme og ha stor familie får seg ofte et sjokk senere i livet når barna ikke nødvendigvis vil gjøre det de er født til; å underholde foreldre

Anonymkode: 346d0...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 18.53):

Du får trøste deg med at det meste av forskning viser at barnløse er de lykkeligste.

Anonymkode: d985f...ed4

Det gjelder jo frivillige barnløse. En som er ufrivillig barnløs og daglig kjenner på den sorgen vil ikke være så veldig lykkelig. Hun må lære seg å leve et barnløst liv og det er ikke så lett når man virkelig ønsker seg barn.

Anonymkode: aa5e6...a4f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...