AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #41 Del Skrevet 13. april 2022 Tvillingsjel skrev (På 12.4.2022 den 22.01): Jeg er kristen, så kristendom, uten tvil. Alt annet enn satanisme. Jeg hadde heller hengt meg enn å begynne å tilbe satan. Er det så stor forskjell på Gud og Satan? I bibelen fremstår Gud som en hevngjerrig 4 åring. Han voldtar (jomfru Maria ble vel ikke akkurat spurt, og hun var vel 13-14(!)?), dreper uskyldige babyer som aldri har gjort noe galt, utrydder alt liv på jorden bortsett fra 1 par av hver art osv osv. Det er ikke akkurat mangel på eksempler å ta av. Anonymkode: feeaf...4da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 13. april 2022 #42 Del Skrevet 13. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi må finne i oss en evighet med såkalte muslimer her i norge for all fremtid. Er det bedre? Anonymkode: 8b6a8...e79 Hvilken som helst evighet er et mareritt. Ser ikke hvorfor det skal være ille at det er muslimer, eller hvilken som helst annen religion, i Norge. Vi er fortsatt det mest sekulære landet i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 13. april 2022 #43 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja såklart! Det er jo det det hele går i. Dem har både helvette og himmel. Anonymkode: 8b6a8...e79 Hva heter det hos dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #44 Del Skrevet 13. april 2022 Forundret.. skrev (1 minutt siden): Hva heter det hos dem? Jahannam er helvette dem har sine dødssynder som sender dem til helvette hvis dem ikke vender seg. Anonymkode: 8b6a8...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #45 Del Skrevet 13. april 2022 Forundret.. skrev (7 minutter siden): Hva heter det hos dem? Jesus tror dem på også for han er i koranen. Djevler og demoner tror dem på også. Er ikke så veldig ulikt kristendommen. Bare mer brutalt. Anonymkode: 8b6a8...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #46 Del Skrevet 14. april 2022 Jeg er blitt helbredet i Jesu Navn så jeg kan ikke velge bort Bibelens lære om Jesus, hans navn er skrevet med "Sannheten" som alle skal følge i sitt hjerte. De TI bud gjelder for alle mennesker som har levd, lever og kommer til å leve. Vi mennesker unnslipper ikke denne "Sannheten". De TI bud beskriver hvordan mennesker skal være og er ikke vanskelig å følge. Det er "LEVE REGLER" som mennesker drar nytte av å bygge opp et samfunn. Prøv å studere de TI budene og hva hvert bud sier oss i et Dypere Nivå i en Større Sammenheng. Man vil da finne en RØD tråd som bekrefter at det er "Sannheten" som gjelder. Dere får da stor glede av Jesus i deres hjerte 😊 Du skal ikke ha andre guder enn meg. Du skal ikke misbruke Guds navn. Du skal holde hviledagen hellig. Du skal hedre din far og din mor. Du skal ikke slå i hjel. Du skal ikke bryte ekteskapet. Du skal ikke stjele. Du skal ikke tale usant om din neste. Du skal ikke begjære din nestes eiendom. Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste. Anonymkode: 94ca5...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #47 Del Skrevet 14. april 2022 Kristendom selv om jeg er ateist. Anonymkode: e3776...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #48 Del Skrevet 14. april 2022 Satanisme. Lever ganske likt som den livsstilen uansett så det hadde ikke blitt noe særlig forskjell om jeg hadde blitt en del av det samfunnet. Dvs, ateistisk satanisme da. Ikke teistisk Anonymkode: 62fa7...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #49 Del Skrevet 14. april 2022 Katten.2.0 skrev (16 timer siden): Hvilken som helst evighet er et mareritt. Ser ikke hvorfor det skal være ille at det er muslimer, eller hvilken som helst annen religion, i Norge. Vi er fortsatt det mest sekulære landet i verden. Nei, det er det faktisk Tsjekkia som er! Anonymkode: aa70b...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 14. april 2022 #50 Del Skrevet 14. april 2022 31 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er det faktisk Tsjekkia som er! Anonymkode: aa70b...9e6 Prøvde å Google litt. Ser ut som Norge ikke er på topp, men finner ikke Tsjekkia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 14. april 2022 #51 Del Skrevet 14. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er blitt helbredet i Jesu Navn så jeg kan ikke velge bort Bibelens lære om Jesus, hans navn er skrevet med "Sannheten" som alle skal følge i sitt hjerte. De TI bud gjelder for alle mennesker som har levd, lever og kommer til å leve. Vi mennesker unnslipper ikke denne "Sannheten". De TI bud beskriver hvordan mennesker skal være og er ikke vanskelig å følge. Det er "LEVE REGLER" som mennesker drar nytte av å bygge opp et samfunn. Prøv å studere de TI budene og hva hvert bud sier oss i et Dypere Nivå i en Større Sammenheng. Man vil da finne en RØD tråd som bekrefter at det er "Sannheten" som gjelder. Dere får da stor glede av Jesus i deres hjerte 😊 Du skal ikke ha andre guder enn meg. Du skal ikke misbruke Guds navn. Du skal holde hviledagen hellig. Du skal hedre din far og din mor. Du skal ikke slå i hjel. Du skal ikke bryte ekteskapet. Du skal ikke stjele. Du skal ikke tale usant om din neste. Du skal ikke begjære din nestes eiendom. Du skal ikke begjære din nestes ektefelle, eller hans arbeidsfolk eller andre som hører til hos din neste. Anonymkode: 94ca5...e31 Dette er ikke de opprinnelige ti bud https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjbmNqF8JP3AhURmYsKHfCZAaUQrAIoAnoECAkQAw&url=https%3A%2F%2Fforum.kvinneguiden.no%2Ftopic%2F670099-de-ti-bud%2F&usg=AOvVaw2Vf2Z1B2agwcse3ANFnoSw Endret 14. april 2022 av Sommer2464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 14. april 2022 #52 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det så stor forskjell på Gud og Satan? I bibelen fremstår Gud som en hevngjerrig 4 åring. Han voldtar (jomfru Maria ble vel ikke akkurat spurt, og hun var vel 13-14(!)?), dreper uskyldige babyer som aldri har gjort noe galt, utrydder alt liv på jorden bortsett fra 1 par av hver art osv osv. Det er ikke akkurat mangel på eksempler å ta av. Anonymkode: feeaf...4da Han voldtok ikke Maria når en Gud er allmektig er det naturlig at han kan befrukte en kvinne uten å ha sex med henne at hun var 13-14 er ikke sant. Han drepte uskyldige barn for å sende en advarsel til egypterne budskapet han sendte til egypterne var nok slik dette er den tiende landeplagen og den verste jeg har sendt dere hittil men hvis dere ikke frigjør israelittene fra slaveriet blir det flere og verre landeplager i Egypt. Så selv om han drepte alle førstefødte i Egypt var han ikke noe massemorder. Noahs ark er det ikke noe bevis for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 15. april 2022 #53 Del Skrevet 15. april 2022 Satanisme er ikke så gale. Jeg tror at mange religiøse tror at satanister tilber Satan og at de er slemme og skumle mennesker, men det er altså ikke tilfellet. Jeg kjenner noen som er satanist, og de tror jo egentlig ikke på djevelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #54 Del Skrevet 16. april 2022 Sommer2464 skrev (På 14.4.2022 den 19.50): Han voldtok ikke Maria når en Gud er allmektig er det naturlig at han kan befrukte en kvinne uten å ha sex med henne at hun var 13-14 er ikke sant. Han drepte uskyldige barn for å sende en advarsel til egypterne budskapet han sendte til egypterne var nok slik dette er den tiende landeplagen og den verste jeg har sendt dere hittil men hvis dere ikke frigjør israelittene fra slaveriet blir det flere og verre landeplager i Egypt. Så selv om han drepte alle førstefødte i Egypt var han ikke noe massemorder. Noahs ark er det ikke noe bevis for. Fikk Maria valget om å bære frem et barn eller ikke? Hvis ikke er det voldtekt. Noe så forferdelig som å måtte bære frem og føde et barn mot sin vilje! Anonymkode: 6f570...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #55 Del Skrevet 16. april 2022 Hva er vitsen med satanisme, hvis man ikke tror på Gud eller "satan"? skjønner ikke opplegget! Jeg ville vært kristen. Fult mulig å være kristen uten å være ekstrem på noen som helst måter! Anonymkode: 24e9d...2c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #56 Del Skrevet 16. april 2022 Satanisme Anonymkode: 6b952...447 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillith1881 Skrevet 20. april 2022 #57 Del Skrevet 20. april 2022 Satanisme❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 21. april 2022 #58 Del Skrevet 21. april 2022 Dere barn vet ikke hva dere snakker om. Ondskap og Satanisme greier er ikke for deg. Jeg har nesten blitt utslettet av ren faktisk ondskap 2 ganger, lurt av hviskeren, mitt liv i en ondskapful og mektig vesen's hender, mitt sjel nesten spist opp av ren kraft av ondskap. IKKE velg ondskap dere barn... Jeg velger Kristendommen, siden Jesus's Far som var i han er i meg. Ja, Gud. Gud kunne ha latt meg forsvinne i rent mørke og ondskap, men Han reddet meg og ga meg liv med Han! Gud har gitt meg alt! Du er min Far og Frelser! Gud er den Største! Gud er den Største! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 21. april 2022 #59 Del Skrevet 21. april 2022 Satanisme uten tvil. Trur ikke på noe av det tullet uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 21. april 2022 #60 Del Skrevet 21. april 2022 Tvillingsjel skrev (På 12.4.2022 den 22.01): Jeg er kristen, så kristendom, uten tvil. Alt annet enn satanisme. Jeg hadde heller hengt meg enn å begynne å tilbe satan. Jeg også. Trist å se så mange hedninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå