AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Del Skrevet 9. april 2022 Venter jente og vi har tenkt litt på Rebecca eller Renate. Er det fine navn? Eller er det navn som er «ut», kjedelig, for sjeldent? Anonymkode: f2c4b...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #2 Del Skrevet 9. april 2022 Rebecca er det fineste av de to, men jeg ville nok gått for stavemåten Rebekka 😊 Anonymkode: b4bde...e1f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Del Skrevet 9. april 2022 Renate er ut. Rebekka er en sint tenåring, som røyker bak busskuret på skolen…. Anonymkode: 576a0...2fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Del Skrevet 9. april 2022 Rebekka liker jeg, ikke Rebecca. Anonymkode: b3831...5e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 9. april 2022 #5 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Venter jente og vi har tenkt litt på Rebecca eller Renate. Er det fine navn? Eller er det navn som er «ut», kjedelig, for sjeldent? Anonymkode: f2c4b...7ba Rebecca er nydelig og klassisk og har styrke i seg. Renate er Harry 70 talls navn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #6 Del Skrevet 9. april 2022 Synes Rebecca/Rebekka er fint jeg 😊 Anonymkode: 695b4...819 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #7 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg er tante til en Rebekka. Foretrekker navnet med ‘k. Anonymkode: 90fb7...9d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. april 2022 #8 Del Skrevet 9. april 2022 Rebecca er veldig fint. Renate er ikke fult så fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #9 Del Skrevet 9. april 2022 Har inntrykk av at de fleste synes Rebecca er fint. Hva kommer det av? Er det forbindelser til personer dere kjenner eller synes dere det bare er fint? Anonymkode: f2c4b...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #10 Del Skrevet 9. april 2022 Rebekka her i huset. ❤️ Liker navn som er rett frem. Anonymkode: 891d2...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #11 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har inntrykk av at de fleste synes Rebecca er fint. Hva kommer det av? Er det forbindelser til personer dere kjenner eller synes dere det bare er fint? Anonymkode: f2c4b...7ba Min Rebekka er oppkalt etter sin tipp oldemor Broren er oppkalt ette morfar, oldefar og tippoldefedre Hadde navnet klart lenge før vi fikk barn og mannen likte det og Anonymkode: 891d2...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 9. april 2022 #12 Del Skrevet 9. april 2022 Rebecca er pent! Men hva med Randine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #13 Del Skrevet 9. april 2022 Jeg ville aldri stavet det Rebecca. Rebekka i så fall. Jeg er personlig ikke fan av bibelske navn, men det er jo min sak. Dermed hadde nok ikke Rebekka vært så aktuelt for meg, men datteren min hadde en venninne som het Rebekka, veldig søt og ordentlig jente. Litt gammelmodig navn, kanskje. Renate er for meg helt intetsigende og ikke fint. Anonymkode: 087c5...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Rebekka er en sint tenåring, som røyker bak busskuret på skolen…. Anonymkode: 576a0...2fb Ikke min tenåring. Og bak busskuret var rett nedenfor vinduet til rektor Anonymkode: 891d2...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #15 Del Skrevet 9. april 2022 SmuleSMitt skrev (2 minutter siden): Rebecca er pent! Men hva med Randine? Da er Jendine finere Anonymkode: 891d2...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #16 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har inntrykk av at de fleste synes Rebecca er fint. Hva kommer det av? Er det forbindelser til personer dere kjenner eller synes dere det bare er fint? Anonymkode: f2c4b...7ba Bare synes navnet er fint 😊 Har ingen spesielle forbindelser til navnet eller personer knyttet til det. Anonymkode: 695b4...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #17 Del Skrevet 9. april 2022 Liker Rebecca. Renate, not so much. Anonymkode: f457e...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #18 Del Skrevet 9. april 2022 Ikke fan av Renate. Rebecca er penere, men hjernen min passer på å nevne at det var navnet Charlotte i Sex and The City ga til underlivet sitt. Anonymkode: 422fa...a45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. april 2022 #19 Del Skrevet 9. april 2022 Rebekka er kjempefint. Renate er ganske Harry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #20 Del Skrevet 9. april 2022 Min datter heter Rebecca❤ Anonymkode: 79f45...577 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå