Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Just now, AnnePåLande said:

Denne informasjonen eksisterer ikke. Da går vi videre og diskuterer saken.

Perfekt eksempel på det jeg påpeker, her. "Jeg vil ikke se det, så det finnes ikke". Man får bare gratulere med å fremstille seg som fullstendig hjernevasket.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Licorne skrev (3 minutter siden):

Hvor "nekter" jeg å si noe som helst? Jeg sa bokstavelig talt at jeg har skrevet om det i denne tråden før, men jeg gidder som sagt ikke å sitte her og underholde deg med å lete frem et sidetall når du selv sier du uansett ikke tror på det som kan komme frem. Ærlig talt, hvem tror du at du er.

Jeg henviste så til denne twitterkontoen som har tatt opp flere av disse konkrete problemstillingene, men det er tydeligvis en lite troverdig kilde (uten at det blir sagt hvorfor) og dere har tydeligvis ikke rukket å gå konkret inn i sakene for å se kildene uansett. 

Det er jo helt sinnssyk oppførsel her, angrip angrip angrip.

Den er ikke troverdig blant annet fordi man ikke vet hvem som står bak den. Hvem er personen? 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hank Amarillo said:

og der var den siste rest av troverdighet til at du ønsker en seriøs diskusjon borte...

Spar meg, det er ikke jeg som tillegger andre brukere fullstendig psykotiske påstander. Og ingen av dere sier noe i mot hver eneste gang det skjer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (Akkurat nå):

Perfekt eksempel på det jeg påpeker, her. "Jeg vil ikke se det, så det finnes ikke". Man får bare gratulere med å fremstille seg som fullstendig hjernevasket.

Heard tvunget til å innrømme løgn:https://www.dagens.no/gossip/amber-heard-pa-glatt-i-retten-tvunget-til-innromme-logn

Anklaget for løgn: https://www.dagbladet.no/kjendis/anklages-for-logn-i-retten/75926894

Løgn, løgn, løgn: https://www.nettavisen.no/livsstil/fansen-slo-alarm-hevder-denne-detaljen-kan-felle-heard/s/5-95-462418

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnnePåLande said:

Hva hadde dette med noen ting å gjøre?

Vi har fått med oss at du mener Heard er en løgner og jeg har heller ikke sagt hun ikke er det. Snakker om å flytte fokus når du først anklager meg for helt idiotiske ting, og så ikke kan svare for deg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Licorne said:

Hvis man ikke gidder å tilegne seg informasjon selv så er det litt spesielt å kreve at andre skal gjøre det for deg. Da er det lettere å si "Jeg tror uansett ikke at det som står på den twitterkontoen vil endre min mening om noe som helst, så det er ikke noe poeng".

Minner om Hitchen’s razor

Kort og godt, påstander uten bevis kan avfeies uten bevis.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kollontaj said:

Den er ikke troverdig blant annet fordi man ikke vet hvem som står bak den. Hvem er personen? 

Da er ingenting av det vi sier her inne troverdig heller, siden vi er anonyme. 
Hvis du vil sette grensen der for din egen del så er det helt i orden. Jeg har sagt at denne twitterbrukeren har lagt frem noen interessante emner, spesielt om hvordan denne saken kan endre hvordan slike saker blir håndtert i fremtiden. Den øverste saken om Marilyn Manson sin kommende rettssak f.eks er viktig. 

Men informasjonen som er lagt ut på denne twitterprofilen er altså søkbar ellers på internett, så ingenting stopper "dere" for å lese den fra en kilde dere kan stole mer på, selvsagt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krokenguri skrev (20 minutter siden):

Hun hevdet å ikke dra til lege. Noe de fleste hadde gjort. Og helt utenkelig at noen som lever av utseendet ikke har gjort. Så ingen lege journal, røntgenbilder ol eksistert. Kun hennes påstander. Men finnes bilder av henne på rød løper dagen etter som viser en perfekt rett nese. Hun hevder den var hoven og blå, men sminket bort. Blåfargen får du sminket bort, men ikke hevelse

Alle, eller de som er normalt oppegående hadde kontaktet lege dersom nesen var brukket. 
Heard har fortalt så mange løgner at det går i surr.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (4 minutter siden):

Hva hadde dette med noen ting å gjøre?

Vi har fått med oss at du mener Heard er en løgner og jeg har heller ikke sagt hun ikke er det. Snakker om å flytte fokus når du først anklager meg for helt idiotiske ting, og så ikke kan svare for deg.

Det er nemlig det som er saken.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnnePåLande said:

Det er nemlig det som er saken.

Ja, men det er ikke det som har vært diskutert her den siste tiden, og det er ikke opp til deg å bestemme hva folk skal diskutere. Du spammer denne tråden og krever meg for kilder på ting som i følge deg da ikke er relevant, så da må du bestemme deg for hva det er du ønsker å snakke om. Jeg vil ikke diskutere med noen som holder på slik som det du har gjort de siste sidene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (Akkurat nå):

Ja, men det er ikke det som har vært diskutert her den siste tiden, og det er ikke opp til deg å bestemme hva folk skal diskutere. Du spammer denne tråden og krever meg for kilder på ting som i følge deg da ikke er relevant, så da må du bestemme deg for hva det er du ønsker å snakke om. Jeg vil ikke diskutere med noen som holder på slik som det du har gjort de siste sidene.

Det er løgnene til Heard og Depp denne saken handler om. 

Venter fremdeles på denne informasjonen din, kilder. 
I samme rennet kan du fortelle hvem som står bak den useriøse twitterkontoen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (På 3.7.2022 den 12.28):

Husk at historieskriving skrives av seierherrene. Selvsagt lett for Depp å gå ut i VG og "være storsinnet" og legge det bak seg, nå som han vant rettssaken, er ikke han som ligger igjen ruinert og har bare venninnene sine og et lite barn igjen. Nå farter han rundt og tatoverer seg, og fester med oslo tattoo hipstere. Du kan tro de sikkert satt og fortalte vitser om det hele. Blir rasende her jeg sitter!

Akkurat som hun gjorde i 6 år mens han lå nede og mistet livsgrunnlaget sitt? Ble du like rasende da? 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Licorne skrev (16 minutter siden):

Spar meg, det er ikke jeg som tillegger andre brukere fullstendig psykotiske påstander. Og ingen av dere sier noe i mot hver eneste gang det skjer. 

Eksempler?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (21 minutter siden):

Hei igjen, jeg ser du er på plass igjen med mobben for å tilegne meg påstått oppførsel og utsagn som aldri har skjedd. Kan du bidra med noe redelig eller skal du fortsette å lyve?

Mobbing å nå. Skjønner at virkelighetsoppfatninfen vår meget forskjellig. Jeg mobber ikke. Jeg påpeker at folk på KG mener å besitte mer bevis enn sakkyndige i rettsak. Beklager om det støter deg at jeg syntes det er bittelitt morsomt.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg lurer på hva slags mennesker det er som sitter her noen ganger, for det er ikke mye til rolig rasjonell dialog her, for så si det sånn. At folk fremdeles nekter for at dette er et ekkokammer blir jo komisk, når den minste forsøk på ny informasjon, diskusjon eller ren fakta blir jaget ut igjen på sekundet fra de som vil leve i sin egen verden, og ikke en eneste bruker klarer å holde seg for god til å tilegne andre feilaktige påstander eller sitater. 

Igjen så har jeg blitt kalt "like ille som Amber Heard" fordi jeg sa at Depp hadde vært arrestert før og noen mente det var løgn. Gud forby at fullstendig grunnleggende fakta blir nevnt i forbifarten, for da er man jo ondskapen selv som også har vært voldelig mot en partner, tydeligvis. 

Jeg kan ikke engang se for meg hvordan det hadde vært å sitte rundt et bord å diskutere med noen av dere, for det er rett i angrep med en gang, og ikke basert på det som blir sagt i det hele tatt.

Så jeg tar en pause igjen, for det nytter ikke å komme gjennom når tonen er som den er nå.

Endret av Licorne
Skrivefeil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Licorne skrev (1 minutt siden):

det er ikke mye til rolig rasjonell dialog her,

it takes two to tango

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en merkelig tråd.. Når bevis for at Heard er en løgner blir lagt frem med kilder, har det plutselig ingenting med saken å gjøre. 
Om vi ser på trådens overskrift er det åpenbart hva som er tema. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (1 minutt siden):

Jeg må innrømme at jeg lurer på hva slags mennesker det er som sitter her noen ganger, for det er ikke mye til rolig rasjonell dialog her, for så si det sånn. At folk fremdeles nekter for at dette er et ekkokammer blir jo komisk, når den minste forsøk på ny informasjon, diskusjon eller ren fakta blir jaget ut igjen på sekundet fra de som vil leve i sin egen verden, og ikke en eneste bruker klarer å holde seg for god til å tilegne andre feilaktige påstander eller sitater. 

Igjen så har jeg blitt kalt "like ille som Amber Heard" fordi jeg sa at Depp hadde vært arrestert før og noen mente det var løgn. Gud forby at fullstendig grunnleggende fakta blir nevnt i forbifarten, for da er man jo ondskapen selv som også har vært voldelig mot en partner, tydeligvis. 

Jeg kan ikke engang se for meg hvordan det hadde vært å sitte rundt et bord å diskutere med noen av dere, for det er rett i angrep med en gang, og ikke basert på det som blir sagt i det hele tatt.

Så jeg tar en pause igjen, for det nytter ikke å komme gjennom når tonen er som den er nå.

Men du benekter jo alle løgnene som retten har bevist hun utfører. Så kan vel ikke akkurat si du er så innmari til å holde deg til bevis selv. Og der ting ikke passer inn finner du random meninger på det store nettet, som du mener er bevis for din mening. 

For all del ingen som nekter deg å tro at depp er kone banker og amber er et offer. Men vi andre du kaller saueflokken klare nå iallfall å forholde oss til bevis som blir lagt frem i en rettsak. Og ikke rykter på nett. 

Lokalt tror jeg heller ikke på rykter om folk, de er som regel 90% feil 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krokenguri said:

Men du benekter jo alle løgnene som retten har bevist hun utfører.

Nope. Jeg har ikke sagt et ord om dette, du fortsetter å tillegge meg utsagn som aldri, aldri har skjedd. Det er uredelig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...