galaxii Skrevet 10. juni 2022 #7061 Del Skrevet 10. juni 2022 Depp gir Amber siste tilbud om å stoppe rettsak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 10. juni 2022 #7062 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) SPOOKEY 😮😮 Amber har spilt en rolle som ung jente som "dør" Altså seg i fremtiden.. What a convincudence 💩 Endret 10. juni 2022 av galaxii Tilflyelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 10. juni 2022 #7063 Del Skrevet 10. juni 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 10. juni 2022 #7064 Del Skrevet 10. juni 2022 charactouy skrev (10 timer siden): Nja, jeg synes han bør kreve inn de 8.35 mill og heller videresende dem - som et statement. De 3.5 får hun selv stå til rette for 😁 Hvis han ikke krever inn pengene, kan hun og hennes minions plante ideen om at han ikke krever inn fordi han egentlig vet han er skyldig, så å la henne slippe unna tror jeg er en meget dårlig idé. Det blir litt sånn "damned if you do, damned if you don't" der. Hvis han tar pengene så er det fordi han er sånn og sånn og sånn Hvis han frasier seg pengene så er det fordi sånn og sånn og sånn ...og begge scenarioene går på at han da innrømmer skyld... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 10. juni 2022 #7065 Del Skrevet 10. juni 2022 Polly Ester skrev (16 minutter siden): Det blir litt sånn "damned if you do, damned if you don't" der. Hvis han tar pengene så er det fordi han er sånn og sånn og sånn Hvis han frasier seg pengene så er det fordi sånn og sånn og sånn ...og begge scenarioene går på at han da innrømmer skyld... Det er derfor jeg mener han bør kreve inn pengene og umiddelbart gi dem til f.eks barnesykehuset i Los Angeles, en veldedig organisasjon e.l. Da har han både krevd sin rett og vist at han ikke vil ha pengene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 10. juni 2022 #7066 Del Skrevet 10. juni 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Det er derfor jeg mener han bør kreve inn pengene og umiddelbart gi dem til f.eks barnesykehuset i Los Angeles, en veldedig organisasjon e.l. Da har han både krevd sin rett og vist at han ikke vil ha pengene. Enig. Samt at han ikke risikerer at hun bruker dem til flere rettsrunder. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulefoss Skrevet 10. juni 2022 #7067 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) Sunfl0wer skrev (På 8.6.2022 den 7.39): Så får man se om hun og Eve Barlow noen gang klarer å la han være i fred. De er besatt av denne mannen. Tror du kan være inne på noe her. De har blitt observert mye sammen den siste tiden, da snakker de selvsagt også mye sammen. https://ghanafuo.com/are-amber-heard-and-eve-barlow-dating/ Barlow har vært svært aktiv på twitter, og skrevet om saken hver eneste dag siden dommen falt den 31.05. Ikke akkurat én kommentar for dagen heller, men veldig aktivt engasjement. Hun har til og med angrepet Elon Musk for å være "vennlig/nøytral" i saken. Mye av det Barlow twitrer om Depp, kommer helt sikkert fra samtalene med AH. Det er et enormt fokus på Depp og "ødeleggelse av metoo" fra dem. Det virker mer som en krig enn bare hennes meningsutvekslinger. (vi vet jo også at AH bombarderte Depp med tekstmeldinger. ) Endret 10. juni 2022 av Ulefoss 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 10. juni 2022 #7068 Del Skrevet 10. juni 2022 Ulefoss skrev (1 time siden): Barlow har vært svært aktiv på twitter, og skrevet om saken hver eneste dag siden dommen falt den 31.05. Ikke akkurat én kommentar for dagen heller, men veldig aktivt engasjement. Var det ikke hun som også twitret mens hun satt i rettssalen og fikk påpakk pga det og måtte forlate salen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. juni 2022 #7069 Del Skrevet 10. juni 2022 galaxii skrev (5 timer siden): Ja, se der ja.. Ingen god løgner hun der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KevinLevrone Skrevet 10. juni 2022 #7070 Del Skrevet 10. juni 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 10. juni 2022 #7071 Del Skrevet 10. juni 2022 KevinLevrone skrev (4 timer siden): Jeg ble faktisk litt kvalm av å se dette klippet nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 10. juni 2022 #7072 Del Skrevet 10. juni 2022 Privatfly nå, og hus til 22 500 dollar per måned under rettssaken? Ikke råd til å betale det hun skylder Depp, da, ok... Tror ikke han kommer til å gjøre det, men håper han krever hvert eneste øre fra henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 10. juni 2022 #7073 Del Skrevet 10. juni 2022 15 minutter siden, Ambeh said: Privatfly nå, og hus til 22 500 dollar per måned under rettssaken? Ikke råd til å betale det hun skylder Depp, da, ok... Tror ikke han kommer til å gjøre det, men håper han krever hvert eneste øre fra henne. Som artikkelen lenket til på «privatfly»delen : «Of course, Amber would probably have a tough time flying commercial these days, even if she was in first class, there are a lot of Depp fans out there». Og så er det jo forskjell på 200.000 for å bo der under rettssaken og det å skulle betale han hundre millioner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 10. juni 2022 #7074 Del Skrevet 10. juni 2022 38 minutter siden, Licorne said: Som artikkelen lenket til på «privatfly»delen : «Of course, Amber would probably have a tough time flying commercial these days, even if she was in first class, there are a lot of Depp fans out there». Og så er det jo forskjell på 200.000 for å bo der under rettssaken og det å skulle betale han hundre millioner. Nå er det jo ikke hundre millioner hun skal betale. Men hun må vel få istand en avbetalingsplan. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 10. juni 2022 #7075 Del Skrevet 10. juni 2022 (endret) 2 hours ago, Duraton said: Nå er det jo ikke hundre millioner hun skal betale. Men hun må vel få istand en avbetalingsplan. Okey, da. 10.35 millioner dollar, så 100 millioner og 340.000,-. Minus de 2 millionene han skylder henne, som er ca 20 millioner norske kroner. Så 80 millioner og 340.000,-. Fremdeles en astronomisk høy sum som ikke er realistisk at vil bli nedbetalt uansett. Korreksjon : * Heard skylder 103 millioner kroner og 400.000,-. * Depp skylder 20 millioner kroner. Endret 11. juni 2022 av Licorne Glemte en 0 vettu 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 11. juni 2022 #7076 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) 1 hour ago, Licorne said: Okey, da. 10.35 millioner dollar, så 100 millioner og 340.000,-. Minus de 2 millionene han skylder henne, som er ca 20 millioner norske kroner. Så 80 millioner og 340.000,-. Fremdeles en astronomisk høy sum som ikke er realistisk at vil bli nedbetalt uansett. Du vet, hvis man regner det om til yen, så blir det over en milliard. Eller hva med zimbawe dollar? Det blir over 3 milliarder. Kan vi ikke holde oss til summen i dollar og ikke dra inn vekslingskursen. Den forandrer seg hele tiden. og såvidt det er meg bekjent, så sitter ah på de pengene som hun egentlig skulle ha donert. Dem skjønner sikkert at det var jo ikke noe tidsramme på nårtid hun ble å donere. Summen er forøvrig 10 millioner og 350 tusen dollar 10 350 000 Og 2 millioner til ah. 2 000 000 Endret 11. juni 2022 av Duraton 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinny Skrevet 11. juni 2022 #7077 Del Skrevet 11. juni 2022 Ambeh skrev (3 timer siden): Privatfly nå, og hus til 22 500 dollar per måned under rettssaken? Ikke råd til å betale det hun skylder Depp, da, ok... Tror ikke han kommer til å gjøre det, men håper han krever hvert eneste øre fra henne. Må være noe i det med Musk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licorne Skrevet 11. juni 2022 #7078 Del Skrevet 11. juni 2022 (endret) 30 minutter siden, Duraton said: Du vet, hvis man regner det om til yen, så blir det over en milliard. Eller hva med zimbawe dollar? Det blir over 3 milliarder. Kan vi ikke holde oss til summen i dollar og ikke dra inn vekslingskursen. Den forandrer seg hele tiden. og såvidt det er meg bekjent, så sitter ah på de pengene som hun egentlig skulle ha donert. Dem skjønner sikkert at det var jo ikke noe tidsramme på nårtid hun ble å donere. Summen er forøvrig 10 millioner og 350 tusen dollar 10 350 000 Og 2 millioner til ah. 2 000 000 Hahah, så nå er det ikke lov til å si hva summen er i norske kroner her inne heller? 😂 Dette pirker du bare på fordi det er jeg som skrev det, ass. Endret 11. juni 2022 av Licorne 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 11. juni 2022 #7079 Del Skrevet 11. juni 2022 1 hour ago, Licorne said: Hahah, så nå er det ikke lov til å si hva summen er i norske kroner her inne heller? 😂 Dette pirker du bare på fordi det er jeg som skrev det, ass. Hmm. Hvis jeg fremstod som pirkete, så beklager jeg. Jeg nevnte yen og zimbawe dollaren for humoren sin skyld. Så fremsatte jeg ett ønske om å bare forholde seg til us dollar og ikke dra inn andre valutaer. Så kom jeg med en reflektering om at ah skal jo i teorien besitte pengene ifra skilsmissen, siden dem ikke har blitt donert enda, så det er jo noen millioner bare der. Jeg slengte på en syrlig vittighet der vedrørende det som kom fram i rettssaken om at det ikke var befestet noen datoer til donasjonene. Og helt til slutt så skrev jeg hva summene var i dollar til hver enkelte, fordi i dine matematikk stykker, så blir det litt rot. Men jeg ønsket ikke å fremstå som pirkete eller nesevis hvor jeg eksplisitt utpekte feilene dine, så jeg håpte at ved å bare nevne summene i dollar, så ville du kjapt se at dine egne tall inneholdt en feil. Så du kan si at jeg ønsket å lede oppmerksomheten din til det uten å rette noe oppmerksomhet til feilen. Feilen er (hvis man ser bort ifra at du har brukt 10 kroner for 1 dollar) at du gav kursen for millionene, men du beholdt de 350k som 350k etter valuta endringen. Hadde du vært konsis, så skulle jo 350k blitt 3.5 millioner ekstra. Men du skriver 340k rett etterpå og helt til slutt så har du konvertert det til å bli 3.4 millioner. Jeg antar at du har brukt forskjellige vekslingskurser når du satte opp resultatet. Så igjen, jeg beklager hvis jeg fremstod som pirkete. Som jeg har forklart over, så ønsket jeg heller å prøve å gjøre deg selv obs på dine egne regnestykker uten å nevne dem. Jeg håper dette klarer opp enehver misforståelse som må ha oppstått. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. juni 2022 #7080 Del Skrevet 11. juni 2022 Licorne skrev (10 timer siden): Okey, da. 10.35 millioner dollar, så 100 millioner og 340.000,-. Minus de 2 millionene han skylder henne, som er ca 20 millioner norske kroner. Så 80 millioner og 340.000,-. Fremdeles en astronomisk høy sum som ikke er realistisk at vil bli nedbetalt uansett. Korreksjon : * Heard skylder 103 millioner kroner og 400.000,-. * Depp skylder 20 millioner kroner. Ikke mer urealistisk det enn at hun la frem motsøksmål til han på 100 millioner dollar. Noe som heter som man reder ligger man, det kom å beit henne kraftig i ræva. Hadde ikke vært enkelt for JD å betale 100 milliomer doller heller om det ble dømt motsatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg