charactouy Skrevet 5. mai 2022 #941 Del Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Hun burde seriøst være halvdød etter all den volden hun sier hun ble utsatt for. Det burde være kvelertak rundt halsen, hun burde være oppkuttet på beina etter alt dette knuste glasset som fløt rundt på gulvet, hun beskriver å bli kastet rundt og burde jo omtrent ha rullet naken over alt dette knuste glasset. Men neida, ingen så noe sår, ingen medisinske "records" over MASSIVE skader av vold. Nada, hun burde jo ikke klart å gå en gang etter det overgrepet med flasken. Hun smører på for tykt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #942 Del Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Hun burde seriøst være halvdød etter all den volden hun sier hun ble utsatt for. Det burde være kvelertak rundt halsen, hun burde være oppkuttet på beina etter alt dette knuste glasset som fløt rundt på gulvet, hun beskriver å bli kastet rundt og burde jo omtrent ha rullet naken over alt dette knuste glasset. Men neida, ingen så noe sår, ingen medisinske "records" over MASSIVE skader av vold. Nada, hun burde jo ikke klart å gå en gang etter det overgrepet med flasken. Hele kroppen burde vært skammslått, blå/svart og full av sår. Noe som hadde gjort at hun ble sendt på sykehus. Ingen kan få så mye juling som hun forteller om uten å trenge sykehusinnleggelse. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 5. mai 2022 #943 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg er blant de som tror mer på Amber enn på Johnny. Det er klart at begge to er svært skada mennesker, med relativt høyt forbruk av dop og at det er et forhold som har gått til helvete og at de begge har oppført seg forferdelig. Men jeg skjønner bare ikke at alle kan være så elsk på Johnny Depp, for han har helt tydelig oppført seg som en drittsekk. Og jeg skjønner ikke at det sitter så mange og vet hvordan et offer for partnervold skal oppføre seg og mener hun gjør det feil, eller ikke tror det skulle være mulig for henne å skjule volden for omverdenen. For hver dag er det flere kvinner som klarer å skjule alvorlig vold for de rundt seg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #944 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Historien har jo ikke sammenheng, hun forteller om 3 døgn med kaos og fyll fra hun kommer frem til disse bildene blir tatt. Når skalnhun da ha hatt tid til å male? 🤔 i følge henne var det kaos hele tiden når hun ikke sov. Endret 5. mai 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 5. mai 2022 #945 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Tenker også det er helt umulig å ha fått så store skader som hun beskriver uten at noen har sett skadene. Hun har hatt sikkerhetsvakter, sjåfør, sykepleiere, vaskepersonell, sminkører, stylister og frisører osv tilgjengelig døgnet rundt. Dette ville de ha sett, noe annet er ikke mulig. Og med hennes dokumentasjon, filming, opptak etc skulle det også vært dokumenterer. Hun skulle vel også hatt arr å vise til. Endret 5. mai 2022 av Hoppetau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #946 Del Skrevet 5. mai 2022 Agathe skrev (2 minutter siden): Jeg er blant de som tror mer på Amber enn på Johnny. Det er klart at begge to er svært skada mennesker, med relativt høyt forbruk av dop og at det er et forhold som har gått til helvete og at de begge har oppført seg forferdelig. Men jeg skjønner bare ikke at alle kan være så elsk på Johnny Depp, for han har helt tydelig oppført seg som en drittsekk. Og jeg skjønner ikke at det sitter så mange og vet hvordan et offer for partnervold skal oppføre seg og mener hun gjør det feil, eller ikke tror det skulle være mulig for henne å skjule volden for omverdenen. For hver dag er det flere kvinner som klarer å skjule alvorlig vold for de rundt seg. Det er én hovedgrunn til at jeg ikke tror Heard er helt sannferdig: Ingen andre enn henne selv har sett skader på henne ut over et sår på en leppe. Nå har hun nettopp beskrevet å ha blitt slengt rundt, etter strupetak, naken, i et rom med flisgulv og marmorbenker som var fylt av knust glass for så å ha blitt voldtatt med en flaske - uten å trenge legetilsyn. Uten å felle én tåre under vitnemålet til tross for at hun så ut og hørtes ut som hun gråt. Jeg kan tro på at Depp har dyttet henne opp mot veggen og knust telefonen ved hodet hennes i en krangel om hans rusmisbruk og/eller sjalu anklager om utroskap, før eller etter hun kastet en flaske som kuttet av ham fingertuppen. Jeg kan tro på at det kan være ubehagelig å stå opp til skrift i blod på veggene. At hun ikke trengte legetilsyn dersom hennes versjon var sann, det klarer jeg ikke tro på. 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 5. mai 2022 #947 Del Skrevet 5. mai 2022 https://vm.tiktok.com/ZMLnCJGpv/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #948 Del Skrevet 5. mai 2022 Det høres ikke ut som små risp som ikke etterlater seg arr når hun sier "my forearms were cut, the bottom of my feet were sliced up pretty good". Var det ikke et av JDs vitner som nevnte at AH hadde to lange streker (kutt/risp) på armen sin og at det var selvpåført? Lurer på om det er snakk om i samme tidsrom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #949 Del Skrevet 5. mai 2022 mordi9 skrev (2 minutter siden): Hun gråter, men uten tårer... For det meste, men jeg så det rant minst én tåre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 5. mai 2022 #950 Del Skrevet 5. mai 2022 Sigrid1 skrev (3 timer siden): Er det bare jeg som tror 100% på Amber Heard her? Du er ein av de veldig få. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 5. mai 2022 #951 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) Agathe skrev (32 minutter siden): Men jeg skjønner bare ikke at alle kan være så elsk på Johnny Depp, for han har helt tydelig oppført seg som en drittsekk. Altså, dette har vel egentlig vært kjent hele tiden? At fyren har vært rusavhengig og et rasshøl, er vel noe man bare har forutsatt. Problemet til nå har vært at hun har vært det uskyldige stakkars offeret, og han har bare vært overgriper, og derfor har hun fått fortsette å jobbe og han har hatt yrkesforbud. Denne rettssaken er antagelig hvorfor han kansje får jobbe igjen. Og hun bør i allefall miste en rolle, bare så man anerkjenner balansen… Den avdekker at dette har vært ett skadelig ekteskap der begge har vært medvirkende. Grunnen til at jeg har mistet troen på Amber, (og jeg forutsatte at hun faktisk ble utsatt for vold. Jeg elsker skuespilleren Depp, men jeg tror ikke han er Jesus for det) er at hun lyger om tåpelige ting i denne rettssalen. Ting som ikke i utgangspunktet er kritisk, men som er tåpelig når man er i en forberedt rettsak. Endret 5. mai 2022 av Druid 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 5. mai 2022 #952 Del Skrevet 5. mai 2022 Hatsumomo skrev (48 minutter siden): Hun burde seriøst være halvdød etter all den volden hun sier hun ble utsatt for. Det burde være kvelertak rundt halsen, hun burde være oppkuttet på beina etter alt dette knuste glasset som fløt rundt på gulvet, hun beskriver å bli kastet rundt og burde jo omtrent ha rullet naken over alt dette knuste glasset. Men neida, ingen så noe sår, ingen medisinske "records" over MASSIVE skader av vold. Nada, hun burde jo ikke klart å gå en gang etter det overgrepet med flasken. Enig med deg. Det jeg heller ikke forstår er hvorfor LØP hun ikke og låste seg inne på et bad mens han angivelig slo ihjel den telefonen om og om igjen mens han truet med å drepe henne?? Hun hadde da angivelig nettopp blitt tatt kvelertak på, holdt inntil en vegg, slått i ansiktet, brølt til, knust flasker og fått ting kastet på seg.... Og historien om nattkjolen og kjøttet!!!! 😳😳😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 5. mai 2022 #953 Del Skrevet 5. mai 2022 Agathe skrev (23 minutter siden): Jeg er blant de som tror mer på Amber enn på Johnny. Det er klart at begge to er svært skada mennesker, med relativt høyt forbruk av dop og at det er et forhold som har gått til helvete og at de begge har oppført seg forferdelig. Men jeg skjønner bare ikke at alle kan være så elsk på Johnny Depp, for han har helt tydelig oppført seg som en drittsekk. Og jeg skjønner ikke at det sitter så mange og vet hvordan et offer for partnervold skal oppføre seg og mener hun gjør det feil, eller ikke tror det skulle være mulig for henne å skjule volden for omverdenen. For hver dag er det flere kvinner som klarer å skjule alvorlig vold for de rundt seg. For min del (som ikke tar stilling til det juryen skal ta stilling til, i alle innlegg jeg skriver i tråden) så blir oppførselen deres på en måte nullet ut. De har nok både hatt det vanskelig og vært vanskelige å leve med begge to i forholdet. At de har snakket stygt til hverandre er dokumentert. At de begge har ruset seg er dokumentert. At JD har tatt sinne og frustrasjon ut på interiøret er dokumentert. Når det gjelder det AH påstår om massiv og gjentatt vold, inkludert voldtekter, uten at dette foreløpig er bekreftet av noe annet eller noen andre, fremstår det for meg som fullstendig oppspinn og løgn, og det jeg sitter igjen med da er AHs løgner og falske anklager. De forsvinner ikke uansett hvor drittsekk JD har vært. Får se om jeg endrer mening etter hvert som AHs team skal legge frem flere beviser og innkalle egne vitner. Og så må jeg bare si at ikke alle som tror på JDs versjon har lagt sin elsk på ham eller er fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krepsekvinnen Skrevet 5. mai 2022 #954 Del Skrevet 5. mai 2022 Kan historiene hennes være rus-psykoset hun erindrer som sanne? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #955 Del Skrevet 5. mai 2022 CeeCee skrev (1 minutt siden): Og historien om nattkjolen og kjøttet!!!! 😳😳😳 Akkurat den detaljen synes jeg er troverdig. Depp var ruset og sprø nok til å skrive kryptiske meldinger med sitt eget blod fra den avkuttede fingeren på vegger og lampeskjermer, jeg ser ikke bort fra at han kunne gjemt kjøttbiter i nattkjolefiller i den tilstanden han var i da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 5. mai 2022 #956 Del Skrevet 5. mai 2022 Krepsekvinnen skrev (2 minutter siden): Kan historiene hennes være rus-psykoset hun erindrer som sanne? Det er i alle fall mer formildende enn å være en narsissistisk, manipulerende, løgnaktig mishandler... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 5. mai 2022 #957 Del Skrevet 5. mai 2022 Sigrid1 skrev (3 timer siden): Er det bare jeg som tror 100% på Amber Heard her? Jeg tror henne. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 5. mai 2022 #958 Del Skrevet 5. mai 2022 Agathe skrev (38 minutter siden): Jeg er blant de som tror mer på Amber enn på Johnny. Det er klart at begge to er svært skada mennesker, med relativt høyt forbruk av dop og at det er et forhold som har gått til helvete og at de begge har oppført seg forferdelig. Men jeg skjønner bare ikke at alle kan være så elsk på Johnny Depp, for han har helt tydelig oppført seg som en drittsekk. Og jeg skjønner ikke at det sitter så mange og vet hvordan et offer for partnervold skal oppføre seg og mener hun gjør det feil, eller ikke tror det skulle være mulig for henne å skjule volden for omverdenen. For hver dag er det flere kvinner som klarer å skjule alvorlig vold for de rundt seg. Tja. Jeg har ingen tro på at Depp var noen sjarmør å være sammen med, og jeg tviler ikke på at de var involvert i gjensidig psykisk vold. De fremstår usunne begge to på et personlig plan. Men, det er vanskelig å bli overbevist når Heard gjør fra seg i en seng og regelrett lyver om en del ting. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 5. mai 2022 #959 Del Skrevet 5. mai 2022 Olaug Olsen skrev (15 timer siden): Det er mye sånn forsvar av stakkars JD i denne tråden, og også i sitatet jeg har med her. Nå har ikke jeg lest alle de 42 sidene, men takk for de som deler kurante klipp og tekster. Jeg forstår at alle digger Pirates of the Caribbean. Det gjør jeg også. Det er flotte filmer. JD er en flott fyr. Men om vi tenker oss om... Voksne mennesker, selv voksne kokainbrukere, bør ha kunnskap og vett nok til å trekke seg unna giftige mennesker, med en gang de viser sitt sanne ansikt. Slike som dere omtaler, og nå tar jeg ikke stilling til om AH er en av dem, men jeg har min egen erfaring med slike mennesker. Når slike viser seg, så samler man tingene sine og stikker. Det er jo nettopp en egenskap ved slike mennesker at de får deg dypere og dypere ned i klisteret. Alt du sier og gjør kan brukes mot deg osv. JD har hatt mange kjærester, og er over 50 år. En erfaren mann. Men har han vært naiv? Er det ok av en mann på 50+ å være så naiv? Han burde ha stukket lenge før han satt fast nede i gjørmen. Han var rik og kunne brukt skilsmisseadvokatene sine til forebyggende virksomhet. I stedet har han vært naiv, godtroende og selvdestruktiv. Stukket hodet i sanden og forsøkt å dope seg bort fra problemene. Ikke pent. Ikke maskulint! For det første håper jeg virkelig ikke at du mener dette så nedlatende som det ser ut til, for man trenger ikke verken digge filmene hans eller tro at han er uskyldig oppi dette, for å mene at han virker mer troverdig enn henne. Hvorvidt han er en flott fyr eller ikke vet vi vel egentlig ingenting om. Vi kjenner han jo bare som en skuespiller. For det andre synes jeg det er litt rart at alder og naivitet har noe å si når noen velger å bli i et forhold til tross for vold. Er det ikke veldig typisk at voksne og ellers oppegående folk lar seg "lure" av den voldelige partneren, og da spesielt når manipulasjon er i bildet? Man er glad i vedkommende og lar stadig tvilen komme dem til gode, og man blir psykisk brutt ned og mister seg selv mer og mer? Jeg har ingen problemer med å tro at selv en godt voksen og erfaren mann kan bli værende i et voldelig forhold. Loboto skrev (5 timer siden): Synes det er ganske horribelt at man ikke skal tro på noen fordi de ikke har dokumentert skadene i det hele tatt eller med rett utstyr! Min mor levde under vold og dokumenterte aldri noe som helst. De fleste tenker faktisk ikke slik, de vil bare gå videre og håper det ikke skjer igjen. Jeg ser andre også har kommentert dette, men likevel: Amber har jo tydeligvis vært svært ivrig etter å dokumentere Johnnys rusmisbruk via bilder og videoer, og har også egne bilder av det som hun mener skal være blåmerker etter vold i forholdet. Nettopp denne iveren etter å dokumentere alt det gale og rare han gjør, inkludert å sovne i rare posisjoner, i tillegg til egne skader, er noe av det som jeg synes er veldig atypisk voldsofre. Men nå har ikke jeg erfaring med hvordan voldsofre typisk oppfører seg, så jeg skal ikke være skråsikker i mine uttalelser, dette er bare tanker jeg gjør meg. Agathe skrev (22 minutter siden): Jeg er blant de som tror mer på Amber enn på Johnny. Det er klart at begge to er svært skada mennesker, med relativt høyt forbruk av dop og at det er et forhold som har gått til helvete og at de begge har oppført seg forferdelig. Men jeg skjønner bare ikke at alle kan være så elsk på Johnny Depp, for han har helt tydelig oppført seg som en drittsekk. Og jeg skjønner ikke at det sitter så mange og vet hvordan et offer for partnervold skal oppføre seg og mener hun gjør det feil, eller ikke tror det skulle være mulig for henne å skjule volden for omverdenen. For hver dag er det flere kvinner som klarer å skjule alvorlig vold for de rundt seg. Jeg tror du tillegger ganske mange i tråden her meninger de ikke har. Å ta Johnny i forsvar er ikke ensbetydende med å "være så elsk" på ham, og de aller fleste som forsvarer ham skriver jo at han garantert ikke har vært enkel å leve med, grunnet rusmisbruk og sikkert mye irrasjonell adferd og kjeftbruk. Det er litt nedlatende å anta at eneste grunn til å forsvare Johnny er at man har lagt sin elsk på ham og/eller mener han er helt uskyldig oppi dette. De aller fleste klarer fint å flere tanker i hodet samtidig. 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NenehGoji Skrevet 5. mai 2022 #960 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) https://www.nickiswift.com/214843/celebs-who-cant-stand-johnny-depp/ Endel lesestoff her, litt misvisende overskrift -er en lang artikkel om dem begge Endret 5. mai 2022 av NenehGoji Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg