Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Gjest Ambeh
Skrevet

Det er godt dommeren er av det tålmodige slaget. Jeg lurer på om JD fortsetter å snakke over objections fordi han er irritert eller fordi han ikke husker eller skjønner (?) at han skal stoppe å snakke da.

Skrevet

NÅ igjen. Det er når AH ser bilder av Johnnys blåveis og oppskrapte nese at hun "smirks" og ser hånlig ut. 

• Liker 10
Gjest Ambeh
Skrevet

Mange ting som irriterer med Rottenborn, en av dem er at han gjengir det JD sier feil nesten rett etter han har sagt det, vrir på ordene og får det til å fremstå som om JD lyver. Det er enorm forskjell på advokatene til AH og JD når det gjelder redelighet i utspørringene.

Skrevet
Ambeh skrev (4 minutter siden):

Det er godt dommeren er av det tålmodige slaget. Jeg lurer på om JD fortsetter å snakke over objections fordi han er irritert eller fordi han ikke husker eller skjønner (?) at han skal stoppe å snakke da.

Kombinasjon? Sammen med ADHD? 

• Liker 2
Gjest Ambeh
Skrevet
charactouy skrev (Akkurat nå):

Kombinasjon? Sammen med ADHD? 

Ja, kanskje en kombinasjon. Synes det er rart at han også begynner å svare på spørsmål han med fordel kunne latt være å svare på, derfor jeg synes det er så rart. Glemte at han hadde adhd!

Skrevet
Polly Ester skrev (3 minutter siden):

NÅ igjen. Det er når AH ser bilder av Johnnys blåveis og oppskrapte nese at hun "smirks" og ser hånlig ut. 

Gikk ikke lang tid før hun var fornøyd med seg selv igjen nei 😄

Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Gikk ikke lang tid før hun var fornøyd med seg selv igjen nei 😄

Håper juryen så det også. 

Skrevet
Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Håper juryen så det også. 

Det håper virkelig jeg og!

Skrevet
Ambeh skrev (3 minutter siden):

Ja, kanskje en kombinasjon. Synes det er rart at han også begynner å svare på spørsmål han med fordel kunne latt være å svare på, derfor jeg synes det er så rart. Glemte at han hadde adhd!

Han er komplisert å lese/forstå fordi han har så mange utfordringer som spiller inn på hvordan han fremstår. 

• Liker 1
Skrevet
Purple Basil skrev (Akkurat nå):

Det håper virkelig jeg og!

Juryen hadde visst ikke virket positivt innstilt til at Dr. Curry hadde spist middag sammen med Depp.

Gjest Hoppetau
Skrevet

Noen som har linket til å kunne se det med delt skjerm igjen? Jeg finner ikke tilbake til den

Skrevet
Polly Ester skrev (2 minutter siden):

Juryen hadde visst ikke virket positivt innstilt til at Dr. Curry hadde spist middag sammen med Depp.

Det overrasker egentlig ikke, billig poeng til Heard det.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetau skrev (1 minutt siden):

Noen som har linket til å kunne se det med delt skjerm igjen? Jeg finner ikke tilbake til den

Skrevet
Hoppetau skrev (1 minutt siden):

Annonse
Skrevet
Ambeh skrev (6 minutter siden):

Mange ting som irriterer med Rottenborn, en av dem er at han gjengir det JD sier feil nesten rett etter han har sagt det, vrir på ordene og får det til å fremstå som om JD lyver. Det er enorm forskjell på advokatene til AH og JD når det gjelder redelighet i utspørringene.

Han er sleip som bare F... Meldingene om objektivisering av kvinner var sendt TIL Depp da det sto "incoming" på meldingene,,, i Cum Guzzler teksten sto det derimot "outgoing"... Så dersom disse tekstene er hentet fra Depps mobil, ble bevis med vilje fremstilt feil. Synd advokatene til Depp ikke plukket opp dette, men de kan muligens rette på dette i closing.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
miss~Audrey skrev (5 minutter siden):

Herlighet er dere samme typer som skriver kjærlighetsbrev til voldsdømte fanger? 🙈 merkelig fenomen denne tråden

Objection! Relevance?

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest Ambeh
Skrevet (endret)

Da sa han (indirekte) at AH var kilden til videoen, eller?

Endret av Ambeh
Gjest Hoppetau
Skrevet
Polly Ester skrev (Akkurat nå):

Takk takk!!

Skrevet
Gneldrende Kråke skrev (Akkurat nå):

Han er sleip som bare F... Meldingene om objektivisering av kvinner var sendt TIL Depp da det sto "incoming" på meldingene,,, i Cum Guzzler teksten sto det derimot "outgoing"... Så dersom disse tekstene er hentet fra Depps mobil, ble bevis med vilje fremstilt feil. Synd advokatene til Depp ikke plukket opp dette, men de kan muligens rette på dette i closing.

Du kødder?! Nice catch!

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...