Gå til innhold

Blind date. Jeg mista interrese etter å se han

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg snakka med en mann på 25 på en datingsapp. Selv er jeg 22.

Vi hadde en fin god seriøs tone, helt til han viste bildet av seg etter 2 dager. 
han så ut som en voksen mann på 30 for meg.  Noe som gjorde meg redd for p møte han.

jeg sa selv til han jeg ville komme over og smake middagen hans. Men det var før jeg så fjeset.

hva tenker dere? Vil bare blokkere han enn å forklare jeg ikke likte fjeset?

han var altså ikke stygg, men ikke min smak på utseendet. Samtidig som han så eldre ut noe som gir avsmak…

Anonymkode: aec55...0c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I tilegg har han ligget med 3 noe som gir meg avsmak det å. Så vil egt ikke ha noe seriøst med han.

ville bare kose med han, men er redd for utseendet nå…. Ikke min smak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså jeg kommer aldri til å gjøre dette igjen.

å snakke med en person også se fjes etter 2 dager…

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være vanskelig å bedømme utseende ut fra bilder. Men er du sikker, bør du jo gi ham noen signaler slik at han ikke går rundt med falske forhåpninger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Beklager å si det, men du høres veldig umoden ut og må passe deg i dette grumsete dating-farvannet. 

Anonymkode: f04ce...a41

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du for øvrig tenkt over at det kan være litt nerver som spiller deg et puss? Siden du nå finner tre ulike grunner til ikke å treffe ham? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er 22 år? Er det første gang du opplever at utseendet ikke falt i smak? Det kan vel knapt være noen som forventer at du skal være sammen med noen du ikke er tiltrukket av, så det er jo bare å si det. På en høflig måte såklart. Unge i dag som bare blokker og ghoster er feige. Du burde være kvinne nok til å klare å si du ikke kjenner noen tiltrekning. 

Anonymkode: 70a99...588

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

I tilegg har han ligget med 3 noe som gir meg avsmak det å. Så vil egt ikke ha noe seriøst med han.

ville bare kose med han, men er redd for utseendet nå…. Ikke min smak

Var det dere som skulle på hotell? 

Anonymkode: 67369...9f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At en mann på 25 år har hatt sex med 3 stykker, er langt fra uvanlig. Det er faktisk innenfor normalen. Du er en kvinne på 22 år. Da bør du klare å si fra at du ikke er tiltrukket av mannen. Såpass ærlig bør du være. Ghosting er bare feigt!

Anonymkode: afaa7...8ed

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hippogriff skrev (6 minutter siden):

Kan være vanskelig å bedømme utseende ut fra bilder. Men er du sikker, bør du jo gi ham noen signaler slik at han ikke går rundt med falske forhåpninger. 

Hmmmmmm skrev (4 minutter siden):

Gjør det DU vil. Dropp han om du vil. Du skylder han ikke noe

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Beklager å si det, men du høres veldig umoden ut og må passe deg i dette grumsete dating-farvannet. 

Hippogriff skrev (4 minutter siden):

Har du for øvrig tenkt over at det kan være litt nerver som spiller deg et puss? Siden du nå finner tre ulike grunner til ikke å treffe ham? 

Altså jeg vet ikke hva jeg vil. På en måte hadde jeg likt å møte han, bare spise middag og se litt på tv. Var helt ok å snakke med han. Ingenting galt en sexpartnere hans. Men tenkte hvis han er vakker og det funker så gir jeg har en sjanse. 

jeg føler meg utrolig frekk og får dårlig samvittighet, men dette skjer automatisk fra meg at utseendet også trenger å være bra.. 

jeg var interresert i han helt til jeg så han

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er 22 år? Er det første gang du opplever at utseendet ikke falt i smak? Det kan vel knapt være noen som forventer at du skal være sammen med noen du ikke er tiltrukket av, så det er jo bare å si det. På en høflig måte såklart. Unge i dag som bare blokker og ghoster er feige. Du burde være kvinne nok til å klare å si du ikke kjenner noen tiltrekning. 

Kan vel ikke se jeg ikke er interresert lenger på grunn av fjes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke det. Problemet er vi snakka uten å vise fjes først. Og når han nå viste fikk jeg avsmak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, samme tenkte jeg. Når man er 22 burde man vel ha lært litt om hvordan ting fungerer. Men blir ikke så overrasket lenger over hvor sosialt inkompetente dagens unge har blitt. Man møter folk på nett og avslutter kontakt ved å bare ghoste dem. Folk hadde hatt godt av å komme seg ut og lære å omgås andre mennesker på en naturlig måte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det vanlig etter to dager meldinger med et vilt fremmed menneske  at temaet har vært hvor mange man har hatt sex med? Mulig jeg er litt gammel, men hvordan skal et slikt oppgitt antall verifiseres hvis antallet er av betydning for mottakeren? Det er vel bare å velge noe man tror motparten er komfortabel med. Her skriver TS at hun bare vil "kose med ham"og smake på middagen hans.  Gud bedre for en naivitet. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det vanlig etter to dager meldinger med et vilt fremmed menneske  at temaet har vært hvor mange man har hatt sex med? Mulig jeg er litt gammel, men hvordan skal et slikt oppgitt antall verifiseres hvis antallet er av betydning for mottakeren? Det er vel bare å velge noe man tror motparten er komfortabel med. Her skriver TS at hun bare vil "kose med ham"og smake på middagen hans.  Gud bedre for en naivitet. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1570770-hvem-er-det-naturlig-betaler-for-hotell-på-første-date/#comments

Anonymkode: 67369...9f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å finne en mann som kun har lugget med 3 i den alderen er sjeldent. St det gir avsmak for deg i en alder av 22 skjønner jeg ikke. 3 er faktisk ganske lite for en mann i den alderen, som burde være med på å forbedre inntrykket. Man vet at han ikke bare knuller rundt lizm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke se jeg ikke er interresert lenger på grunn av fjes?

Det er helt innafor å si at man ikke føler på noen tiltrekning. Ikke nødvendig å si hvorfor. Det kan jo like gjerne ha med kjemi i chatten å gjøre.

»Hei, det har vært hyggelig å chatte med deg. Ut fra kontakten vår føler jeg ikke på noen tiltrekning mellom oss, og syns derfor det er best å avslutte. Ønsker deg lykke til videre!» 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså jeg vet ikke hva jeg vil. På en måte hadde jeg likt å møte han, bare spise middag og se litt på tv. Var helt ok å snakke med han. Ingenting galt en sexpartnere hans. Men tenkte hvis han er vakker og det funker så gir jeg har en sjanse. 

jeg føler meg utrolig frekk og får dårlig samvittighet, men dette skjer automatisk fra meg at utseendet også trenger å være bra.. 

jeg var interresert i han helt til jeg så han

At utseendet må falle i smak er da noe alle vet. Trodde de fleste lærte dette mellom 14 og 16 år en gang. Det er bare å si det. Det er en sjanse man tar ved blind dates. Å ikke bli tiltrukket er ikke frekt. Å føre noen bak lyset er frekt. Å blokke uten et ord er frekt. Å ærlig si det ikke er noen gnist er ikke frekt. Dropp blind dates heretter, det funker nok greit for godt voksne, men er meningsløst for unge. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare si at kjemien ikke stemte helt. Jeg ville ikke ha sagt at du ikke likte utseendet hans, det hadde ikke jeg likt å høre. 

Anonymkode: 8526f...9e8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...