~ Ada ~ Skrevet 5. juli 2022 #7701 Del Skrevet 5. juli 2022 Duraton skrev (13 minutter siden): Så da er du en del av mafian!? 😱 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 5. juli 2022 #7702 Del Skrevet 5. juli 2022 Hvis pilen skal symbolisere at han er skyldig, hvorfor skulle han da ta den og vise den frem? Han ønsker jo på ingen måte å gi uttrykk for at han er skyldig i DV 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. juli 2022 #7703 Del Skrevet 5. juli 2022 Duraton skrev (1 time siden): Så da er du en del av mafian!? 😱 🤣👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. juli 2022 #7704 Del Skrevet 5. juli 2022 Duraton skrev (2 timer siden): Så da er du en del av mafian!? 😱 Du var vel hørt om KG-mafiaen? 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. juli 2022 #7705 Del Skrevet 6. juli 2022 Kollontaj skrev (8 timer siden): Du var vel hørt om KG-mafiaen? 😶 Jeg er en del av den så bare pass dere! 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2022 #7706 Del Skrevet 6. juli 2022 Dagens nyheter (med en sak om noe annet på slutten). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rando Skrevet 6. juli 2022 #7707 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Sitat Det handler om hvordan man behandler sine medmennesker. Er man en som mobber? Er man en som står passivt og ser på at andre mobber? Eller er man en som tar aktivt til orde for at det ikke er greit? Dette «engasjementet mot mobbing» fra en viss bruker strakte seg tydeligvis ikke spesielt langt, det er tausere enn i graven fra den kanten når det kommer til min oppfordring til avstandsmarkering angjeldende A.H's oppførsel på lydklippene. Fine ord, og lite annet. Det siste mobbeofre trenger, er personer som later som om de kjemper deres sak, men stikker av ved første og beste anledning. Endret 6. juli 2022 av Rando 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. juli 2022 #7708 Del Skrevet 6. juli 2022 Denne tråden er blitt som en episode av The Twilight Zone.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 6. juli 2022 #7709 Del Skrevet 6. juli 2022 Hehe, og den sedvanlige ulveflokken er på plass ser jeg. Dere er så forutsigbare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 6. juli 2022 #7710 Del Skrevet 6. juli 2022 grønnball skrev (29 minutter siden): Hehe, og den sedvanlige ulveflokken er på plass ser jeg. Dere er så forutsigbare. 🐺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 6. juli 2022 #7711 Del Skrevet 6. juli 2022 🐑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 6. juli 2022 #7712 Del Skrevet 6. juli 2022 37 minutter siden, grønnball said: Hehe, og den sedvanlige ulveflokken er på plass ser jeg. Dere er så forutsigbare. Varulver og vampyrer er jo fiender ifølge hollywood. Men kanskje dem bare vil ha deg til å tro det… Kanskje dem egentlig er på lag? Og siden vi har KG mafiaen her, så burde det ikke være overraskende med ulver. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 6. juli 2022 #7713 Del Skrevet 6. juli 2022 42 minutter siden, Duraton said: Varulver og vampyrer er jo fiender ifølge hollywood. Men kanskje dem bare vil ha deg til å tro det… Kanskje dem egentlig er på lag? Og siden vi har KG mafiaen her, så burde det ikke være overraskende med ulver. Ikke glem de australske kenguru-vampyr-mafiaen da! Du vet, de som nå "etterforsker" Heard for ulovlig import av hunder. De som vet vet også at det ikke er noen ordentlig etterforskning på gang. Det er er bare reinspikka propaganda som Mafia-Johnny har satt i gang. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 6. juli 2022 #7714 Del Skrevet 6. juli 2022 Oi, der kom overlegen også. Må vi bukke og neie nå? hehe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 6. juli 2022 #7715 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) grønnball skrev (1 time siden): Hehe, og den sedvanlige ulveflokken er på plass ser jeg. Dere er så forutsigbare. Jeg har kommentert innspill til saken Endret 6. juli 2022 av ~ Ada ~ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnball Skrevet 6. juli 2022 #7716 Del Skrevet 6. juli 2022 Ja, særlig katte GIF'ene var skikkelig flotte innspill fra dere 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 6. juli 2022 #7717 Del Skrevet 6. juli 2022 grønnball skrev (4 minutter siden): Ja, særlig katte GIF'ene var skikkelig flotte innspill fra dere Fokus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. juli 2022 #7718 Del Skrevet 6. juli 2022 AnnePåLande skrev (2 timer siden): Denne tråden er blitt som en episode av The Twilight Zone.. Ja desverre. Blir bare mer og mer absurd. 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 6. juli 2022 #7719 Del Skrevet 6. juli 2022 Ardwinna skrev (5 timer siden): Dagens nyheter (med en sak om noe annet på slutten). Juryen trengte ikke hunde-saken. De hadde nok som det var, for å si det slik... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2022 #7720 Del Skrevet 6. juli 2022 ~ Ada ~ skrev (32 minutter siden): Juryen trengte ikke hunde-saken. De hadde nok som det var, for å si det slik... Amber har nok som det er, hun også vil jeg tro Jeg la inn videoen både fordi jeg synes tråden har sklidd ut (igjen), men også fordi jeg er veldig spent på hvordan dette utvikler seg. Om det ene jurymedlemmet hadde feil fødselsår, og om det egentlig har noe å si, og om Ambers side klarer å ta dommeren på noe som var galt ved kjennelsen. Og så er det jo også litt spennende (og relevant for denne tråden) å se hvordan saken med hundene går. Nå når FBI er blandet inn, virker det jo som de tar dette veldig seriøst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg