Gå til innhold

Jeg fikk korona i slutten av februar. Kan man bli smittet igjen nå?

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du kan få en annen variant enn du hadde sist. Jeg hadde første rundt i februar og en ny nå. Tre vaksinedoser her også, så ikke veldig syk. Men slapp, feber og generelt dårlig form. Litt mindre nå enn sist. Enn så lenge 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde korona i slutten av februar og har fått det igjen nå. Like dårlig begge ganger. Har tre doser med Moderna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en ny type korona mest sannsynlig ikke den samme. Men selv der er sannsynligheten redusert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp hatt korona for første gang; men har vært dårlig i 10 dager. Er vaksinert. Fortsatt redusert, 14. dager siden positiv test. Datteren min har nettopp hatt for 2. gang, hadde i februar. Dårligere denne gangen, så tipper ny virustype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariadne# skrev (1 minutt siden):

Jeg har nettopp hatt korona for første gang; men har vært dårlig i 10 dager. Er vaksinert. Fortsatt redusert, 14. dager siden positiv test. Datteren min har nettopp hatt for 2. gang, hadde i februar. Dårligere denne gangen, så tipper ny virustype.

Ja den første versjonen av 23 millioner infiserte i usa kun 5 reinfeksjoner i Danmark som har mest utviklet test system testet 1,3millioner med omnikrom under 100 reinfiksjoner. Så reinfeksjon samme versjon teoretisk ny redusert men fortsatt mulig. Hva er du vaksinert med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fresia skrev (På 15.4.2022 den 7.14):

Jeg hadde korona i slutten av februar og har fått det igjen nå. Like dårlig begge ganger. Har tre doser med Moderna.

Jeg hadde corona i midten av februar og ble ikke dårlig. Uvaksinert. Tror ikke jeg får det igjen på en stund da første gangen var jeg frivillig sammen med flere med corona og ble smittet pga det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde corona i midten av februar og ble ikke dårlig. Uvaksinert. Tror ikke jeg får det igjen på en stund da første gangen var jeg frivillig sammen med flere med corona og ble smittet pga det. 

Litt som her. Barna fikk det først,eldste barna er 12. Vi var sammen hele tiden, og jeg hadde blitt overrasket om jeg ikke ble smittet.

Gikk bra med oss alle, ikke redd for å få det igjen. Ble forkjøla 2 mnd senere, var omtrent likt. Forskjellen var at jeg slapp hals vondt da jeg hadde covid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...