AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #1 Del Skrevet 11. april 2022 Idag er det stille og rolig på jobb, påskleåpent. Og ene pedagogen ville at jeg skulle vaske i alle skap og kjøleskap? Nei, jeg jobber i barnehage og passer på barn sa jeg, og satte meg i sandkassa og lekte med de. Vaske i skapene? Herregud, det får pedagogen gjøre selv om hun er så opptatt av å ha det rent inni skapet i barnehagen her. Er det dette disse såkalte pedagogene har gått 3 år på høyskole for? Å delegere de under seg å vaske skap, mens de selv er med barna, sitter å drikker kaffe i "viktige" møter kan gå tidligere osv. Jeg blir matt.. Anonymkode: af57d...de1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BobbySocks Skrevet 11. april 2022 Populært innlegg #2 Del Skrevet 11. april 2022 Å vaske må alle bidra med. Du virker å være nokså blåst. Tror du skapene vasker seg selv? 108 3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 Populært innlegg #3 Del Skrevet 11. april 2022 Hva slags utdannelse har du TS? Å bli krenket fordi en blir bedt om å ta i et tak og gjør noe annet enn ta vare på barna er helt innafor når det er lite annet å gjøre. Du får vel lønn uansett? Det å kunne være fleksibel er en god egenskap, og nå har du nettopp gitt signaler til din leder om at du ikke er det. Litt amatørmessig synes jeg Anonymkode: b9557...be5 50 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Del Skrevet 11. april 2022 Pedagogisk leder. Si det høyt, er du snill. Leder... Med andre ord, en som står over deg i rang. Personlig vil jeg helst at den jeg skal sitte å ha utviklingssamtaler med har tilbragt tid sammen med mitt barn og ikke brukt den avdelingstiden med huet inni et skap. Og med all den sytingen som kommer fra såkalte "medarbeidere" om at de tilbringer all tid på avdeling mens barnehagelærer er så mye borte på møter og med ubunden tid, værsågod her har du muligheten til å stikke deg litt bort. 🙄 Anonymkode: c2b1e...a34 31 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhgj Skrevet 11. april 2022 #5 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vaske i skapene? Herregud, det får pedagogen gjøre selv om hun er så opptatt av å ha det rent inni skapet i barnehagen her Hva feiler det deg? Er vel vanlig å vaske... Herregud, håper du mister jobben din. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 11. april 2022 #6 Del Skrevet 11. april 2022 Er du fast ansatt? Du har jo ingenting i en barnehage å gjøre. Tror du skapene vasker seg selv? 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #7 Del Skrevet 11. april 2022 En jobb i barnehage innebærer mer enn å leke med barna. Ja, det er en viktig del av jobben det også, men barn må også få rom til å leke selv, til å lære seg og styrke sosialt samspill blant annet. Forefallende arbeid som renhold når det er ledig tid, inngår også i jobben din. Anonymkode: 11c7e...a6d 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhgj Skrevet 11. april 2022 #8 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, jeg jobber i barnehage og passer på barn sa jeg, og satte meg i sandkassa og lekte med de Forresten, er du sikker på at du er ansatt der? Høres mer ut som du er et av barnehagebarna.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #9 Del Skrevet 11. april 2022 Dette må jo være kødd. Som en Barnehagelærer som har jobbet som både medarbeider og pedagogisk leder så kan jeg bare si: SKJERP DEG!!! Jobben din innebærer ikke bare å være med barna, men også å gjøre alt som må til for at barnehagen skal være et godt og trygt sted å være for barna. Det inkluderer vask, rydding, osv. Anonymkode: 6982b...c18 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2022 #10 Del Skrevet 11. april 2022 Trollet er kreativ i dag! 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #11 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette må jo være kødd. Som en Barnehagelærer som har jobbet som både medarbeider og pedagogisk leder så kan jeg bare si: SKJERP DEG!!! Jobben din innebærer ikke bare å være med barna, men også å gjøre alt som må til for at barnehagen skal være et godt og trygt sted å være for barna. Det inkluderer vask, rydding, osv. Anonymkode: 6982b...c18 Har jobbet i over 20 år samme sted. Lei av at det hele tiden kommer nye pedagoger til med forandringer og krav. Nei, nå får heller de vaske skapene rene hvis det er så fordømt viktig for de.... Anonymkode: af57d...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #12 Del Skrevet 11. april 2022 Kan ikke barna være med å vaske da? De største som snart skal begynne på skolen? Anonymkode: db4e0...c4a 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #13 Del Skrevet 11. april 2022 Er dette en trolletråd? Hvis ikke… Arbeidsgiver har styringsrett. Det er helt vanlig å gjøre unna slike oppgaver på dager det er veldig rolig. Men DU ville vel egentlig gjerne sitte og drikke kaffe og slappe av i dag…? Anonymkode: 64bc7...711 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #14 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jobbet i over 20 år samme sted. Lei av at det hele tiden kommer nye pedagoger til med forandringer og krav. Nei, nå får heller de vaske skapene rene hvis det er så fordømt viktig for de.... Anonymkode: af57d...de1 Du troller og lager parodi på assistenter som har jobbet for lenge i barnehagen. 😂 God påske Anonymkode: abddb...4ae 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #15 Del Skrevet 11. april 2022 Trodde barnehager blei vaska av eget renholdspersonell etter stengetid, jeg. Anonymkode: ef818...98d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #16 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du troller og lager parodi på assistenter som har jobbet for lenge i barnehagen. 😂 God påske Anonymkode: abddb...4ae Ehh, hvorfor tror du jeg troller? Samme for meg om du tror på det eller ikke. Sier bare hva jeg vil jeg Anonymkode: af57d...de1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #17 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trodde barnehager blei vaska av eget renholdspersonell etter stengetid, jeg. Anonymkode: ef818...98d De vasker gulv ja Anonymkode: af57d...de1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #18 Del Skrevet 11. april 2022 Dersom det er barn i barnehagen er jeg helt enig med HI, heller bruke tid på barna enn vasking. Dersom det ikke er barn enkelte dager/tidspunkt, og en har arbeidstid, ser jeg ingen problemer med å gjøre arbeid som ellers ikke blir gjort. Anonymkode: 86c1f...d66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikaboo Skrevet 11. april 2022 #19 Del Skrevet 11. april 2022 Hvis du er så opptatt med å gjøre jobben din og passe barn, hvorfor i huleste sitter du på kvinneguiden da? Dette har jeg vanskelig for å tro ikke er annet enn tull. Hvis dette er sant synes jeg synd på kollegene dine. Vasking og forefallende arbeid er for alle. Ikke enten pedagoger eller assistenter. Jobb med deg selv, for her oser det mindreverdighetskomplekser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #20 Del Skrevet 11. april 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Trodde barnehager blei vaska av eget renholdspersonell etter stengetid, jeg. Anonymkode: ef818...98d De vasker jo gjerne ikke inni skap, leker og lignende. Det er vanlig å gjøre i roligere perioder. Det er renholder på min arbeidsplass også (kontor) men det er jo visse ting de ikke gjør også. Sånn er det nok på din arbeidsplass også. Anonymkode: 72dfa...ffd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå