Hank Amarillo Skrevet 8. juli 2022 #7881 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (2 minutter siden): Hvis man ikke gidder å tilegne seg informasjon selv så er det litt spesielt å kreve at andre skal gjøre det for deg. Da er det lettere å si "Jeg tror uansett ikke at det som står på den twitterkontoen vil endre min mening om noe som helst, så det er ikke noe poeng". Det er du som ber meg gjøre noe for deg. Hvis du ikke gidder å redegjøre for dette så velger jeg å bare ta for gitt at du ikke synes disse var så interessant selv engang. 10
AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #7882 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (Akkurat nå): Det har aldri før vært et så massivt mediesirkus for en sak noen sinne, og du tviler på at den vil ha noe å si for voldsofte i fremtiden? Er ikke litt av grunnen til at dere heier så fælt på Depp fordi han tydeligvis gjorde så mye for mannlige ofre for domestic abuse? Eller? Ellers er jeg helt enig med deg i det du skriver, jeg bare påpeker at denne saken allerede har vært skadelig for liknende saker. Heier på Depp? Det er bevisene i saken som er avgjørende her. 4
Licorne Skrevet 8. juli 2022 #7883 Skrevet 8. juli 2022 1 minutt siden, AnnePåLande said: Kildene? Vi venter på at du skal kildehenvise. Men altså, nå har jeg jo henvist til kildene mine flere ganger. Jeg vet ikke hvorfor du fortsetter å late som at Depps arrestasjoner ikke har dokumentasjon overalt på internett. Dette var på fremsiden av aviser og tabloider og magasiner i hele verden, og søket på google gir bokstavelig talt 2,740,000 results. Men du sitter her altså og lukker ører og øyne og påstår at det ikke finnes kilder og krever at jeg skal mate deg med teskje? Spar meg denne bortkastede trollingen. 1
AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #7884 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (Akkurat nå): Men altså, nå har jeg jo henvist til kildene mine flere ganger. Jeg vet ikke hvorfor du fortsetter å late som at Depps arrestasjoner ikke har dokumentasjon overalt på internett. Dette var på fremsiden av aviser og tabloider og magasiner i hele verden, og søket på google gir bokstavelig talt 2,740,000 results. Men du sitter her altså og lukker ører og øyne og påstår at det ikke finnes kilder og krever at jeg skal mate deg med teskje? Spar meg denne bortkastede trollingen. Vis meg kildene.. 8
~ Ada ~ Skrevet 8. juli 2022 #7885 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (2 minutter siden): Det har aldri før vært et så massivt mediesirkus for en sak noen sinne, og du tviler på at den vil ha noe å si for voldsofte i fremtiden? Er ikke litt av grunnen til at dere heier så fælt på Depp fordi han tydeligvis gjorde så mye for mannlige ofre for domestic abuse? Eller? Ellers er jeg helt enig med deg i det du skriver, jeg bare påpeker at denne saken allerede har vært skadelig for liknende saker. Tror ikke det har så voldsom effekt, dessverre. Det gir noen signaleffekter, men er nok et blaff i større sammenheng for «oss vanlige» 3
Licorne Skrevet 8. juli 2022 #7886 Skrevet 8. juli 2022 2 minutter siden, Hank Amarillo said: Det er du som ber meg gjøre noe for deg. Hvis du ikke gidder å redegjøre for dette så velger jeg å bare ta for gitt at du ikke synes disse var så interessant selv engang. Jeg har ikke bedt deg om å gjøre noe som helst, jeg sa bokstavelig talt at folk kunne velge selv om de ønsket å tilegne seg mer informasjon om det. Og sa hvor man kunne finne det. Jeg synes det er interessant for meg selv ja, men jeg har ikke noe behov for å overbevise noen som har bestemt seg for at all annen informasjon som finnes er usant, fake, fra dårlige kilder, ikke troverdig, og til slutt at det uansett ikke spiller noen rolle. 1
charactouy Skrevet 8. juli 2022 #7887 Skrevet 8. juli 2022 grønnball skrev (1 time siden): Vel, ~M au d e~ kom jo med denne twitterlinken da, https://twitter.com/k4mil1aa?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1544853211164446722|twgr^|twcon^s1_&ref_url=https%3A%2F%2Fforum.kvinneguiden.no%2Findex.php%3Fapp%3Dcoremodule%3Dsystemcontroller%3Dembedurl%3Dhttps%3A%2F%2Fmobile.twitter.com%2Fk4mil1aa%2Fstatus%2F1544853211164446722 står mye her om selve saken. Det var jo tydeligvis ingen av dere som gadd å lese denne linken.. Er mange poenger om rettsaken der. Licorne har dessuten sagt det er brukere som ikke lengre tør å skrive i tråden pga miljøet her. Det besvarer faktisk spørsmålet mitt: charactouy skrev (2 timer siden): Har du tenkt til å begynne å diskutere Depp og Heard snart, fremfor motdebattanter? Svaret er tydeligvis 'nei'. 7 3
Licorne Skrevet 8. juli 2022 #7888 Skrevet 8. juli 2022 3 minutter siden, AnnePåLande said: Vis meg kildene.. Trenger du hjelp? 1
Krokenguri Skrevet 8. juli 2022 #7889 Skrevet 8. juli 2022 Hunter7 skrev (5 minutter siden): Ble legeerklæringen som konstaterte nesebrudd noengang fremvist i noen av rettssakene? Eller var også dette bruddet også bare en udokumentert påstand fra Heard? Hun hevdet å ikke dra til lege. Noe de fleste hadde gjort. Og helt utenkelig at noen som lever av utseendet ikke har gjort. Så ingen lege journal, røntgenbilder ol eksistert. Kun hennes påstander. Men finnes bilder av henne på rød løper dagen etter som viser en perfekt rett nese. Hun hevder den var hoven og blå, men sminket bort. Blåfargen får du sminket bort, men ikke hevelse 7 1
Kollontaj Skrevet 8. juli 2022 #7890 Skrevet 8. juli 2022 grønnball skrev (1 time siden): Hehe, så nå er utdanningsnivå viktig igjen. Hva med alle kroppsspråkvideoene deres da? hvilken utdanning har de folkene? Tja, har hørt litt på han her Chase Hughes is a former military Chief who specializes in behavior profiling, interrogation, and Human Intelligence operations. He now develops tactics for government agencies and businesses in 'Enhanced Persuasion' and people-reading skills. https://m.imdb.com › name › bio Chase Hughes - Biography - IMDb 5
Hank Amarillo Skrevet 8. juli 2022 #7891 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke bedt deg om å gjøre noe som helst, jeg sa bokstavelig talt at folk kunne velge selv om de ønsket å tilegne seg mer informasjon om det. Og sa hvor man kunne finne det. Jeg synes det er interessant for meg selv ja, men jeg har ikke noe behov for å overbevise noen som har bestemt seg for at all annen informasjon som finnes er usant, fake, fra dårlige kilder, ikke troverdig, og til slutt at det uansett ikke spiller noen rolle. Du ber tilegne seg informasjon, uten å komme med denne informasjonen. Men nå ble det jo tydelig at det hele er bare en bløff, du har ingenting å komme med, ellers hadde du bare bragt det frem. 9
Licorne Skrevet 8. juli 2022 #7892 Skrevet 8. juli 2022 Just now, Hank Amarillo said: Du ber tilegne seg informasjon, uten å komme med denne informasjonen. Men nå ble det jo tydelig at det hele er bare en bløff, du har ingenting å komme med, ellers hadde du bare bragt det frem. Haha, "men nå ble det jo tydelig at det hele er en bløff". Det er helt seriøst som å snakke med Trump-supportere, dette. 1
AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #7893 Skrevet 8. juli 2022 Da nyhetene om at Depp hadde vært voldelig ovenfor Heard, trodde jeg at det var sant. Depps karriere ble lagt på is da omdømmet som konebanker og voldsmann gjorde at han mistet avtaler med bla Disney. Tre år etter Heards løgner og æreskrenkelser har han fått sin første rolle https://www.dagbladet.no/kultur/forste-rolle-pa-tre-ar/75999104. I forkant av rettssaken begynte det å svirre rykter (Se & Hør bla) om at AH ikke hadde fortalt sannheten. Under rettssaken ble det bekreftet. Amber Heard er en løgner som lyver om å ha blitt utsatt for voldtekt og vold. Dette syke mennesket gjorde alt hun kunne for å ødelegge Depp. At Depp ikke er en altergutt er det ingen tvil om, men konebanker er han ikke. Heard derimot er en voldskvinne som fortjener samme behandling som Depp; å bli kansellert fra Hollywood. 8
Hank Amarillo Skrevet 8. juli 2022 #7894 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (2 minutter siden): Haha, "men nå ble det jo tydelig at det hele er en bløff". Det er helt seriøst som å snakke med Trump-supportere, dette. Ja, riktig "Dere nekter å ta til dere informasjon!!!!" "Hvor er denne informasjonen?" "Det nekter jeg å si, så det så det så!" "ehhhh...ok..." 10 2
AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #7895 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (9 minutter siden): Trenger du hjelp? Vis meg kildene dine.. 6
Krokenguri Skrevet 8. juli 2022 #7896 Skrevet 8. juli 2022 Hank Amarillo skrev (6 minutter siden): Du ber tilegne seg informasjon, uten å komme med denne informasjonen. Men nå ble det jo tydelig at det hele er bare en bløff, du har ingenting å komme med, ellers hadde du bare bragt det frem. Morsomt at kg medlemmer mener å besitte mer bevis enn en rettssal 👍😂 6 1
Licorne Skrevet 8. juli 2022 #7897 Skrevet 8. juli 2022 Just now, Hank Amarillo said: Ja, riktig "Dere nekter å ta til dere informasjon!!!!" "Hvor er denne informasjonen?" "Det nekter jeg å si, så det så det så!" "ehhhh...ok..." Hvor "nekter" jeg å si noe som helst? Jeg sa bokstavelig talt at jeg har skrevet om det i denne tråden før, men jeg gidder som sagt ikke å sitte her og underholde deg med å lete frem et sidetall når du selv sier du uansett ikke tror på det som kan komme frem. Ærlig talt, hvem tror du at du er. Jeg henviste så til denne twitterkontoen som har tatt opp flere av disse konkrete problemstillingene, men det er tydeligvis en lite troverdig kilde (uten at det blir sagt hvorfor) og dere har tydeligvis ikke rukket å gå konkret inn i sakene for å se kildene uansett. Det er jo helt sinnssyk oppførsel her, angrip angrip angrip. 1
Licorne Skrevet 8. juli 2022 #7898 Skrevet 8. juli 2022 (endret) 2 minutter siden, Krokenguri said: Morsomt at kg medlemmer mener å besitte mer bevis enn en rettssal 👍😂 Hei igjen, jeg ser du er på plass igjen med mobben for å tilegne meg påstått oppførsel og utsagn som aldri har skjedd. Kan du bidra med noe redelig eller skal du fortsette å lyve? Endret 8. juli 2022 av Licorne Skrivefeil 1
AnnePåLande Skrevet 8. juli 2022 #7899 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (Akkurat nå): Hvor "nekter" jeg å si noe som helst? Jeg sa bokstavelig talt at jeg har skrevet om det i denne tråden før, men jeg gidder som sagt ikke å sitte her og underholde deg med å lete frem et sidetall når du selv sier du uansett ikke tror på det som kan komme frem. Ærlig talt, hvem tror du at du er. Jeg henviste så til denne twitterkontoen som har tatt opp flere av disse konkrete problemstillingene, men det er tydeligvis en lite troverdig kilde (uten at det blir sagt hvorfor) og dere har tydeligvis ikke rukket å gå konkret inn i sakene for å se kildene uansett. Det er jo helt sinnssyk oppførsel her, angrip angrip angrip. Denne informasjonen eksisterer ikke. Da går vi videre og diskuterer saken. 8
Hank Amarillo Skrevet 8. juli 2022 #7900 Skrevet 8. juli 2022 Licorne skrev (1 minutt siden): du selv sier du uansett ikke tror på det som kan komme frem. og der var den siste rest av troverdighet til at du ønsker en seriøs diskusjon borte... 8
Fremhevede innlegg