Gå til innhold

Jeg tror dattera mi bruker vibratoren min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Her om dagen oppdaget jeg noen batterier på kommoden på soverommet mitt. Opplevde så at vibratoren min ikke slo seg på, og grunnen var at begge batteriene sto samme vei. Altså har noen vært og styrt med den. Jeg vet at det ikke er meg selv.

Jeg har en datter på 13 år. Hun er selvsagt alene i huset av og til da hun ikke gidder å være med meg og lillesøster(6 år) overalt. Det er kun vi som bor her. Er jo ganske sannsynlig at det er hun som har tuklet med denne. Jeg vet jo at det er naturlig å onanere osv, er ikke det som er sjokket her. Men at hun bruker mitt.

Har det i ene kommodeskuffa mi, men vurderer nå å flytte det, låse inn. Jeg synes selv dette er veldig ekkelt...altså igjen, at hun bruker det jeg bruker. Hva gjør jeg? Burde jeg si noe? Heller mot nei der altså, vil ikke at du skal føle på noe skam. Men samtidig er jo en grense brutt her... Så, bare låse inn og glemme?

Anonymkode: c57e0...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde dødd av skam hvis barnet mitt hadde oppdaget at jeg hadde noe sånt. Heldigvis har jeg ikke noe sånt.

Anonymkode: da8ae...b17

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da gjemmer du den bedre. Ferdig. 

Anonymkode: 69a6d...8b7

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er det bare å kaste. Kan ikke tenke meg at du får noe mer nytelse av den. Vil tro at bare tanken på at datteren har sett den og kanskje brukt den, må være veldig distraherende. 

Anonymkode: 88d57...247

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjem den et annet sted, snakk med datteren din og kanskje kjøp noe enkelt å lite til henne.

Og de som sier de hadde blitt flau eller følt skam om barnet deres fant vibrator… Herregud, jeg tenker det er en helt naturlig ting å ha.  Hadde ikke blitt flau om barna mine fant ut at foreldrene eier sexleketøy. 

Anonymkode: 46a07...afd

• Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja det er ekkelt. Men ikke påfør henne skam! Gjem den. 

Anonymkode: cdd3b...e1e

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Her om dagen oppdaget jeg noen batterier på kommoden på soverommet mitt. Opplevde så at vibratoren min ikke slo seg på, og grunnen var at begge batteriene sto samme vei. Altså har noen vært og styrt med den. Jeg vet at det ikke er meg selv.

Jeg har en datter på 13 år. Hun er selvsagt alene i huset av og til da hun ikke gidder å være med meg og lillesøster(6 år) overalt. Det er kun vi som bor her. Er jo ganske sannsynlig at det er hun som har tuklet med denne. Jeg vet jo at det er naturlig å onanere osv, er ikke det som er sjokket her. Men at hun bruker mitt.

Har det i ene kommodeskuffa mi, men vurderer nå å flytte det, låse inn. Jeg synes selv dette er veldig ekkelt...altså igjen, at hun bruker det jeg bruker. Hva gjør jeg? Burde jeg si noe? Heller mot nei der altså, vil ikke at du skal føle på noe skam. Men samtidig er jo en grense brutt her... Så, bare låse inn og glemme?

Anonymkode: c57e0...c02

Du tar nok feil. Det er enten sønnen din eller mannen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om hun bruker ditt er det vel fordi hun synes det er for flaut å kjøpe selv. Husker jeg tyvlånte mammas barberhøvel da jeg var 12-13 (gutt som vokste opp med alenemor). Utrolig flaut å innrømme å ha skjeggvekst, nesten like flaut som å ta opp seksualitet.

Anonymkode: 23457...544

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde spurt om hun hadde brukt den og tilbydd å handle en egen til henne, siden det er veldig uhygienisk å dele. En klitorisvibrator, vel å merke. Det hadde vært mye flauere for henne enn for meg, men tror det hadde gått fint. 

Anonymkode: 4dc87...d52

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her tenker jeg du har en gyllen mulighet til å vise at dere kan være åpne om seksualitet i huset deres. Fortell at du forstår at hun har kommet i en alder hvor dette er helt naturlig, men at man ikke skal dele slike ting med andre. Kanskje du kan kjøpe en liten til henne? Også selvsagt kjøpe en ny til deg selv, og kaste den som dere begge har brukt.. Jeg har sett moren min sin vibrator når jeg har vært inne på rommet hennes for å låne ting og jeg tviler ikke på at hun har sett min heller. Som sagt, helt naturlig. 

Anonymkode: 64520...473

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så ekkelt hvis du har en kjønnsykdom og ellers også ikke minst.

Anonymkode: 35b66...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Michaelhe skrev (11 minutter siden):

Du tar nok feil. Det er enten sønnen din eller mannen. 

Hun skrev rett ut at det kun er henne og hennes to døtre som bor der. Les før du svarer kanskje?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt en liten enkel vibrator til henne og lagt den på rommet  hennes med en lapp. Skrevet noe helt enkelt som: «jeg ser du har kikket på min, så nå har jeg kjøpt en egen til deg så trenger vi ikke snakke mer om det. Hilsen mor». 
På den måten anerkjenner du at dette er en naturlig del av seksualiteten og hjelper henne på veien til å finne den. Dette lærer de om i pubertetsundervisningen og det er helt naturlig at de er nysgjerrige på dette i ungdomstiden. Det er en naturlig del av utviklingen. Men jo ikke noe man ønsker å snakke med foreldre om, så en samtale om det vil nok bli utfordrende. Hilsen en helsesykepleier i skolehelsetjenesten🤗

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

La henne bruke den og kjøp deg ny som du gjemmer på et annet sted. Ikke si noe og bare lat som ingenting

Anonymkode: 8d0d2...60f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La henne bruke den og kjøp deg ny som du gjemmer på et annet sted. Ikke si noe og bare lat som ingenting

Anonymkode: 8d0d2...60f

Det er forståelig at det er pinlig å snakke om, men er det ikke greit å lære henne grensesetting? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg hadde dødd av skam hvis barnet mitt hadde oppdaget at jeg hadde noe sånt. Heldigvis har jeg ikke noe sånt.

Anonymkode: da8ae...b17

Flaut? Hva er så skamfult med det? Hva lærer DU barna dine, med slike holdninger? Lærer du ikke barna om seksualitet og grenser? Sex leketøy er noe av det mest naturligste man kan ha, men man bør kanskje gjemme dem ekstra godt. 

Anonymkode: c4cf3...975

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Aller først, kjøp en ny. Denne har liksom mistet litt sin piff( hvertfall i mine øyne)

også snakker du med henne. Men jeg ville ikke nevnt noe om dette. Bare prøvd å komme innpå behovet, også funnet en hun kan ha.

F eks womaniser,

Jeg har døtre selv, og dette har vi snakket om. Vi mødre må snakke om at jentene våre ikke trenger å gå i andre for å finne nytelse. Og ja, de er unge når de er 13. Desverre forteller mine meg, om yngre som har sex. Så vi kan ikke, ikke snakke åpent om dette.

Det er litt klein.. ja, men hopp i det.

Anonymkode: fd85c...81e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg opplevde det samme. Sa ingenting til henne og gjemte leketøyet et annet sted

Anonymkode: 66240...7a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKjønner ikke hvorfor dere hopper til den konklusjonen at den ble brukt. Mest sannsynlig ble den bare inspisert. Dersom hun ikke har forstått at dette er en intim-gjenstand så har du sviktet i noe grunnleggende oppdragelse.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke sagt noe, men vasket den, og så ikke brukt den selv igjen. Hun kommer sikkert ikke til å kjøpe vibrator selv på den alderen, om hun bruker den, ja, det er kanskje ekkelt, men ikke så big deal, tenker jeg.

Anonymkode: de95c...8e5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...