Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ganske bra at mange har hatt bra opplevelser og rask levering med Luxplus, men jeg ser jo at mange har hatt dårlige opplevelser og har hatt problemer med kunderservicen og Helthjem o.l.

De fjerner og blokkerer på Instagram hvis man spør om hvor pakken har blitt av. Jeg sendte melding på Instagram og Facebook om hvor pakken er, men jeg har blitt blokkert. Jeg har prøvd å være høflig og tålmodig, men jeg vil jo gjerne ha tingene jeg har betalt for.

Har en søster som har tidligere vært fornøyd med Luxplus, så det blir litt rart at hun har fått alt hun har bestilt, mens jeg må vente flere uker på et enkelt svar fra Luxplus. Vi bor i samme by og, så jeg vet ikke helt hva som skjer

Anonymkode: bb13c...7d1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
flusa skrev (1 time siden):

Jeg pleier å få pakken 2-5 dager etter jeg har bestilt.

Det har hendt at det har tatt litt lenger tid,men da som oftest i forbindelse med hellig dag.

Har også fått opplevd at pakke er forsvunnet, altså fått beskjed om at den er levert men ikke motatt den.

Det kan være flere grunner, nabo som er frekk. Eller posten som har surret.

Da har jeg kontaktet Luxplus, og de har umiddelbart sendt meg ny pakke!

Jøss, så rart 🤔 Jeg bor i Oslo-området, så bor ikke på en gudsforlatt øy ute i havgapet heller. Kanskje du har vært heldig og truffet bra på sendedag når du har bestilt? For det virker ikke som de sender til Norge daglig. Eller så har jeg bare vært uheldig.

Jeg fikk aldri noe varsel om levert pakke, var bare sporingen som hadde stoppet opp. Så enten var den forsvunnet fra lageret til helt hjem, eller så er det en utro tjener der. Men luxplus ordnet opp de og pakken var hos meg etter en uke. Bra du og fikk ny pakke :) 

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Jøss, så rart 🤔 Jeg bor i Oslo-området, så bor ikke på en gudsforlatt øy ute i havgapet heller. Kanskje du har vært heldig og truffet bra på sendedag når du har bestilt? For det virker ikke som de sender til Norge daglig. Eller så har jeg bare vært uheldig.

Jeg fikk aldri noe varsel om levert pakke, var bare sporingen som hadde stoppet opp. Så enten var den forsvunnet fra lageret til helt hjem, eller så er det en utro tjener der. Men luxplus ordnet opp de og pakken var hos meg etter en uke. Bra du og fikk ny pakke :) 

Jeg bor i sør,så bor nærmere avsender🙈🤪

De sender vel fra danmark,om jeg husker riktig?

Skrevet

Korhen sender Luxplus frå?

Skrevet
Capazitet skrev (30 minutter siden):

Korhen sender Luxplus frå?

Mener på det er Danmark.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sletter man kontoen sin? De har nå brukt 3 dager på å svare dette enkle spørsmålet. Jeg vil åpne en ny konto, vil ikke at de skal ha informasjonen min lagret. Svindlere og kriminelle.

Anonymkode: bb13c...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...