Gjest Ambeh Skrevet 13. mai 2022 #1541 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Sigrid1 skrev (22 minutter siden): Herregud, det er jo fordi hun nå må snakke om hendelsene direkte, det måtte hun vel ikke forrige gang. Og til dere som skal hakke henne ned fordi hun ikke fikk frem en tåre, mange mennesker har problem å gråte. Jeg greide ikke å gråte da jeg skulle fortelle om mobbing av meg på skolen f.eks. Dere har bestemt dere for å nedvurdere henne. Du kan ha rett i det, men spørsmålet blir jo da om hun fremstår som hun gjør fordi hun er traumatisert på ekte eller om hun prøver å spille et offer hun ikke er. Endret 13. mai 2022 av Ambeh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 13. mai 2022 #1542 Del Skrevet 13. mai 2022 Sigrid1 skrev (40 minutter siden): Det er vanskelig nok for kvinner å fortelle om overgrep. og her sitter dere... Jeg hadde normalt ikke tatt en manns side av sånn type sak. Jeg har opplevd grov mobbing selv. Vet veldig godt at traume kan være fryktelig vanskelig å snakke om. Jeg tror allikevel ikke på at hun er ett voldsoffer. Synes denne terapeuten forklare ganske godt hvorfor det blir fryktelig vanskelig å tro på det hun sier. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 13. mai 2022 #1543 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Sigrid1 skrev (1 time siden): Det er vanskelig nok for kvinner å fortelle om overgrep. og her sitter dere... Jeg tror nesten det er enda vanskeligere for menn å fortelle om overgrep. Endret 13. mai 2022 av Henikka Feil ord: skulle skrive VANSKELIGERE ikke VERRE. 11 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 13. mai 2022 #1544 Del Skrevet 13. mai 2022 Sigrid1 skrev (1 time siden): Det er vanskelig nok for kvinner å fortelle om overgrep. og her sitter dere... Det er vanskelig nok for en mann å fortelle om mishandling i ekteskapet, og her sitter du... Har du satt deg skikkelig inn i saken? Har du fått med deg at til tross for enorme mengder lydopptak, foto og video har Heard ikke ett eneste bevis - knapt nok indisie - på at Depp noen gang har lagt hånd på henne? Har du hørt hvordan hun forklarte å ha blitt utsatt for grov vold den ene dagen og være på TV helt uten hevelser den neste? At hun hevder å ha blitt slept gjennom knust glass, kastet gjennom rommet og opp på et pingpongbord og voldtatt med en flaske, men den eneste som måtte til lege var Depp som hadde mistet en fingertupp da hun kastet en spritflaske på ham? 15 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 13. mai 2022 #1545 Del Skrevet 13. mai 2022 Henikka skrev (41 minutter siden): Jeg tror nesten det er enda vanskeligere for menn å fortelle om overgrep. Jeg har hørt menn som har kommet seg bort fra å bli mishandlet av en kvinnelig partner bruke ord som flaut. Å ha blitt mishandlet av 'det svakere kjønn' oppleves av mange som flaut. I følge samfunnet skal menn være sterke og trygge, ikke bli banket opp av kvinner. Jeg synes ikke menn som blir utsatt for partnervold har noe å være flau over. De har ingen skyld i situasjonen. De har blitt lurt inn i et spill de ikke kan vinne, av en partner som vil dem vondt. Det kan skje med alle. Hvis en mann som lever under mishandling leser dette: Be om hjelp. Kom deg bort. Du har ingenting å være flau over. Det er hjelp og støtte å få ❤ 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid1 Skrevet 13. mai 2022 #1546 Del Skrevet 13. mai 2022 Hva med dette bildet, da? Hun er helt rød i ansiktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. mai 2022 #1547 Del Skrevet 13. mai 2022 Sigrid1 skrev (36 minutter siden): Hva med dette bildet, da? Hun er helt rød i ansiktet. Du får gå bakover i debatten å se på bilder, videoer, tiktokket osv. Det bildet der er også blandt alt det son ligger tidligere i debatten. Om jeg husker rett så er det etter hun opererte bort en cyste ved øyet. Derfor rød og sår. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 13. mai 2022 #1548 Del Skrevet 13. mai 2022 Ambeh skrev (2 timer siden): Du kan ha rett i det, men spørsmålet blir jo da om hun fremstår som hun gjør fordi hun er traumatisert på ekte eller om hun prøver å spille et offer hun ikke er. Hun har snakket om disse tingene før, i tidligere rettssak UTEN å reagere så kraftig. Vanligvis blir traumer mer overkommelig etter tid og avdtand, så virker veldig rart at hun skal reagere så sterkt nå 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. mai 2022 #1549 Del Skrevet 13. mai 2022 (endret) Sigrid1 skrev (3 timer siden): Det er vanskelig nok for kvinner å fortelle om overgrep. og her sitter dere... Jeg er kvinne og voldsoffer. Jeg bar "fingeravtrykkene" til eksen min på halsen i form av blåmerker fra hver enkelt finger i nesten 2 uker etter at han prøvde å kvele meg! Likevel så tror jeg ikke Amber i denne saken, det er alt for mye som skurrer. De bildebevisene hun har viser ingen skikkelige skader,hvor er bilde av den nesten som har vært brukket 2 ganger hvor er bilde av blåøyene hun fikk begge de gangene, hvor er bildene av at føttene hennes var skåret opp av glasskår, hvor er bilder av blåmerker på halsen etter at Johnny flere ganger skal ha tatt kvelertak på henne til hun mistet bevisstheten osv osv. Lydopptakene viser at hun triger og psyker ned Johnny. Det er kun Johnny som faktisk har bilder av sine skader påført av Amber så langt. Joda, hun har prøvd å fake skader og ta bilder. Men de har alle til nå blitt avslørt som falske skader. Noen av de hun har delt er bilder tatt etter hun har tatt botox og filler i ansiktet. På ett har hun bruk rød neggelakk ved nesen for at det skulle se ut som neseblod. Listen er lang, hun har ennå ikke delt noen sannferdige bevis som har rot i virkeligheten. Det hun gjør, er å ødelegge for de som virkelig er voldsoffre. Endret 13. mai 2022 av Flettfrid La til tekst. 18 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 13. mai 2022 #1550 Del Skrevet 13. mai 2022 Ada111 skrev (4 timer siden): Media er mer en popcorn. Dessuten klarer Heard og Depp utmerket godt på egenhånd å informere om ståa. Jeg finner det bemerkelsesverdig at Heard nå, flere år senere, fremstår så sterkt berørt og traumatisert, mens hun ikke fremstod slik under UK-saken men heller som rake motsatsen, selv om hendelsene da var nærere i tid Hvordan vet du åssen hu reagerte i rettsalen i UK? Er video av uk saken offentliggjort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. mai 2022 #1551 Del Skrevet 13. mai 2022 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 13. mai 2022 #1552 Del Skrevet 13. mai 2022 Sigrid1 skrev (42 minutter siden): Hva med dette bildet, da? Hun er helt rød i ansiktet. Så lenge hun ikke vil legge ved bevis for dato for bildet er tatt OG det finnes andre som har sett henne den påståtte dagen uten å ha sett noen antydning til merker kan man ikke ta et bilde alene som bevis. Bildene som ble lagt frem i The Sun var også sterkt redigert med farge, og originalen var langt mindre rød. Om dette er et av de vet jeg ikke, men det er klart det også gir grunn til å tvile når det er bevist at manipulerte versjoner av bildet finnes. Dette kan feks ligne på rødhet man får etter kosmetiske inngrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 13. mai 2022 #1553 Del Skrevet 13. mai 2022 49 minutter siden, Sigrid1 said: Hva med dette bildet, da? Hun er helt rød i ansiktet. Botox? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 13. mai 2022 #1554 Del Skrevet 13. mai 2022 Duraton skrev (5 minutter siden): Botox? Googler man kim kardashian bruising after botox eller bare bruising after Botox vil man se veldig lignende merker, og flere som har blitt enda blåere enn dette. Men de er på eksakt samme plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henikka Skrevet 13. mai 2022 #1555 Del Skrevet 13. mai 2022 Sigrid1 skrev (52 minutter siden): Hva med dette bildet, da? Hun er helt rød i ansiktet. Anbefaler deg å lese denne artikkelen: https://pagesix.com/2021/11/04/johnny-depp-wins-bid-for-amber-heards-phone-records/ I tillegg til denne artikkelen ser jeg at flere her inne har gitt deg gode svar vedrørende dette bildet. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 13. mai 2022 #1556 Del Skrevet 13. mai 2022 1 hour ago, charactouy said: Jeg har hørt menn som har kommet seg bort fra å bli mishandlet av en kvinnelig partner bruke ord som flaut. Å ha blitt mishandlet av 'det svakere kjønn' oppleves av mange som flaut. I følge samfunnet skal menn være sterke og trygge, ikke bli banket opp av kvinner. Jeg synes ikke menn som blir utsatt for partnervold har noe å være flau over. De har ingen skyld i situasjonen. De har blitt lurt inn i et spill de ikke kan vinne, av en partner som vil dem vondt. Det kan skje med alle. Hvis en mann som lever under mishandling leser dette: Be om hjelp. Kom deg bort. Du har ingenting å være flau over. Det er hjelp og støtte å få ❤ Det er ikke bare bare å komme seg vekk heller. Dem bruker alle triksene dem kan for å stemple deg som den store stygge ulven. Dem er som regel super sosiale og folk kan da ikke tro at hun ville ha gjort noe sånt. Deg derimot har dem hørt masse om opp igjennom årene, så du er ferdigstemplet og sendt til slakteriet før du får sagt noenting. Dem står nesten og jubler og gratulerer henne med å ha kvittet seg med deg, og det er så fryktelig synd på henne, alt det hun har måtte leve med i alle årene. Og der sitter du, som ikke har sagt ett vondt ord om henne i flere år mens hun har terrorisert deg. Snakker delvis av erfaring. Ender at man bare gir seg og prøver å forsvinne så langt som mulig ifra henne og byen. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 13. mai 2022 #1557 Del Skrevet 13. mai 2022 6 minutter siden, Hoppetau said: Googler man kim kardashian bruising after botox eller bare bruising after Botox vil man se veldig lignende merker, og flere som har blitt enda blåere enn dette. Men de er på eksakt samme plass Samme med det ettersigende såret hun hadde i leppen. Hvis man blir slått slikt at leppen sprekker, så er såret vertikalt, og ikke rund. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 13. mai 2022 #1558 Del Skrevet 13. mai 2022 Puritaniana skrev (1 minutt siden): Puritaniana skrev (7 minutter siden): Amber Heard er blitt utsatt for psykisk og fysisk vold av Johnny Depp. Dette har The Sun skrevet om og er old news. Johnny Depp prøvde å saksøke The Sun, men han tapte fordi de hadde bevis på at han er konemishandler. Amber Heard har allerede avslørt ham. Dersom det var så enkelt tror jeg ikke saken ville blitt godkjent i utgangspunktet. I alle fall ville den blitt stoppet nå når advokatene til Heard forsøkte å kaste saken. Dommeren sa da at det VAR grunnlag for at saken kunne bli dømt i en annen retning og fikk derfor fortsette. Så det er ikke så svart hvitt. Og det samme må man da også sin om fetteren til Birgitte Trengs? Han er jo fortsatt dømt i sivilt søksmål så da er ikke skyldspørsmålet der heller relevant? Saker tas jo opp igjen hele tiden pga feil i tidligere saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 13. mai 2022 #1559 Del Skrevet 13. mai 2022 Lill3My skrev (37 minutter siden): Hun har snakket om disse tingene før, i tidligere rettssak UTEN å reagere så kraftig. Vanligvis blir traumer mer overkommelig etter tid og avdtand, så virker veldig rart at hun skal reagere så sterkt nå Takk for infoen. Da faller argumentet til @Sigrid1 bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 13. mai 2022 #1560 Del Skrevet 13. mai 2022 Anbefaler denne episoden som byr på mye informasjon, hentet direkte fra Ambers tidligere assistent 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg