Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Hun skulle anmeldt i ettertid, ikke dratt andre ned i søla offentlig. Så dehumaniserende hun synes mediene har vært mot henne nå, det syntes hun altså var helt greit å kaste JD ut i. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Licorne skrev (4 timer siden):

Burde han gjort også. 

I stedet holdt han kjeft

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (6 timer siden):

Burde han gjort også. 

Amber Heard anmeldte Johnny Depp for vold, i mai 2016. Det måtte hun for å få et midlertidig besøksforbud (TRO). Hun fikk medhold.

Han, derimot, har aldri anmeldt henne for vold. For å kunne anmelde noen for vold så må man kunne legge frem beviser som understøtter anklagen.

Vedrørende lydklippet som jeg har snakket om;

De fleste har hørt lydklippet hvor Amber Heard roper ut om at Johnny Depp ikke vil bli trodd.

Det lydklippet er del av en samtale.

Jeg skulle gjerne presentert dette lydklippet uten forstyrrelser, men jeg har enda ikke funnet et slikt lydklipp.

Det eneste jeg har funnet er et lydklipp som er heftig ødelagt av propaganda; feilaktig teksting, stadige avbrudd, fra en som bruker mye tid på å sverte Amber Heard, vrangtolke alt hun sier, og komme med små popups for å gjøre narr av henne.

Og siden det er så dårlig stelt, kan jeg like gjerne oppsummere samtalen selv;

Man hører at Depp først forsøker å overtale Heard til å la være å gjøre dette til en sak.

Når det ikke går, så klikker han.

Et sted på veien er det at han begynner å hinte om at han skal anmelde henne for vold. Han mocker henne, som et ledd i sitt forsøk på manipulasjon. Og det er når han gjør det, at hun kommer med det utsagnet som har blitt klippet ut - vridd på - og presentert for verden.

Det hun sier er;

Tell them, I Johnny Depp, I am a victim too

…men det blir tekstet som;

Tell them, I Johnny Depp - A MAN - I am a victim too

…slik at det fremstår som hun spiller på kjønnet hans.

Man hører hvordan Amber Heard har forsøkt i det lengste å passe på Johnny Depp sitt rykte, men at hun nå har kommet frem til at ting ikke lengre kan fortsette. Hun frykter for sitt eget liv, og det har fått henne til å verne om seg selv.

I samtalen hører man også at det er så vidt hun klarer å få frem det hun forsøker å si, fordi hun har gråten i halsen. Og dette er altså mens hun forteller om dette i en privat samtale til den hun mener at slo henne, ikke foran et publikum.

Man hører også at når hun nevner TMZ, så er det dette som virkelig fyrer han opp.

Det er helt tydelig at hun har truffet dette ene punktet som gjør at han innser at han har tapt.

Han benekter først ingenting, han bare roper. Men når hun nevner rykter om at hun har vært en stripper, så har han endelig noe han kan benekte å ha sagt til TMZ.

Og så ber han om å få et minutt. Og så forsvinner han.

Og det at han klikker og forsvinner på ubestemt tid, de gangene hun forsøker å forklare seg, er jo det Amber Heard har påstått at han alltid har gjort.

Dersom noen har dette lydklippet uten propaganda, så kom gjerne med det.

Dersom ingen har dette lydklippet uten propaganda, så spør gjerne hvorfor ingen har det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ~ m a u d e ~ said:

Amber Heard anmeldte Johnny Depp for vold, i mai 2016. Det måtte hun for å få et midlertidig besøksforbud (TRO). Hun fikk medhold.

Han, derimot, har aldri anmeldt henne for vold. For å kunne anmelde noen for vold så må man kunne legge frem beviser som understøtter anklagen.

Vedrørende lydklippet som jeg har snakket om;

De fleste har hørt lydklippet hvor Amber Heard roper ut om at Johnny Depp ikke vil bli trodd.

Det lydklippet er del av en samtale.

Jeg skulle gjerne presentert dette lydklippet uten forstyrrelser, men jeg har enda ikke funnet et slikt lydklipp.

Det eneste jeg har funnet er et lydklipp som er heftig ødelagt av propaganda; feilaktig teksting, stadige avbrudd, fra en som bruker mye tid på å sverte Amber Heard, vrangtolke alt hun sier, og komme med små popups for å gjøre narr av henne.

Og siden det er så dårlig stelt, kan jeg like gjerne oppsummere samtalen selv;

Man hører at Depp først forsøker å overtale Heard til å la være å gjøre dette til en sak.

Når det ikke går, så klikker han.

Et sted på veien er det at han begynner å hinte om at han skal anmelde henne for vold. Han mocker henne, som et ledd i sitt forsøk på manipulasjon. Og det er når han gjør det, at hun kommer med det utsagnet som har blitt klippet ut - vridd på - og presentert for verden.

Det hun sier er;

Man hører hvordan Amber Heard har forsøkt i det lengste å passe på Johnny Depp sitt rykte, men at hun nå har kommet frem til at ting ikke lengre kan fortsette. Hun frykter for sitt eget liv, og det har fått henne til å verne om seg selv.

I samtalen hører man også at det er så vidt hun klarer å få frem det hun forsøker å si, fordi hun har gråten i halsen. Og dette er altså mens hun forteller om dette i en privat samtale til den hun mener at slo henne, ikke foran et publikum.

Man hører også at når hun nevner TMZ, så er det dette som virkelig fyrer han opp.

Det er helt tydelig at hun har truffet dette ene punktet som gjør at han innser at han har tapt.

Han benekter først ingenting, han bare roper. Men når hun nevner rykter om at hun har vært en stripper, så har han endelig noe han kan benekte å ha sagt til TMZ.

Og så ber han om å få et minutt. Og så forsvinner han.

Og det at han klikker og forsvinner på ubestemt tid, de gangene hun forsøker å forklare seg, er jo det Amber Heard har påstått at han alltid har gjort.

Dersom noen har dette lydklippet uten propaganda, så kom gjerne med det.

Dersom ingen har dette lydklippet uten propaganda, så spør gjerne hvorfor ingen har det.

Er det en grunn til at du blankt ignorerer oppfordringen min til å komme med en forklaring for hvordan en brutal voldtekt ikke etterlater spor? 

Eller er det at akkurat denne «lille og ubetydelige» detaljen :sarkasme ikke passer inn i verdensbildet ditt? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ m a u d e ~ skrev (10 minutter siden):

Det hun sier er;

Dette stemmer jo rett og slett ikke. Gjennomgangen av hva som er på de opptakene blir jo useriøs..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ m a u d e ~ skrev (30 minutter siden):

Medhold? 

Han fikk et midlertidig besøksforbud, som hun selv ikke forholdt seg til.

En anmeldelse vedr vold blir videre henlagt eller etterforsket. Man kan bli varetektsfengslet, mistenkt for mishandling i nære relasjoner mens etterforskningen pågår, om vilkårene for det er tilstede. Det vil så bli tatt ut siktelse eller ikke. Ble ingen sak, tross påstander om grov, vedvarende vold og særdeles grov seksualisert vold.

Så klar som hun er for å stå opp for seg selv og redegjøre for volden i ettertid, burde hun selvfølgelig tatt det via domstolene igjen og ikke via gapestokken. Var mitt poeng.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (På 25.6.2022 den 22.24):

@~ m a u d e ~ og @grønnball:

Siden dere mener at Heard er uskyldig, samt voldsoffer: Hvordan forklarer dere den særs grove og brutale voldtekten Depp utsatte Heard for? 

For i all den tid jeg har vært på rettsmedisinsk, har jeg aldri opplevd et overgrepsoffer utsatt for en såpass grov voldtekt som ikke hadde noen spor. 

Hun kan ha blitt truet til å ikke gå til politiet eller legen, fordi da ville de finne ut av det voldelige forholdet. er mange ofre som bare blir sittende inne med gjerningsmannen og ikke tør å gå ut eller si fra til myndighetene. Kanskje han har sagt at hvis hun går til legen eller til akuttmottaket vil hun bli drept, og så har hun ikke hatt noe annet valg pga redsel. Det er mange ofre som da bare blir værende og ikke kommer seg ut.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (5 minutter siden):

Hun kan ha blitt truet til å ikke gå til politiet eller legen, fordi da ville de finne ut av det voldelige forholdet. er mange ofre som bare blir sittende inne med gjerningsmannen og ikke tør å gå ut eller si fra til myndighetene. Kanskje han har sagt at hvis hun går til legen eller til akuttmottaket vil hun bli drept, og så har hun ikke hatt noe annet valg pga redsel. Det er mange ofre som da bare blir værende og ikke kommer seg ut.

Da var det sikkert tryggere å få herrebesøk av James Franco.

I hjemmet til Depp.

Som var sykelig og voldelig sjalu på Franco.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, grønnball said:

Nå var det ikke hva som kan ha skjedd i forhold til lovmyndighetene jeg etterspurte, men heller hvordan en person kan ha blitt utsatt for en slik brutal og grov voldtekt uten at det ville etterlatt fysiske spor. Depp skal - i følge Heard - ha voldtatt henne med ei flaske slik at hun trodde at hun hadde fått brudd i bekkenet. Foruten de indre lesjonene, så ville dette ha resultert ikke bare i voldsomme hematomer i underlivet, men også i problemer med vanlig gange. Ingen av de tilstedeværende, ei heller Heards egen sykepleier bemerket endret såvel fysisk som psykisk fremtoning i Heard etter denne påståtte voldtekten. 

For en kvinne som ellers gladelig har dokumentert det meste, er det påfallende at det for nevnte voldtekt ikke finnes et snev av dokumentasjon. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (18 minutter siden):

Forholdet tok slutt. Hun kunne søkt om besøksforbud igjen, om voldsalarm, kontaktetvkri krisesenter dersom sikkerheten var truet etter det ble slutt. Hun kunne lagt fram det overveldende bevismaterialet for politiet, som hun hevder å ha. 

Ikke særlig uten risiko å dømme ham-en brutal voldsmann i stand til det meste og med en hærskare av villige medløpere- i offentlige medier, uten slike sikkerhetstiltak i ryggen, og der hele verden «finner ut av det voldelige forholdet».

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (56 minutter siden):

Spekulasjoner.. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (På 26.6.2022 den 14.48):

Fordi dette:

er nøyaktig hvordan hun opptrer i lydopptakene..

Jeg tipper at svaret er nei.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ m a u d e ~ skrev (18 minutter siden):

Og det er fordi sannheten har en iboende evne til å trenge gjennom det meste, og komme til syne, helt av seg selv.

Helt sant.

Som Churchill skrev: ‘Truth is incontrovertible. Panic may resent it. Ignorance may deride it. Malice may distort it. But there it is.’s,’ 

Sannheten trengte 6 år på å trenge seg frem, men når den endelig kom seg opp skinte den som en løvetann i solen.

Endret av Hank Amarillo
  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (1 minutt siden):

Helt sant.

Som Churchill skrev: ‘Truth is incontrovertible. Panic may resent it. Ignorance may deride it. Malice may distort it. But there it is.’s,’ Churchill wrote in his War Memoirs.

Sannheten trengte 6 år på å trenge seg frem, men når den endelig kom seg opp skinte den som en løvetann i solen.

Jepp! Det som kom frem i rettssaken var rystende. Heard er et meget sykt menneske som gjorde alt hun kunne for å bryte ned og ødelegge Depp. Hun er fremdeles hektet på Depp og han kan være glad for at han er kvitt henne. 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (2 minutter siden):

Helt sant.

Som Churchill skrev: ‘Truth is incontrovertible. Panic may resent it. Ignorance may deride it. Malice may distort it. But there it is.’s,’ Churchill wrote in his War Memoirs.

Ja, jeg har allerede vært inne på dette i mitt første innlegg her i tråden. Godt vi er enig om noe :) 

Det ble også veldig tydelig gjennom rettsaken. 

Mot slutten av den - særlig etter Amber Heards vitnemål, da vi hørte hennes egen stemme, uforstyrret av masse forklaringer og støy - så så vi at støtten hennes økte radikalt.

Plutselig begynte mennesker å forstå at det var HAN som var skurken.

Plutselig begynte mennesker å forstå hva det var HUN hadde måttet stille opp mot.

Det blir spennende å følge med videre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
~ m a u d e ~ skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg har allerede vært inne på dette i mitt første innlegg her i tråden. Godt vi er enig om noe :) 

Det ble også veldig tydelig gjennom rettsaken. 

Mot slutten av den - særlig etter Amber Heards vitnemål, da vi hørte hennes egen stemme, uforstyrret av masse forklaringer og støy - så så vi at støtten hennes økte radikalt.

Plutselig begynte mennesker å forstå at det var HAN som var skurken.

Plutselig begynte mennesker å forstå hva det var HUN hadde måttet stille opp mot.

Det blir spennende å følge med videre!

Hvilken støtte viser du til? Dama er en løgner med stor L. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (56 minutter siden):

Nå var det ikke hva som kan ha skjedd i forhold til lovmyndighetene jeg etterspurte, men heller hvordan en person kan ha blitt utsatt for en slik brutal og grov voldtekt uten at det ville etterlatt fysiske spor. Depp skal - i følge Heard - ha voldtatt henne med ei flaske slik at hun trodde at hun hadde fått brudd i bekkenet. Foruten de indre lesjonene, så ville dette ha resultert ikke bare i voldsomme hematomer i underlivet, men også i problemer med vanlig gange. Ingen av de tilstedeværende, ei heller Heards egen sykepleier bemerket endret såvel fysisk som psykisk fremtoning i Heard etter denne påståtte voldtekten. 

Men siden hun ikke ble undersøkt er det jo ikke rart at det ikke ble funnet spor. Nå må dere tenke litt. En sykepleier er ikke trent i å se psykiske forandringer hos mennesker, en sykepleier administrerer medisin etter råd og instruksjoner fra leger, de er ikke psykologer som kan se ofrene så lett. Når det gjelder dette med gange, jeg har flere ganger slått kneet mitt hardt i kanten på stuebordet, og selv om det har vært vondt, har jeg likevel klart å gå noenlunde normalt. Igjen, ikke så merkelig dette. Hun kan vel også ha forholdt seg passiv slik at hun ikke gikk så mye etter voldtekten, eller holdt seg borte fra sykepleieren, det er mange muligheter hun kan ha hatt til å skjule skadene sine.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønnball skrev (1 minutt siden):

Men siden hun ikke ble undersøkt er det jo ikke rart at det ikke ble funnet spor. Nå må dere tenke litt. En sykepleier er ikke trent i å se psykiske forandringer hos mennesker, en sykepleier administrerer medisin etter råd og instruksjoner fra leger, de er ikke psykologer som kan se ofrene så lett. Når det gjelder dette med gange, jeg har flere ganger slått kneet mitt hardt i kanten på stuebordet, og selv om det har vært vondt, har jeg likevel klart å gå noenlunde normalt. Igjen, ikke så merkelig dette. Hun kan vel også ha forholdt seg passiv slik at hun ikke gikk så mye etter voldtekten, eller holdt seg borte fra sykepleieren, det er mange muligheter hun kan ha hatt til å skjule skadene sine.

Det er vel du som må tenke deg om og sette deg inn i hva som skjedde i forkant av rettssaken. Hvorfor saksøkte Depp AH? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...