Tabris Skrevet 3. mai 2022 #641 Del Skrevet 3. mai 2022 30 minutter siden, Ambeh said: Dette snakket de om i pausen i går (?) på youtube-kanalen til Law & Crime Network, og slik jeg forstår det: Grunnen til at AH snakket med og tok testene til psykologen som vitnet for JH, er at AH hevder seg psykisk skadet av den påståtte volden. Ved å hevde dette trekker hun inn sin egen psykiske helse i saken og da bestemte dommeren (på spørsmål fra JHs advokater) at hun måtte snakke med psykologen om det. Teamet til AH ville at JH skulle ta de samme testene, men det slapp han siden han ikke har trukket inn sin egen psykisk helse slik hun har. Takk for info! 4 minutter siden, Hatsumomo said: Så altså, to ulike teraputer her da (Curry tidligere og nå henne) som tydeligvis har tatt de samme testene på Amber, men kommet til ulik resultater når det kommer til AH ?? Ja, dette ble i hvert fall litt mer håndfast. Det er jo interessant når de kommer frem til stikk motsatte resultateter. Ikke uventet med tanke på at de er vitne til hver sin side. Generelt sett synes jeg Dr. Curry virket mer troverdig, men jeg har jo også bias siden jeg støtter Johnny Depp mer. Men jeg synes det er rart at Dr. Hughes can uttale seg så skråsikkert om at vold har forekommet, det kan ikke en psykolog uttale seg om. Samt at hun konsekvent sa "henne" og fremstilte kvinnene som offer for vold fra menn tidligere når hun vitnet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2022 #642 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Tabris skrev (3 minutter siden): Takk for info! Ja, dette ble i hvert fall litt mer håndfast. Det er jo interessant når de kommer frem til stikk motsatte resultateter. Ikke uventet med tanke på at de er vitne til hver sin side. Generelt sett synes jeg Dr. Curry virket mer troverdig, men jeg har jo også bias siden jeg støtter Johnny Depp mer. Men jeg synes det er rart at Dr. Hughes can uttale seg så skråsikkert om at vold har forekommet, det kan ikke en psykolog uttale seg om. Samt at hun konsekvent sa "henne" og fremstilte kvinnene som offer for vold fra menn tidligere når hun vitnet. Når de kommer frem til ulike resultater så må jeg si at jeg blir skeptisk til begge to teraputene. Dette er vel tester som ikke skal være så vanskelig å lese? I slike alvorlige saker som dette så bør jo resultatene kunne leses som bankers, ellers må juryen bare velge hvilken teraput de skal lene seg på i saken. Endret 3. mai 2022 av Hatsumomo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 3. mai 2022 #643 Del Skrevet 3. mai 2022 Psykologen som uttaler seg nå snakker om en selvrapporteringstest hvor man ikke har annet enn AH sitt ord for det hun rapporterer. Så de testene ang vold og agressjon fremlegges helt feil. De sier utelukkende hva AH hevder, og ikke noe om observerte symptomer o.l. Diagnostisering av personlighetsforstyrrelser gjøres mer på den kliniske vurderingen i samtalen, og observasjonene av pasientene sammen med testresultater. Jeg kom inn i streamingen litt sent så jeg fikk ikke med meg alt hun la frem, men man kan ikke legge frem en del rapportering som bevis for at vold har funnet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 3. mai 2022 #644 Del Skrevet 3. mai 2022 Hun smører litt tykt på nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2022 #645 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg klarer ikke helt det trynet til AH, hun ser jo ut som om det er rett før hun skal bryte ut i sipping hvert øyeblikk. Det blir litt for påtagelig når hun holder det trynet sånn 5 timer i strekk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. mai 2022 #646 Del Skrevet 3. mai 2022 Psykologdama der er jo uenig i de alt andre har kommet frem til angående AH 🙄🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 3. mai 2022 #647 Del Skrevet 3. mai 2022 Hun Amber kommer jo fra en ganske voldelig oppvekst, ikke rart hun sliter sånn som voksen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 3. mai 2022 #648 Del Skrevet 3. mai 2022 Slike personlighetstester kan lures. Jeg søkte opp The Minnesota Multiphasic Personality Inventory og fant ørten sider som tilbyr testen som trening før jobbintervjuer osv. Da kan du ta den så mange ganger du vil, til du får ønsket resultat. Er det noen som vet hvem om de to doktorene har vurdert samme testsvar? Eller har Heard fylt ut testen to ganger. Hvem fikk henne i så fall til å ta testen først, Dr Curry eller Dr Hughes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 3. mai 2022 #649 Del Skrevet 3. mai 2022 Felis skrev (1 minutt siden): Slike personlighetstester kan lures. Jeg søkte opp The Minnesota Multiphasic Personality Inventory og fant ørten sider som tilbyr testen som trening før jobbintervjuer osv. Da kan du ta den så mange ganger du vil, til du får ønsket resultat. Er det noen som vet hvem om de to doktorene har vurdert samme testsvar? Eller har Heard fylt ut testen to ganger. Hvem fikk henne i så fall til å ta testen først, Dr Curry eller Dr Hughes? Tror det kun var Dr. Curry som testet med MMPI. Psykologen som vitner nå er uenig i at resultatene av den og andre tester viser personlighetsforstyrrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøker Skrevet 3. mai 2022 #650 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg har ikke fulgt så ekstremt mye med i denne saken, men ser nå på rettssaken. Er bare bare jeg som synes det virker uprofesjonelt å prate så skråsikkert om hva Depp har gjort mot Heard, når terapeuten/psykologen ikke var til stede når disse hendelsene inntraff? Slik hun formulerer seg, høres det ut som fakta som kan bevises? Det kan godt hende at noe er fakta som jeg ikke har fått med meg, men trodde at vitne skulle holde seg objektiv, ikke subjektiv, til saken. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 3. mai 2022 #651 Del Skrevet 3. mai 2022 Her blir det ikke ropt mye Hearsay? Men det er mye av det eller?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2022 #652 Del Skrevet 3. mai 2022 Bøker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke fulgt så ekstremt mye med i denne saken, men ser nå på rettssaken. Er bare bare jeg som synes det virker uprofesjonelt å prate så skråsikkert om hva Depp har gjort mot Heard, når terapeuten/psykologen ikke var til stede når disse hendelsene inntraff? Slik hun formulerer seg, høres det ut som fakta som kan bevises? Det kan godt hende at noe er fakta som jeg ikke har fått med meg, men trodde at vitne skulle holde seg objektiv, ikke subjektiv, til saken. Denne personen er tydeligvis overbevist av Amber Heard om hva som har skjedd. Sitter med en dårlig smak i munnen av hele denne fremførselen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 3. mai 2022 #653 Del Skrevet 3. mai 2022 Uggent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. mai 2022 #654 Del Skrevet 3. mai 2022 Syns hun blir veldig revet med når hun snakker, blir så ivrig innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2022 #655 Del Skrevet 3. mai 2022 Flettfrid skrev (3 minutter siden): Syns hun blir veldig revet med når hun snakker, blir så ivrig innimellom. Er det første gang hun er i en rettsak? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men hun virker veldig engasjert ja i motsetning til Dr Curry. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 3. mai 2022 #656 Del Skrevet 3. mai 2022 Tabris skrev (59 minutter siden): Generelt sett synes jeg Dr. Curry virket mer troverdig, men jeg har jo også bias siden jeg støtter Johnny Depp mer. Men jeg synes det er rart at Dr. Hughes can uttale seg så skråsikkert om at vold har forekommet, det kan ikke en psykolog uttale seg om. Samt at hun konsekvent sa "henne" og fremstilte kvinnene som offer for vold fra menn tidligere når hun vitnet. Tenkte det samme selv. Psykolgen ser jo bare hva Amber har fortalt henne. Så psykologen kan jo ikke tilføre noe nytt om Amber har blitt utsatt for vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøker Skrevet 3. mai 2022 #657 Del Skrevet 3. mai 2022 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Syns hun blir veldig revet med når hun snakker, blir så ivrig innimellom. Helt enig. For meg virker det mer som at hun er personlig involvert, og ikke «bare» en terapeut. Hadde skjønt at hun ble revet med dersom hun var en venninne av Heard. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MAGEROST Skrevet 3. mai 2022 #658 Del Skrevet 3. mai 2022 Ho kjerringa der er jo en feministisk mannehater, ho snakker bare piss. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 3. mai 2022 #659 Del Skrevet 3. mai 2022 Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Er det første gang hun er i en rettsak? Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men hun virker veldig engasjert ja i motsetning til Dr Curry. Nei, hadde vel vitnet 50 ganger før, (allikevel visste hun ikke at hun ikke skal henvende seg til dommeren og stille henne spørmål, som hun gjorde da hun lurte på om hun fikk lov til å lese fra notatene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 3. mai 2022 #660 Del Skrevet 3. mai 2022 Leser av kommentarene at denne Dr. Hughes har ganske dårlige anmeldelser ... jaja, det blir interessant med kryssforhøret imorgen - da vil nok JD sine advokater gå hardt på tenker jeg. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg