Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det siste vitnet i kveld? Tygde sopp, så Depp si «ligg unna kona mi», hørte ingen krangler etterpå men så bobilen (?) ødelagt sagen etter. 

Det er jo bare vissvass i denne saken. Sjukt mange opptak osv og nada niks beviser for vold. Elendige bilde«bevis» av blåveiser osv etter angivelig grov vold, påfølgende bilder på div arrangementer like etter «tildekket av sminke». 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ada111 skrev (13 minutter siden):

Hva tenker dere om det siste vitnet i kveld? Tygde sopp, så Depp si «ligg unna kona mi», hørte ingen krangler etterpå men så bobilen (?) ødelagt sagen etter. 

Det er jo bare vissvass i denne saken. Sjukt mange opptak osv og nada niks beviser for vold. Elendige bilde«bevis» av blåveiser osv etter angivelig grov vold, påfølgende bilder på div arrangementer like etter «tildekket av sminke». 

Jeg har ingen problem med å tro at JD kan være sjalu og oppføre seg aggressivt under påvirkning av dop.

Men det betyr ikke = voldelig mot personer. 

At JD tar det utover inventar,  det er det beviser for og vitner til.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (50 minutter siden):

Nei, ingen interesse av det.

Made4u skrev (3 minutter siden):

det ser jeg som mer enn godt nok dokumentert ut over enhver tvil.

ok

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u

Ikke trolling dette, hans handlinger burde fått reaksjoner, jeg misliker menn som han.

Hva som er trolling, det er sverte-kampanjen J. Depp og hans støttespillere har hatt overfor offeret i denne saken etter at hans handlinger ble kjent, for en i hans posisjon så kan en slik svertekampanje være massiv og offeret blir gjerne demonisert.

Er hva konemishandleren har lykkes med i denne saken, å være en verdenskjent skuespiller gjør at man slipper enklere unna dessverre.

Håper han taper så det dundrer, det ville vært høyst fortjent.

Ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Måne Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (38 minutter siden):

Ikke trolling dette, hans handlinger burde fått reaksjoner, jeg misliker menn som han.

Hva som er trolling, det er sverte-kampanjen J. Depp og hans støttespillere har hatt overfor offeret i denne saken etter at hans handlinger ble kjent, for en i hans posisjon så kan en slik svertekampanje være massiv og offeret blir gjerne demonisert.

Er hva konemishandleren har lykkes med i denne saken, å være en verdenskjent skuespiller gjør at man slipper enklere unna dessverre.

Fikk med deg audioklippet hvor J.D tryglet A.H om å få litt alenetid med sin egen datter? Hvorpå hun svarer «you are killing me»..?

Hun driver med psykisk vold. Og anklagene om at han har vært fysisk voldelig mot henne er bare en forlengelse av det. 
Det er sårt å høre på klippet. I rettssalen forsøker hun å hevde at hun trygler ham om å bli og sier at hun «dør»hvis han forlater henne noen timer - er fordi hun skal forhindre ham i å ruse seg igjen. Også blir hun bokstavelig tatt i nok en løgn; hendelsen foregår utenfor huset hvor datteren hans er, ikke utenfor «studio» hvor han skal ruse seg osv. slik hun sier.

Det er karakterdrap hun holder på med. Hun har klart å få ham til å fremstå som en grusom overgriper, og seg selv som offer. Selv om det er gjentatte bevis på at hun har vært voldelig mot ham (inkludert flere lydbånd hvor hun sier dette selv) og ingen bevis på fysisk vold fra han mot henne. 

Klippet hvor han trygler om å få se dattera si er hjerteskjærende. Jeg begynte å grine. Det viser hvem som satt med makta i forholdet. Det var ikke J.D.

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg klarer å se en Pirates of the Caribbean film igjen uten å lure på om Johnny Depp var borte i bæsjen på sengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sigrid1 skrev (2 minutter siden):

Slutt med victimblamingen din!

??

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått sett alt enda, men jeg må si det ikke gir noen mening i det hele tatt at AH sitter et helt annet sted og trygler om å få møte JD og "ordne opp", som den lange sekvensen av tekstmeldinger viste, i kombinasjon med at vi hører henne trygle JD om å ikke forlate henne i lydklipp. Hun prøver gjentatte ganger å få tak i ham via tekstmeldinger, men i retten forklarer hun dette som at hun prøvde å stoppe JD fra å komme inn i en av hans farlige "voldsmoduser." Det gir absolutt null mening. Hun var på det tidspunktet fullstendig avskåret fra ham, men prøver altså febrilsk å initiere kontakt og møte ham, som vi kan se av tekstmeldingene, som stemmer med lydklippet der hun gråtende ber ham om å ikke forlate henne. Men dette skal altså nå være et forsøk på å hindre JD fra å gå inn i "modusen" igjen, og bli "monsteret" hun kjenner så altfor godt. 

Hun prøver altså gjentatte ganger å få kontakt med, og oppsøke "monsteret", for å forhindre JD å gå inn i "modusen." Dette er jo bare vrøvl, det er ingen som oppsøker en person de allerede har kommet bort fra på denne måten, hvis man har vært livredd og kjempet for livet? Hun ringte ham og sendte sms'er i flere dager. Hvis vi heller tar utgangspunkt i at hun er en kvinne som må ha fullstendig kontroll på mannen, og som blir desperat når han verken svarer eller er tilgjengelig, går det selvsagt opp. Det er jo det vi ser av meldingene, og som vi kan høre på lydklippene, en kvinne som overkjører, tar fullstendig kontroll og stadig må ha denne kontrollen over ham, også når de ikke er sammen.

Da de spilte av lydklippet der hun innrømmer å ha slått ham da han var inne på badet, sier hun i vitneboksen at hun slo da han prøvde å bryte seg inn der hvor hun hadde barrikadert seg. Det er jo ren løgn, vi, dommer og jury, og alle i rettssalen kan høre at hun innrømte å ha oppsøkt ham der han hadde gjemt seg på badet. Hun sier jo det på lydklippet som ble spilt i retten. Men hun sitter altså helt uanfektet og lyver, og snur situasjonen på hodet. Jeg begynner nesten å lure på om AH er i en psykose. 

Endret av Zorbel
  • Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Kan vi ikke bruke denne tråden til å drøfte rettssaken?

Dersom det kommer brukere inn som tydelig ikke er interessert i innholdet i rettssaken kan det bare overses? Ikke lett å ikke gi tilsvar, men tråden er så god på å følge saken så jeg håper vi kan fortsette med det og klare å la annet gå

Endret av Hoppetau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (6 timer siden):

Sorry.. Men dette er flaut å lese. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (8 timer siden):

Nei, ingen interesse av det.

Men da stemmer jeg for at du finner deg en annen tråd å skrive svada i, dette blir bare latterlige avsporinger. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zorbel skrev (4 timer siden):

Da de spilte av lydklippet der hun innrømmer å ha slått ham da han var inne på badet, sier hun i vitneboksen at hun slo da han prøvde å bryte seg inn der hvor hun hadde barrikadert seg. Det er jo ren løgn, vi, dommer og jury, og alle i rettssalen kan høre at hun innrømte å ha oppsøkt ham der han hadde gjemt seg på badet. Hun sier jo det på lydklippet som ble spilt i retten. Men hun sitter altså helt uanfektet og lyver, og snur situasjonen på hodet. Jeg begynner nesten å lure på om AH er i en psykose. 

Det var vel ikke det hun sa. Hun innrømmet at hun fulgte etter han inn på badet og prøvde å komme seg inn og sto og banket på døra. Depp og forsvaret sa at han hadde gått inn for å være alene, hun fulgte etter og han lukket igjen døra og fikk skrapet opp litt på tærne hennes da hun prøvde å komme seg inn og han prøvde å lukke døra. Så dundret hun døra i hodet hans (og på klippet sier hun igjen og igjen at hun ikke mente det, hun mente ikke å slå han med døra), og så sier han at hun slo han i kjeven da hun kom seg inn på badet allikevel, og det var der hun var uenig. Hun mener at hun ikke slo han da hun kom seg inn til slutt.

Så sier advokaten at AH fulgte etter han gjennom rommene, 2 bad og 5 soverom, dette nektet hun for. 

Hun følger etter han, han forsøker å komme seg unna og hun presser seg på igjen og igjen. Hun konfronterer og han prøver å komme seg vekk og når han sier det så håner hun han fordi han stikker av i stedet for å bli igjen for å slåss og krangle. Hun håner han for å være den som "gjør det riktige". 

Det ble reagert på at AH reiste seg opp og gikk ut av rettsalen etter at hun var ferdig med avhøret. Og DUI Guy+ som er en advokat som følger med inne fra salen skrev på Twitter at 2/3 av publikummet reiste seg opp og gikk etter at AH var ferdig med sitt avhør.  De fleste var der bare for å høre og se henne. 

Endret av Polly Ester
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Made4u skrev (9 timer siden):

For meg er det helt ok om en dame slår til meg ja, det har sågar skjedd med flere enn en anledning og slikt tåler jeg naturlig nok, men ville aldri funnet på å slå en dame for det. Blir man slått av en dame, og det har jeg jo som sagt blitt, så tar man noe slikt ganske greit og for egen del så tenkte jeg at den der fortjente jeg...  

Når jeg leser innlegg som det her, føler jeg meg som kvinne så nedgradert, tilintetgjort og diskriminert som det er mulig å bli. Hva kan man forvente av meg, liksom - jeg er jo bare en kvinne. Da må man forvente at jeg kan komme til å miste besinnelsen og gå til angrep. Og du, som en rolig og sindig mann, tåler det fint. Jeg er jo å betrakte nærmest som et barn i trassalderen.

Nok avsporing, tråden blir uinteressant av dette - men prøv å forvent det samme av en kvinne som du forventer av en mann. Alt annet er faktisk svært diskriminerende!

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (18 minutter siden):

Når jeg leser innlegg som det her, føler jeg meg som kvinne så nedgradert, tilintetgjort og diskriminert som det er mulig å bli. Hva kan man forvente av meg, liksom - jeg er jo bare en kvinne. Da må man forvente at jeg kan komme til å miste besinnelsen og gå til angrep. Og du, som en rolig og sindig mann, tåler det fint. Jeg er jo å betrakte nærmest som et barn i trassalderen.

Nok avsporing, tråden blir uinteressant av dette - men prøv å forvent det samme av en kvinne som du forventer av en mann. Alt annet er faktisk svært diskriminerende!

Bittelitt mer avsporing🙈:

Isteden for å svare ham, har jeg rapportert de aller fleste innleggene hans. Veldig mye av innholdet i innleggene er både regelbrudd og spam iht Kvinneguidens reglement.

Jeg forstår at mange lar seg irritere, men slike mennesker går det ikke an å diskutere med(ref. de uintelligente svarene han gir).

Endret av Henikka
La inn en ekstra setning(første setning)
  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser Tillet Wrights deposition nå. Han hevder å ha kommet til penthouse i desember -15 samme kveld eller dagen etter Heard hevder Depp skallet henne ned, dro ut store tuster med hår, slo henne med knyttet neve etc. 

Utfordringen er at det er sterke indisier for at Tillet Wright var langt unna og filmet to episoder for et MTV-program han var programleder for 15. og 16. desember 2015. Han kan selvsagt ha flydd til L.A. og tilbake for å se til Heard, men han har/hadde også et bilde av seg selv på flyet et par dager etter der han skrev at han endelig skulle hjem på juleferie, hvilket antyder at han ikke hadde vært hjemom.

Dersom noen er interessert i indisierekken, kan jeg se om jeg finner igjen videoen jeg så - det er en YouTube-kanal som blant annet har mange lydklipp og interessante refleksjoner rundt saken.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
charactouy skrev (20 minutter siden):

Jeg ser Tillet Wrights deposition nå. Han hevder å ha kommet til penthouse i desember -15 samme kveld eller dagen etter Heard hevder Depp skallet henne ned, dro ut store tuster med hår, slo henne med knyttet neve etc. 

Utfordringen er at det er sterke indisier for at Tillet Wright var langt unna og filmet to episoder for et MTV-program han var programleder for 15. og 16. desember 2015. Han kan selvsagt ha flydd til L.A. og tilbake for å se til Heard, men han har/hadde også et bilde av seg selv på flyet et par dager etter der han skrev at han endelig skulle hjem på juleferie, hvilket antyder at han ikke hadde vært hjemom.

Dersom noen er interessert i indisierekken, kan jeg se om jeg finner igjen videoen jeg så - det er en YouTube-kanal som blant annet har mange lydklipp og interessante refleksjoner rundt saken.

Jeg fikk ikke sett alt med Io Tillet Wright igår, men kom det frem noe om at Io ikke er venn med Amber lenger? Ser at de ikke følger hverandre på instagram, så ble litt nysgjerrig. 

Virker som det er flere venner som har "falt fra"... vi har jo også Raquel Pennington blant annet.

Litt mer om Io:

https://ontrend.news/io-tillett-wright-amber-heard-friendship-timeline

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store kontraster mellom partene her. Lurer på hva som foregår i hode på advokatene hennes.? De ser ikke så fornøyde ut. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (11 minutter siden):

Jeg fikk ikke sett alt med Io Tillet Wright igår, men kom det frem noe om at Io ikke er venn med Amber lenger? Ser at de ikke følger hverandre på instagram, så ble litt nysgjerrig. 

Virker som det er flere venner som har "falt fra"... vi har jo også Raquel Pennington blant annet.

Litt mer om Io:

https://ontrend.news/io-tillett-wright-amber-heard-friendship-timeline

Ja, det kom frem at de ikke lenger har kontakt, uten at jeg husker akkurat når det skal ha skjedd.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

charactouy skrev (Akkurat nå):

Ja, det kom frem at de ikke lenger har kontakt, uten at jeg husker akkurat når det skal ha skjedd.

Aha, ok, takk for svar 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...