Henikka Skrevet 16. mai 2022 #1761 Del Skrevet 16. mai 2022 charactouy skrev (1 minutt siden): Og et arrangert bilde er - pr definisjon - løgn. Hvilket vil minke Heards troverdighet overfor juryen. Ikke sant🙏🙏 Så. Jeg tenker det var et veldig viktig poeng av Camille å få frem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous33 Skrevet 16. mai 2022 #1762 Del Skrevet 16. mai 2022 Tabris skrev (3 minutter siden): Ja, det forsto jeg. Men jeg forsto ikke helt poenget da det ikke er særlig kontroversielt at JD ruset seg på kokain (og annet). Men enig i kommentaren over, at det er for å vise at AH mer tok bilder for å latterliggjøre eller sette JD i dårlig lys enn det som faktisk var viktig. Jeg vil tro det er for å vise at til tross for at hun tilsynelatende var gift med en voldelig narkis, så har hun kun bilder av at Depp sover eller bilder av et merkelig ryddig bord. Hun var flink til å ta bilder, lydopptak og videoer, så det vil virke mot troverdigheten hennes at hun ikke har noe annet enn sovebilder på ferie eller bilder av kokain uten Depp i bildet. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 16. mai 2022 #1763 Del Skrevet 16. mai 2022 Går dette kryssforhøret over flere dager eller bare inatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous33 Skrevet 16. mai 2022 #1764 Del Skrevet 16. mai 2022 Kratt_ skrev (1 minutt siden): Går dette kryssforhøret over flere dager eller bare inatt? Det vil nok fortsette i morgen, vil jeg tro 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 16. mai 2022 #1765 Del Skrevet 16. mai 2022 Anonymous33 skrev (1 minutt siden): Det vil nok fortsette i morgen, vil jeg tro Takk Hvor lenge varer det i natt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 16. mai 2022 #1766 Del Skrevet 16. mai 2022 Takk for oppdateringer. Jeg må sette meg ned og se meg litt opp etter 17.mai Kunne de ikke tatt i betraktning at nordmenn strever med å følge med på det tidspunktet og ventet to dager til? 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 16. mai 2022 #1767 Del Skrevet 16. mai 2022 Amber sa sjøl at hun ikke så noe synlige skader på ryggen sin på dette bilde men hva er det i den rød sirkelen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 16. mai 2022 #1768 Del Skrevet 16. mai 2022 Amber Heard blir tatt i løgn etter løgn... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 16. mai 2022 #1769 Del Skrevet 16. mai 2022 Hoppetau skrev (Akkurat nå): Takk for oppdateringer. Jeg må sette meg ned og se meg litt opp etter 17.mai Kunne de ikke tatt i betraktning at nordmenn strever med å følge med på det tidspunktet og ventet to dager til? 😆😆 😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 16. mai 2022 #1770 Del Skrevet 16. mai 2022 FruR skrev (Akkurat nå): Amber sa sjøl at hun ikke så noe synlige skader på ryggen sin på dette bilde men hva er det i den rød sirkelen da ? Tatovering 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 16. mai 2022 #1771 Del Skrevet 16. mai 2022 Jordbærkake34532 skrev (Akkurat nå): Tatovering Ah takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 16. mai 2022 #1772 Del Skrevet 16. mai 2022 FruR skrev (1 minutt siden): Amber sa sjøl at hun ikke så noe synlige skader på ryggen sin på dette bilde men hva er det i den rød sirkelen da ? Tattovering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 16. mai 2022 #1773 Del Skrevet 16. mai 2022 The Kavorka skrev (Akkurat nå): Tattovering Off topic, men: Arabisk skrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadine Skrevet 16. mai 2022 #1774 Del Skrevet 16. mai 2022 Denne saken er så frustrerende. Selv om jeg ikke tror på mesteparten av det Amber sier, så blir jeg oppgitt over at alle tror at voldsofre løper rundt og kun er underkuet. Eller at alle ser ut som Rihanna dersom de har blitt slått. Sett dere inn i voldssirkelen. De fleste voldsofre merker når overgriperen sin begynner å nærme seg der h*n er når h*n er voldelig. For å få det overstått trigger de overgriperen. Da slipper de vente mer på bli slått og mengden glass man går på minsker. Ellers er det mange som er veldig smarte og kalkulerte med hvor de faktisk slår. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 16. mai 2022 #1775 Del Skrevet 16. mai 2022 Lunaris skrev (2 minutter siden): Off topic, men: Arabisk skrift? På denne siden står det litt om tattoveringene hennes: https://bodyartguru.com/amber-heard-tattoos/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. mai 2022 #1776 Del Skrevet 16. mai 2022 Hoppetau skrev (7 minutter siden): Takk for oppdateringer. Jeg må sette meg ned og se meg litt opp etter 17.mai Kunne de ikke tatt i betraktning at nordmenn strever med å følge med på det tidspunktet og ventet to dager til? 😆😆 Ha ha, enig😅. Imorgen blir det dessverre helt umulig for min del å følge med "live". 😭😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. mai 2022 #1777 Del Skrevet 16. mai 2022 Henikka skrev (Akkurat nå): Ha ha, enig😅. Imorgen blir det dessverre helt umulig for min del å følge med "live". 😭😂😂 Jeg kommer til å være på i morgen også. Passer meg veldig bra å være helt uten planer i morgen. *gliser* 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 16. mai 2022 #1778 Del Skrevet 16. mai 2022 Polly Ester skrev (1 minutt siden): Jeg kommer til å være på i morgen også. Passer meg veldig bra å være helt uten planer i morgen. *gliser* Lucky you😂😂❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16. mai 2022 #1779 Del Skrevet 16. mai 2022 Helt uten planer her også. 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 16. mai 2022 #1780 Del Skrevet 16. mai 2022 Tabris skrev (1 minutt siden): Helt uten planer her også. 😁 Du och jag, Tabris. Du och jag. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg