AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg har en sånn pakke med råkakaopulver. Jeg lager aldri kakao til drikke eller sjokoladekake, men vil gjerne få brukt den likevel. Noen tips til bruk? Anonymkode: 6cc0c...972
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 Det står jo at du kan bruke den på akkurat samme måte som du ville gjort med kakao, så da er det vel bare å slå seg løs? Du kan jo lage muffins og blande råkakaoen sammen med mel slik at du får sjokolademuffins, brownies eller sjokoladepudding? Du får google for å få impulser Anonymkode: 49114...665
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #3 Skrevet 10. april 2022 Jeg pleide å mose frossen banan med kakaopulver og litt mandelmelk slik at det ble "sjokoladeis". Det var knallgodt og jeg skal lage det når det blir sommer igjen. Google "nicecream". Ellers støtter jeg svaret over her. Råkakao er det samme som kakao bare litt mindre bearbeidet, dermed har det også beholdt mer av næringsinnholdet, blant annet mer magnesium. Anonymkode: 1be56...466 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2022 #4 Skrevet 11. april 2022 Energikuler, finnes mange oppskrifter, f.eks. Denne: https://dengodematreisen.no/energikuler/ Anonymkode: f62ce...d9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå