Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mye billig og spennende der, men er det litt for gode tilbud? Dyr toll osv? :) 

Anonymkode: 260f3...087

Skrevet

Handler mye derfra☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.4.2022 den 9.16):

Er mye billig og spennende der, men er det litt for gode tilbud? Dyr toll osv? :) 

Anonymkode: 260f3...087

De lave prisene er jo bl.a. basert på at du betaler en medlemsavgift på kr. 99,- pr. mnd. Ellers skriver de selv på sidene sine at de er basert i Danmark (en dansk virksomhet) og at grunnen til at de kan ha så lave priser, er at de kjøper store kvanta direkte fra leverandører i EU til sitt lager. De oppgir også at det er gratis frakt. Ellers har de adresser i Danmark og Norge. Du kan jo selv lese informasjonen på sidene deres og gjøre deg opp din egen mening, jeg ville ikke hatt betenkeligheter med å handle fra dem. 

• Liker 1
Skrevet
flusa skrev (På 11.4.2022 den 14.07):

Handler mye derfra☺️

Melder du deg inn og ut osv?

Skrevet
Fløff skrev (6 minutter siden):

Melder du deg inn og ut osv?

Nei,jeg har vært betalende medlem i lang tid,fordi jeg handlet alt jeg trengte der. Så da fikk jeg gratis frakt.

Men har meldt meg ut igjen nå.

Nå handler jeg kun det som jeg ser er nesten like billig som betalende medlemmer ;)

Skrevet
flusa skrev (2 minutter siden):

Nei,jeg har vært betalende medlem i lang tid,fordi jeg handlet alt jeg trengte der. Så da fikk jeg gratis frakt.

Men har meldt meg ut igjen nå.

Nå handler jeg kun det som jeg ser er nesten like billig som betalende medlemmer ;)

Ah ok. Vurderer et større innkjøp av ting som trengs :) Og så melde ut. 

• Liker 1
Skrevet

Er veldig fornøy med Luxplus, får varene kjapt og veldig god service❤️

• Liker 1
Skrevet
Fløff skrev (Akkurat nå):

Ah ok. Vurderer et større innkjøp av ting som trengs :) Og så melde ut. 

Det er fullt mulig👍

Dersom det skulle være en feil på en vare etc.,så er de veldig behjelpelige❤️

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Driver luxplus med parallellimport? Det trenger jo ikke være farlig, men jeg er litt skeptisk likevel. Kan jo risikere å få gamle varer eller varer som er oppbevart feil. 

Anonymkode: 1e176...f43

• 9 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke, de bruker altfor lang tid på å sende pakker og de svarer aldri på e-poster. At dette er lovlig i Norge skjønner jeg ikke, nettsiden er bare ren svindel

Anonymkode: bb13c...7d1

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Luxplus mye! De leverer kjapt, har hyggelige priser og jeg har aldri opplevd å få gamle produkter (hverken hudpleie, sminke eller spiselige ting). 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Anbefaler ikke, de bruker altfor lang tid på å sende pakker og de svarer aldri på e-poster. At dette er lovlig i Norge skjønner jeg ikke, nettsiden er bare ren svindel

Enig i at det av og til kan ta litt lang tid å få varene, men ellers er jeg fornøyd for min del. Har aldri hatt behov for å kontakte dem på e-post, så der kan jeg ikke uttale meg. Hva mener du er svindel?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Butikken er seriøs, men ikke spesielt billig. Lagt merke til at mange av varene har blitt skrudd langt over markedspris for så å å gi vanlig markedspris for medlemmer.

Gjelder ikke alt, men mange produkter. Så har de jo en del varer som ingen andre selger.

Anonymkode: e2813...f06

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Absolutt ikke min erfaring. Har fått produktene raskt. Hva er svindel med nettsiden egentlig?

Anonymkode: 8c36b...5db

• Liker 1
Skrevet

Er igjen betalende.medlem🙈

Handler MYE derfra!

AnonymBruker
Skrevet

De sletter kommentarer og nekter å svare på de og e-poster. De tar penger av kunder etter medlemskapet har blitt avslutt. Det er svindel på høyest nivå, og nå har de slettet Instagram-kontoen fordi de vet at hva de driver med er svindel og de klarer ikke å gi konkrete svar til kunder

• Liker 2
Skrevet

Handlet masse fra luxplus i fjor sommer og var veldig fornøyd. Aldri fått falske varer og alt hadde god dato. Har kun hatt gratis medlemskap, gidder ikke være betalende medlem siden det er mye jeg bruker fast som de ikke har der. Sparte masse penger i forhold til andre steder. Ariana Grande Cloud-parfymen f.eks kostet bare 249 for 30 ml og jeg betalte 200 siden det var 20% oppå der igjen.

Eneste kjipe er at det tar lang tid før man får pakken. Den blir forhåndsmeldt allerede dagen etter, men kommer ikke før en ukes tid etter man har bestilt. Virker som de sender til Norge bare en gang i uka.

Siste gang jeg bestilte forsvant pakken i posten, eller rettere sagt helt hjem klarte å rote den bort. Sendte mail og til luxplus og fikk kjapt svar. De kontaktet helt hjem selv (mange overlater det til kunden) og allerede dagen etter var ny pakke på vei. Kommer til å melde meg inn igjen om jeg får tilbud om gratis medlemskap igjen.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De sletter kommentarer og nekter å svare på de og e-poster. De tar penger av kunder etter medlemskapet har blitt avslutt. Det er svindel på høyest nivå, og nå har de slettet Instagram-kontoen fordi de vet at hva de driver med er svindel og de klarer ikke å gi konkrete svar til kunder

Så merkelig at du har opplevd det.

Jeg har kontaktet kundeservice flere ganger,og får svar innen et døgn~senest.

Har veldig god erfaring med kundeservicen.

Ser også at de har profilen oppe og går på instagram,så forstår ikke hva du mener..

Skrevet
jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Handlet masse fra luxplus i fjor sommer og var veldig fornøyd. Aldri fått falske varer og alt hadde god dato. Har kun hatt gratis medlemskap, gidder ikke være betalende medlem siden det er mye jeg bruker fast som de ikke har der. Sparte masse penger i forhold til andre steder. Ariana Grande Cloud-parfymen f.eks kostet bare 249 for 30 ml og jeg betalte 200 siden det var 20% oppå der igjen.

Eneste kjipe er at det tar lang tid før man får pakken. Den blir forhåndsmeldt allerede dagen etter, men kommer ikke før en ukes tid etter man har bestilt. Virker som de sender til Norge bare en gang i uka.

Siste gang jeg bestilte forsvant pakken i posten, eller rettere sagt helt hjem klarte å rote den bort. Sendte mail og til luxplus og fikk kjapt svar. De kontaktet helt hjem selv (mange overlater det til kunden) og allerede dagen etter var ny pakke på vei. Kommer til å melde meg inn igjen om jeg får tilbud om gratis medlemskap igjen.  

Jeg pleier å få pakken 2-5 dager etter jeg har bestilt.

Det har hendt at det har tatt litt lenger tid,men da som oftest i forbindelse med hellig dag.

Har også fått opplevd at pakke er forsvunnet, altså fått beskjed om at den er levert men ikke motatt den.

Det kan være flere grunner, nabo som er frekk. Eller posten som har surret.

Da har jeg kontaktet Luxplus, og de har umiddelbart sendt meg ny pakke!

Skrevet

Er veldig fornøyd med Luxplus, bestiller ofte derfra😀👌👌

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...