charactouy Skrevet 9. juni 2022 #7041 Del Skrevet 9. juni 2022 Hank Amarillo skrev (1 time siden): Hun anker vel bare så hun kan opprettholde merkevarebyggingen rundt å være feministmartyren som ikke lot seg kneble av patriarkiet. Aktivisme er en egen industri og økosystem. Null problem å brødfø seg rikelig som aktivist. Depp ville vært i sin fulle rett i å kjøre henne i grøfta økonomisk om så for å hente inn pengene. Han har sikkert hatt like store utgifter til advokater(og i motsetning til Heard så får han neppe dekt de av forsikring siden det er han som saksøker) og han har hatt reelle tap ifht roller han har mistet. Problemet hans blir ifht egen merkevarebygging. Han har sagt han ikke er ute etter penger, så om han går etter de taper han fort anseelse, og får neppe noe mer ut av kjerringen enn han får inn på en filmrolle uansett. Han kan alltids sende pengene direkte til barnesykehuset i Los Angeles f.eks - som Heard lovet å gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymBbruker Skrevet 9. juni 2022 #7042 Del Skrevet 9. juni 2022 galaxii skrev (10 minutter siden): Jeg leste rett etter at Depp vant saken at loven i Virginia tilsier at 350 000 dollar kunne utbetales kontra 10 mill som var kravet visstnok. Leser etterpå andre ting så vet ikke helt hva som et tilfelle. Kompensasjonsbeløpet var på 10 mill, de må hun fremdeles betale. For strafferettslige skader ble hun dømt til å betale 5 mill, det er disse som reduseres til 350 000 dollar pga lovverket i Virginia. Hun kan trekke fra de 2 mill som ble tilkjent henne og skylder dermed Depp 8 350 000 dollar. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hank Amarillo Skrevet 9. juni 2022 #7043 Del Skrevet 9. juni 2022 charactouy skrev (29 minutter siden): Han kan alltids sende pengene direkte til barnesykehuset i Los Angeles f.eks - som Heard lovet å gjøre. Mulig det blir en minnelig løsning. Hun donerer 3,5 mill til barnesykehuset. Donate ... not pledge ... Donate! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. juni 2022 #7044 Del Skrevet 9. juni 2022 Texel skrev (På 8.6.2022 den 21.53): altså.. jeg vet ikke hva jeg skal si lengre jeg om denne kvinnen. på 2:10:10 krangler hun med ham om virkningene og doseringen av xanax og blir rasende.. Tror det er han som skal ha xanaxen. Blir helt skremt av denne kvinnen. Og Metoprolol, som er en betablokker. Som hun påstår ikke påvirker folk psykologisk. Tja, det er da en ganske vanlig medisin å skrive ut til folk som er nervøse og/eller f.eks. skal holde foredrag og vil holde nervene under kontroll. Men Amber vet jo best... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juni 2022 #7045 Del Skrevet 9. juni 2022 Hank Amarillo skrev (1 time siden): Hun anker vel bare så hun kan opprettholde merkevarebyggingen rundt å være feministmartyren som ikke lot seg kneble av patriarkiet. Aktivisme er en egen industri og økosystem. Null problem å brødfø seg rikelig som aktivist. Jeg støtter alle individers rett til å være seg selv og bryr meg nada om folks kjønnsidentitet osv.bare så det er klart. Har dog etter hvert også skjønt at det er endel grums og bug i deler av disse bevegelsene, særlig innen aktivismen. Tanken har også slått meg, om hennes seksuelle orientering egentlig handler mest om hennes psykiske helse. Tatt hennes angivelige personlighetsforstyrrelser i betraktning, er det i alle fall ingenting oppsiktsvekkende med tendering mot både seksuell grenseutforsking og dramatiserende retninger som aktivisme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 9. juni 2022 #7046 Del Skrevet 9. juni 2022 Hank Amarillo skrev (7 minutter siden): Mulig det blir en minnelig løsning. Hun donerer 3,5 mill til barnesykehuset. Donate ... not pledge ... Donate! Nja, jeg synes han bør kreve inn de 8.35 mill og heller videresende dem - som et statement. De 3.5 får hun selv stå til rette for 😁 Hvis han ikke krever inn pengene, kan hun og hennes minions plante ideen om at han ikke krever inn fordi han egentlig vet han er skyldig, så å la henne slippe unna tror jeg er en meget dårlig idé. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. juni 2022 #7047 Del Skrevet 9. juni 2022 7 hours ago, RachelLevine said: Vel, vel, vel, vel 🙂 ser man det, ser man det. Nå skjelver Depp og advokatene hans i buksene 🤭 De VET at ankesaken vil føre frem, så nå prøver de alle midler på å få Heard til å trekke anken. Johnny Depp - latest: Actor may let Amber Heard escape $8m damages if she drops appeal, lawyers suggest https://www.yahoo.com/news/johnny-depp-latest-actor-may-043106781.html https://www.independent.co.uk/news/world/americas/johnny-depp-amber-heard-damages-appeal-tiktok-b2097088.html Heard: I'm gonna appeal 😎 😤 Depp: NO, PLEASE DON'T! OKAY OKAY, YOU DON'T HAVE TO PAY ME! 😰😭 Det Depp trenger er ikke penger, men fred. Jeg hadde antagelig gjort det samme i hans situasjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. juni 2022 #7048 Del Skrevet 9. juni 2022 11 minutter siden, Ardwinna said: Og Metoprolol, som er en betablokker. Som hun påstår ikke påvirker folk psykologisk. Tja, det er da en ganske vanlig medisin å skrive ut til folk som er nervøse og/eller f.eks. skal holde foredrag og vil holde nervene under kontroll. Men Amber vet jo best... Jeg har gått på Metropolol to ganger daglig i over to år. Det har ingen innvirkning på min psyke. (Ikke at jeg støtter AH, men bare for å nyansere litt). 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 9. juni 2022 #7049 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg han i hvertfall null sympati for amber etter alle de opptakene jeg har hørt. Jeg skjønner ikke hvorfor hodet hennes ikke forstod at hun måtte slutte med dette, i tide. Hun er syk syk syk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. juni 2022 #7050 Del Skrevet 9. juni 2022 Tabris skrev (34 minutter siden): Jeg har gått på Metropolol to ganger daglig i over to år. Det har ingen innvirkning på min psyke. (Ikke at jeg støtter AH, men bare for å nyansere litt). Ja jeg skjønner nyanseringen din, og Metoprolol virker jo ikke direkte inn på psyken, men måten Amber argumenterte på i opptaket var at det kun roer hjertet/pulsen og ikke har annen beroligende virkning. Jeg har selv gått på Metoprolol i en kort periode mens jeg hadde veldig høyt stoffskifte, både for å roe ned pulsen men også for å roe ned systemet generelt (mindre skjelvinger og uro i kroppen + føle meg mindre stresset). Vet også om de som har brukt det i kortere eller lengre perioder mot lett nervøsitet og angst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. juni 2022 #7051 Del Skrevet 9. juni 2022 4 minutter siden, Ardwinna said: Ja jeg skjønner nyanseringen din, og Metoprolol virker jo ikke direkte inn på psyken, men måten Amber argumenterte på i opptaket var at det kun roer hjertet/pulsen og ikke har annen beroligende virkning. Jeg har selv gått på Metoprolol i en kort periode mens jeg hadde veldig høyt stoffskifte, både for å roe ned pulsen men også for å roe ned systemet generelt (mindre skjelvinger og uro i kroppen + føle meg mindre stresset). Vet også om de som har brukt det i kortere eller lengre perioder mot lett nervøsitet og angst. Jeg hadde argumentert på samme måte hadde jeg ikke lest det du skriver her. Jeg ser også på det kun som en pulsregulerende medisin, ikke som en medisin som har noe med angst å gjøre. Men jeg skal jo ikke se bort fra at det kan ha en effekt for andre på den måten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 9. juni 2022 #7052 Del Skrevet 9. juni 2022 Tips: google YouTube: depp amber audio så kommer det opp endel rene opptak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 9. juni 2022 #7053 Del Skrevet 9. juni 2022 Omsnuing av voldsforholdet https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2019/03/17/195560835/en-myte-at-kvinner-ikke-mishandler-menn 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. juni 2022 #7054 Del Skrevet 9. juni 2022 Tabris skrev (7 minutter siden): Jeg hadde argumentert på samme måte hadde jeg ikke lest det du skriver her. Jeg ser også på det kun som en pulsregulerende medisin, ikke som en medisin som har noe med angst å gjøre. Men jeg skal jo ikke se bort fra at det kan ha en effekt for andre på den måten. Jeg må rette på meg selv; jeg gikk på Metoprolol en periode der jeg var plaget med ekstraslag. Da jeg hadde høyt stoffskifte var det Propranolol jeg fikk skrevet ut. Jeg vet at ulike typer betablokkere har litt ulike virkemåter, og ikke alle demper nervøsitet og uro like mye. Så mulig Metoprolol har mindre innvirkning på resten av systemet enn Propranolol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. juni 2022 #7055 Del Skrevet 9. juni 2022 2 minutter siden, Ardwinna said: Jeg må rette på meg selv; jeg gikk på Metoprolol en periode der jeg var plaget med ekstraslag. Da jeg hadde høyt stoffskifte var det Propranolol jeg fikk skrevet ut. Jeg vet at ulike typer betablokkere har litt ulike virkemåter, og ikke alle demper nervøsitet og uro like mye. Så mulig Metoprolol har mindre innvirkning på resten av systemet enn Propranolol. Dette blir nesten litt avsporing, men jeg har også gått på medisiner for høyt stoffskifte, men husker ikke hva de het. Jeg har aldri tenkt på noen av disse medisinene som annet enn for fysiske symptomer, men jeg skal ikke se bort fra at de kan ha annen effekt for andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. juni 2022 #7056 Del Skrevet 9. juni 2022 Tabris skrev (2 minutter siden): Dette blir nesten litt avsporing, men jeg har også gått på medisiner for høyt stoffskifte, men husker ikke hva de het. Jeg har aldri tenkt på noen av disse medisinene som annet enn for fysiske symptomer, men jeg skal ikke se bort fra at de kan ha annen effekt for andre. Ja jeg skal slutte å avspore og bare slå fast at Amber uansett var rimelig oppkjeftig og påståelig i opptaket. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niven Skrevet 9. juni 2022 #7057 Del Skrevet 9. juni 2022 Herregud som hun roper og skriker i disse opptakene. Jeg måtte skru ned lyden da jeg satt med hodetelefoner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niven Skrevet 9. juni 2022 #7058 Del Skrevet 9. juni 2022 Kanskje litt stygt å le hvis hunden faktisk tråkket på en bie, men jeg synes mimikken og grimasene hennes er så morsomme. Og måten hun plutselig nevner det på, sånn helt ut av intet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 10. juni 2022 #7059 Del Skrevet 10. juni 2022 Ardwinna skrev (5 timer siden): Jeg må rette på meg selv; jeg gikk på Metoprolol en periode der jeg var plaget med ekstraslag. Da jeg hadde høyt stoffskifte var det Propranolol jeg fikk skrevet ut. Jeg vet at ulike typer betablokkere har litt ulike virkemåter, og ikke alle demper nervøsitet og uro like mye. Så mulig Metoprolol har mindre innvirkning på resten av systemet enn Propranolol. Tabris skrev (5 timer siden): Dette blir nesten litt avsporing, men jeg har også gått på medisiner for høyt stoffskifte, men husker ikke hva de het. Jeg har aldri tenkt på noen av disse medisinene som annet enn for fysiske symptomer, men jeg skal ikke se bort fra at de kan ha annen effekt for andre. Nysgjerrig som jeg er måtte jeg søke opp pakningsvedlegg og lese bivirkninger her 😅 Det stemmer at Metoprolol og Propranolol kun påvirker fysiske symptomer. Dog skal det sies at psykiske vansker som angst kan påvirke hjerterytme og blodtrykk og dermed gi en generell uro i kroppen, så jeg skal ikke påstå at medisinene ikke kan være til nytte i enkelte spesifikke sykdomsbilder. Og som dere helt riktig konkluderer med - det er temmelig irrelevant all den tid Depp hadde fått dem skrevet ut og Heard benyttet sjansen til å flisespikke og lage ordsalat over bruken. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 10. juni 2022 #7060 Del Skrevet 10. juni 2022 I opptak så kommer det frem at Amber har Borderline personlighets forstyrrelse og er narsisist i følge Depp. Jeg forstår han ble syk av å være sammen med henne og av å bli angrepet av Amber. Det er ikke rart, jeg syns kan er veldig tålmodig og rolig i angrep fra en gæren Kvinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg