Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Flettfrid said:

Ikke mer urealistisk det enn at hun la frem motsøksmål til han på 100 millioner dollar. Noe som heter som man reder ligger man, det kom å beit henne kraftig i ræva. Hadde ikke vært enkelt for JD å betale 100 milliomer doller heller om det ble dømt motsatt. 

Jeg har ikke sagt dét var realistisk heller, og ingen av de ville antageligvis ha vunnet frem med en sånn type sum. Det er typisk av det amerikanske rettssystemet at begge parter bruker slike absurde utgangspunkt. 

Men det hadde åpenbart vært enklere for Depp å betale en større sum enn for Heard, da Heard ikke er verdt i nærheten av like mye som Depp, men ingen av de ville fått gjennomslag for 50 eller 100 millioner dollar. 

Heard tjente vel 2 millioner dollar for Aquaman og det var hennes største rolle. Hun måtte fått flere slike jobber over lengre tid for å kunne nedbetale dette kravet. Det er mulig at hun ville kunne reforhandlet kontrakten sin med WB og fått en høyere lønn for en potensiell Aquaman 3, men det vil være lite realistisk nå. Siden hun nå ikke har muligheten til å tjene slike summer er en nedbetaling av disse enorme summene lite realistisk. Det har ingenting med hvem man tror på eller hvem man mener fortjener hva, det er bare realiteten.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Duraton said:

Så igjen, jeg beklager hvis jeg fremstod som pirkete.

Tusen takk for unnskyldningen ☺️☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ytmnd

Tipper hun slipper ganske lett unna, det kommer nok en ridder i hvit skinnde rustning og redder henne. Selv om hun er syk i hodet, er hun fortsatt meget attraktiv, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

galaxii skrev (På 10.6.2022 den 9.33):

Depp gir Amber siste tilbud om å stoppe rettsak.

Anyway. Her er hele samtalen. Syns det gir et mer helhetlig bilde, enn klippet over. 

https://youtu.be/_DRr6FMZ9Ws

Endret av galaxii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ytmnd skrev (1 time siden):

Tipper hun slipper ganske lett unna, det kommer nok en ridder i hvit skinnde rustning og redder henne. Selv om hun er syk i hodet, er hun fortsatt meget attraktiv, dessverre.

Joda, tilbud har kommet. Bla. fra en mann fra Saudi-Arabia:

https://www.vanguardngr.com/2022/06/amber-heard-gets-marriage-proposal-on-instagram-from-saudi-man-as-sister-says-forever-by-your-side/

In the voice note that is doing rounds on the internet, the man can be heard saying, “Amber since all doors are closing on you, you have no one except me to take care of you. I’ve noticed that some people hate and bully you, therefore, I decided to marry you. May Allah bless us both. You are a blessing, but people don’t appreciate that. I am better than that old man.”

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Español skrev (53 minutter siden):

Joda, tilbud har kommet. Bla. fra en mann fra Saudi-Arabia:

https://www.vanguardngr.com/2022/06/amber-heard-gets-marriage-proposal-on-instagram-from-saudi-man-as-sister-says-forever-by-your-side/

In the voice note that is doing rounds on the internet, the man can be heard saying, “Amber since all doors are closing on you, you have no one except me to take care of you. I’ve noticed that some people hate and bully you, therefore, I decided to marry you. May Allah bless us both. You are a blessing, but people don’t appreciate that. I am better than that old man.”

For en raushet å kjøpe seg en voldsutsatt kvinne.

Julenissen er no rare greier.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

Kanskje barnesykehuset får litt allikevel. Litt absurd hvor pengene kommer fra kanskje, men...

https://www.nrk.no/urix/advokat-sel-_hemmelege_-notat-fra-depp_heard-rettssaka-1.15995362

At noen gidder å bruke 15 000 USD på notater som DUI Guy+ uansett delte på Youtube gjennom hele rettssaken. Gratis. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (47 minutter siden):

At noen gidder å bruke 15 000 USD på notater som DUI Guy+ uansett delte på Youtube gjennom hele rettssaken. Gratis. :fnise:

Tanken slo meg og😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 time siden):

Enkelte har mer penger enn vett 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig, profilen min har endret seg fra «sjenert» til «ivrig skribent» etter denne tråden ble opprettet😅. Ikke visste jeg at Rampelyset (av alle) skulle ta meg til slike «høyder». 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KevinLevrone skrev (På 10.6.2022 den 17.40):

anonymBbruker skrev (23 timer siden):

Jeg ble faktisk litt kvalm av å se dette klippet nå.

Det gikk kaldt nedover ryggen på meg på 1:14. Da de ser på hverandre. Akkurat som om hun fanget ham i dette øyeblikket. JD sa vel i rettssaken at det var i denne filmen alt begynte. Når vi vet det vi vet i dag, var det spesielt å se dette. JD er jo også en som går veldig inn i rollene sine, så vi ser kanskje begynnelsen på forholdet her. :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den miniserien Johnny&Amber truth or lies som går på TLC nå, er det den samme dårlige referert til tidligere her fra en annen kanal?

Edit: Ser det er den. Flaue greier nå etter Virginia

Endret av ~ Ada ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Depp har helt klart sider ved seg i rus, som ingen ville ha likt å treffe på, men hun er omtrent som en positiv/negativ kameleon som skifter og skifter og trykker på alle varianter av knapper hos ham...og det er ikke rart at det drev han i ugunstige retninger. Jeg hadde holdt meg veldig langt unna henne. :ninja:  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narrativet til A.H, Barlow og co på twitter er i hvert fall klart; de har nå erklært dette for en krig rettet mot kvinners rettigheter til å snakke ut om partnervold. De har faktisk en viss støtte på twitter. Jeg har sett #YouareHeard og #IstandwithAmberHeard, og AmberHeardbot som svarer motstandere på twitter. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...