Ernest Skrevet 13. april 2022 #21 Skrevet 13. april 2022 EnduranceMax skrev (Akkurat nå): Dette er noe som må fordeles ja. Heldigvis så skjer alt av idrett innenfor gåavstand fra hjemmet 😊. Det er fint at alt er i nærheten men, ansvaret er jo enormt mtp at barna skal få utviklet seg og du må følge opp 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #22 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En mann som spesifikt ønsker å bli stefar, det får alle alarmklokker til å ringe. Det skjønner du selv hvis du tenker deg litt om. Anonymkode: dd067...576 Når er ikke jeg ts, men Hvorfor det? For min del har toget gått for å få egne barn selv om jeg gjerne ville ha. Jeg hadde med glede gått inn i rollen som stefar og hadde kanskje til og med sett på det som et pluss om ny kjæreste hadde barn fra før. kunne egentlig aldri forestilt meg at det skulle gjøre meg mindre aktuell som partner. Hadde vært bedre om jeg gikk inn i et forhold hvor jeg helst ville vært partners barn foruten og tatt avstand fra de? Jeg må være dum, for jeg har tenkt meg om flere ganger og forstår det likevel ikke. Anonymkode: 4d025...ee7 2
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #23 Skrevet 13. april 2022 Ernest skrev (1 minutt siden): Det er fint at alt er i nærheten men, ansvaret er jo enormt mtp at barna skal få utviklet seg og du må følge opp Mentalt er jeg forberedt, men samtidig kan man ikke forberede seg så mye heller. Man har folk som ikke tåler egne barn, så har man andre som tar vare på andres barn ut livet.. Føler man bare må kaste seg ut i det..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #24 Skrevet 13. april 2022 Hvis hun kun har barna annenhver helg så får du knapt noen rolle i barnas liv uansett. Og en mor som er avskrevet med så lire samvær? Her ligger det mer under enn en fæl eks. I bestefall er hun veldig ressurssvake. En så ressurssvak mor er kanskje ikke den beste moren for barna heller. Men om du ikke ønsker barn selv så kan dere jo passe fint sammen. Om du liker å ta vare på andre som er avhengig av deg. Anonymkode: fcc38...acb 3
Ernest Skrevet 13. april 2022 #25 Skrevet 13. april 2022 EnduranceMax skrev (Akkurat nå): Mentalt er jeg forberedt, men samtidig kan man ikke forberede seg så mye heller. Man har folk som ikke tåler egne barn, så har man andre som tar vare på andres barn ut livet.. Føler man bare må kaste seg ut i det.. Ja hiv deg utpå men, du må glemme dine egoistiske ønsker. Barna først!
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #26 Skrevet 13. april 2022 Ernest skrev (Akkurat nå): Ja hiv deg utpå men, du må glemme dine egoistiske ønsker. Barna først! Jaja, absolutt 😊👍
Hr. Aktiv Skrevet 13. april 2022 #27 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En mann som spesifikt ønsker å bli stefar, det får alle alarmklokker til å ringe. Det skjønner du selv hvis du tenker deg litt om. Anonymkode: dd067...576 Hvorfor det?
TLR Skrevet 13. april 2022 #28 Skrevet 13. april 2022 Ernest skrev (7 minutter siden): Det er fint at alt er i nærheten men, ansvaret er jo enormt mtp at barna skal få utviklet seg og du må følge opp Det er sant
TLR Skrevet 13. april 2022 #29 Skrevet 13. april 2022 EnduranceMax skrev (2 minutter siden): Jaja, absolutt 😊👍 Har du datet en alenemor før?
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #30 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvis hun kun har barna annenhver helg så får du knapt noen rolle i barnas liv uansett. Og en mor som er avskrevet med så lire samvær? Her ligger det mer under enn en fæl eks. I bestefall er hun veldig ressurssvake. En så ressurssvak mor er kanskje ikke den beste moren for barna heller. Men om du ikke ønsker barn selv så kan dere jo passe fint sammen. Om du liker å ta vare på andre som er avhengig av deg. Anonymkode: fcc38...acb Da er det enda lettere å sette av de 2 helgene til barna så har man resten av tiden for hverandre. Da kan man planlegge hyggelige aktiviteter og gi dem en best mulig helg den gqngen dem er der 😊
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #32 Skrevet 13. april 2022 TLR skrev (1 minutt siden): Har du datet en alenemor før? Nei
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #33 Skrevet 13. april 2022 Jeg er alenemor til to jenter og det har vært helt uaktuelt å dra en samboer inn i livet vårt. Hadde det kommet en som liksom skulle «redde» oss og hadde en relativt tydelig agenda om å flytte inn hadde jeg løpt veldig fort andre veien. Jeg dater, og har hatt et par kjærester i løpet av 7-8 år, ungene har visst om en av dem (de møtte ham noen få ganger). Jeg er ikke spesielt skeptisk av meg og vet at de aller fleste menn ikke er overgripere, men bare muligheten for at noe kan skje er nok. Det kommer på toppen av at jeg ikke liker tanken på at noen skal komme å «blande seg» inn i våre liv. Jeg har et godt forhold til min eks., ungene trenger ikke flere fedre. Anonymkode: dd5b4...8c3 2
Ernest Skrevet 13. april 2022 #34 Skrevet 13. april 2022 EnduranceMax skrev (8 minutter siden): Mentalt er jeg forberedt, men samtidig kan man ikke forberede seg så mye heller. Man har folk som ikke tåler egne barn, så har man andre som tar vare på andres barn ut livet.. Føler man bare må kaste seg ut i det.. Hvis du virkelig er interesser i barnas ve og vel, så er det masse du kan forberede og jobbe med, hvis du virkelig ønsker
n_97 Skrevet 13. april 2022 #35 Skrevet 13. april 2022 Om eksen er en manipulerende drittsekk, er det nokså bankers at han vil prøve å ødelegge for forholdet deres, om det blir noe. Men, du har kun hørt den ene siden av saken. Kanskje er det egentlig omvendt, det er hun som er en manipulerende bitch. Det er i hvertfall veldig lite samvær. 1
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #36 Skrevet 13. april 2022 TLR skrev (18 minutter siden): Er denne x mannen sjalu eller hevnsyk så må du være forsiktig Har en fortid selv, så sånne drittsekker som kun er tøffe mot kvinnfolk frykter jeg ikke 😊. Mer han som bør være forsiktig.
TLR Skrevet 13. april 2022 #37 Skrevet 13. april 2022 EnduranceMax skrev (Akkurat nå): Har en fortid selv, så sånne drittsekker som kun er tøffe mot kvinnfolk frykter jeg ikke 😊. Mer han som bør være forsiktig. Dette skurer. Har du temperament? 1 2
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #38 Skrevet 13. april 2022 n_97 skrev (Akkurat nå): Om eksen er en manipulerende drittsekk, er det nokså bankers at han vil prøve å ødelegge for forholdet deres, om det blir noe. Men, du har kun hørt den ene siden av saken. Kanskje er det egentlig omvendt, det er hun som er en manipulerende bitch. Det er i hvertfall veldig lite samvær. Sånt må man jo regne med. Kjenner begge parter. Det er dessverre jenta som har blitt forrådt på en måte. Veldig lang historie, ønsker ikke å ta opp alt her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #39 Skrevet 13. april 2022 EnduranceMax skrev (50 minutter siden): Jeg skal jo ikke sparke inn døra og tvinge meg på som den nye typen hennes. Må jo gi et forsøk, vil hu ikke så vil hu ikke, er ikke verre enn det. Ville ha råd fra dere for å kunne lese signalene hennes bedre. Du har ikke nevnt et eneste ord om hennes signaler. Hva mener du vi skal tolke? Anonymkode: b75d0...69f 3
EnduranceMax Skrevet 13. april 2022 Forfatter #40 Skrevet 13. april 2022 TLR skrev (Akkurat nå): Dette skurer. Har du temperament? Ikke temperament nei, og spesielt ikke mot kvinnfolk. Men jeg har vært i et miljø der man skulle være fryktløs. Har snudd livet 180 grader. Liker ikke å se urett og er ikke redd for å gripe inn i slike saker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå