AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Hva tenker du om det? Er ikke det for den yngre garde? Anonymkode: 980e2...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 9. april 2022 #2 Del Skrevet 9. april 2022 Tenker ingenting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. april 2022 #3 Del Skrevet 9. april 2022 Hva er det med alle disse idiot-trådene om ulike klær som visstnok er forbehold unge mennesker? Bør ikke dere unge mennesker skaffe dere et liv og slutte med disse hjernedøde trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. april 2022 #4 Del Skrevet 9. april 2022 Syns det er like lite fint på de fleste menn på 20 som på de på 40.... utenom på Jason Momoa da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 Tatoveringer kan jo ikke akkurat fjernes og om de alltid har hatt langt hår som sin stil, virker det jo dumt om de er nødt til å plutselig endre hårfrisyre bare fordi de i tillegg har tatoveringer og at komboen blir "feil" i noen andre sine øyne. Synes på ingen måte langt hår alene er forbeholdt yngre. Er ikke fan av det selv, men mener man bør få være seg selv og på den måten man selv føler seg komfortabel uten å behøve tenke hva andre synes passer inn aldersmessig. Finnes jo garantert noen som liker det, så får de som ikke liker det bare holde seg unna den type uten å shame de for det. Anonymkode: 7dfdc...0ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 Helt greit for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 9. april 2022 #7 Del Skrevet 9. april 2022 Det spørs jo litt. Hvis han har bra med hår og passer stilen så ser ikke jeg hvorfor ikke det kan se bra ut. Dessverre mange som blir veldig tynn i håret eller mister endel hår, og noen tviholder på håret og gjør alt for å skjule at det er lite på toppen. Men hva forventer man seg egentlig? At når menn blir 40 så må de klippe håret og gå over til gubbestil? Individualitet og det å kjøre sin egen greie er ikke lov fordi da "prøver man for hardt" eller "det er kun de som er unge som får lov til det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Del Skrevet 13. april 2022 Langt hår på menn er bare ekkelt Anonymkode: ffee7...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Del Skrevet 13. april 2022 Yes please 🤩 Uansett en ting er håret, men man kan ikke akkurat ta av seg en tattis fordi man er "for gammal" Anonymkode: 5e046...82a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Del Skrevet 13. april 2022 Mannen blir 40 år om 5 mnd. Pr nå har han hår ned til korsryggen + tatovering. Har lurt på hva jeg skal gi til han i gave; og i år må det bli frisørtime og timer til tatoveringsfjerning. Jeg skal også fjerne mine når jeg blir 40👌 Anonymkode: e7fd8...eef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. april 2022 #11 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 9.29): Mannen blir 40 år om 5 mnd. Pr nå har han hår ned til korsryggen + tatovering. Har lurt på hva jeg skal gi til han i gave; og i år må det bli frisørtime og timer til tatoveringsfjerning. Jeg skal også fjerne mine når jeg blir 40👌 Anonymkode: e7fd8...eef Hva er poenget med å ta tatoveringer om de likevel skal fjernes når man er midtveis i livet? Og kan de i det hele tatt fjernes helt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #12 Del Skrevet 27. april 2022 Djungelvrål skrev (På 4/14/2022 den 22.13): Hva er poenget med å ta tatoveringer om de likevel skal fjernes når man er midtveis i livet? Og kan de i det hele tatt fjernes helt? Tror nok det var en spøk. 😉 Anonymkode: 3a9ed...0bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #13 Del Skrevet 27. april 2022 Kjipt på folk i alle aldre, men det blir verre jo eldre mannen er. Anonymkode: f732e...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #14 Del Skrevet 27. april 2022 Kjæresten min er 44, har langt hår og tatoveringer. Syntes han er fin jeg. Er heldigvis ikke så opptatt av hva andre syntes😁 Anonymkode: 319b3...f6b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #15 Del Skrevet 27. april 2022 Det driter jeg i. Folk må få ha den stilen de vil. Det er flott at folk er forskjellige. Anonymkode: 31a8b...aa6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 27. april 2022 #16 Del Skrevet 27. april 2022 bryr meg ikke noe om hva andre velger, men personlig blir jeg ikke tiltrukket av menn med langt hår. syns det er mye mer mannlig og velstelt med en fin kort sveis. langt hår kan fort se slaskete og "uteligger" ut. tatoveringer er bare kult. bare det ikke dekker over 50% av kroppen. og for all del ikke i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 27. april 2022 #17 Del Skrevet 27. april 2022 Det er heldigvis ens eget valg. Ingen som har noe med å bry seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2022 #18 Del Skrevet 30. april 2022 Har ikke noe i mot langt hår på menn, selv om jeg ikke er stor fan av paddeflatt langt heavy metall hår. Men tatoveringer er bare harry uansett alder. Anonymkode: 8e045...729 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #19 Del Skrevet 1. mai 2022 Fint hvis de har tykt hår. Tynt, pistrete hår med begynnende måne er dritstygt. Anonymkode: 59434...b49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2024 #20 Del Skrevet 18. mai 2024 Hva med viss de har langt hår og tattoveringer , og i tillegg har piercinger? 🧐 Anonymkode: db5e6...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå