Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

charactouy skrev (1 minutt siden):

Og et arrangert bilde er - pr definisjon - løgn. Hvilket vil minke Heards troverdighet overfor juryen.

Ikke sant🙏🙏

Så. Jeg tenker det var et veldig viktig poeng av Camille å få frem.

:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tabris skrev (3 minutter siden):

Ja, det forsto jeg. Men jeg forsto ikke helt poenget da det ikke er særlig kontroversielt at JD ruset seg på kokain (og annet). Men enig i kommentaren over, at det er for å vise at AH mer tok bilder for å latterliggjøre eller sette JD i dårlig lys enn det som faktisk var viktig.

Jeg vil tro det er for å vise at til tross for at hun tilsynelatende var gift med en voldelig narkis, så har hun kun bilder av at Depp sover eller bilder av et merkelig ryddig bord. Hun var flink til å ta bilder, lydopptak og videoer, så det vil virke mot troverdigheten hennes at hun ikke har noe annet enn sovebilder på ferie eller bilder av kokain uten Depp i bildet. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kratt_ skrev (1 minutt siden):

Går dette kryssforhøret over flere dager eller bare inatt? 

Det vil nok fortsette i morgen, vil jeg tro

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous33 skrev (1 minutt siden):

Det vil nok fortsette i morgen, vil jeg tro

Takk :) Hvor lenge varer det i natt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

Takk for oppdateringer. Jeg må sette meg ned og se meg litt opp etter 17.mai

Kunne de ikke tatt i betraktning at nordmenn strever med å følge med på det tidspunktet og ventet to dager til? 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amber sa sjøl at hun ikke så noe synlige skader på ryggen sin på dette bilde men hva er det i den rød sirkelen da ?

69B4D733-EBBA-4F24-BF0E-6EDA06E521A2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (Akkurat nå):

Kunne de ikke tatt i betraktning at nordmenn strever med å følge med på det tidspunktet og ventet to dager til? 😆😆

😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (Akkurat nå):

Amber sa sjøl at hun ikke så noe synlige skader på ryggen sin på dette bilde men hva er det i den rød sirkelen da ?

Tatovering 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (1 minutt siden):

Tattovering
image.png.5602de29302c5174f559f462ab8c3a92.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne saken er så frustrerende. Selv om jeg ikke tror på mesteparten av det Amber sier, så blir jeg oppgitt over at alle tror at voldsofre løper rundt og kun er underkuet. Eller at alle ser ut som Rihanna dersom de har blitt slått. 

Sett dere inn i voldssirkelen. De fleste voldsofre merker når overgriperen sin begynner å nærme seg der h*n er når h*n er voldelig. For å få det overstått trigger de overgriperen. Da slipper de vente mer på bli slått og mengden glass man går på minsker. 

Ellers er det mange  som er veldig smarte og kalkulerte med hvor de faktisk slår. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetau skrev (7 minutter siden):

Ha ha, enig😅. Imorgen blir det dessverre helt umulig for min del å følge med "live". 😭😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Henikka skrev (Akkurat nå):

Ha ha, enig😅. Imorgen blir det dessverre helt umulig for min del å følge med "live". 😭😂😂

Jeg kommer til å være på i morgen også. Passer meg veldig bra å være helt uten planer i morgen. *gliser*

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Jeg kommer til å være på i morgen også. Passer meg veldig bra å være helt uten planer i morgen. *gliser*

Lucky you😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (1 minutt siden):

Helt uten planer her også. 😁

Du och jag, Tabris. Du och jag. :nori:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest