AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #1 Skrevet 9. april 2022 Jeg har laget en sjokoladekakebunn med revet appelsinskall i, i dag. Tenkte å dele bunnen i to, og fylle den med sjokoladekrem, og små appelsinbiter/skiver. Tror dere det vil bli bra? Har aldri forsøkt å fylle sjokoladekake med appelsinbiter før. Pleier også alltid å dynke bunnen med melk, kaffe e.l. Anonymkode: 6943a...b36
Maleficenta Skrevet 9. april 2022 #2 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har laget en sjokoladekakebunn med revet appelsinskall i, i dag. Tenkte å dele bunnen i to, og fylle den med sjokoladekrem, og små appelsinbiter/skiver. Tror dere det vil bli bra? Har aldri forsøkt å fylle sjokoladekake med appelsinbiter før. Pleier også alltid å dynke bunnen med melk, kaffe e.l. Anonymkode: 6943a...b36 for dem som liker kombien appelsin og sjokolade så ..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #3 Skrevet 9. april 2022 Maleficenta skrev (1 minutt siden): for dem som liker kombien appelsin og sjokolade så .. Jeg er ingen kresen person, og har ikke så mange av dem i slekta heller. Så jeg satser på at DET ikke vil være problemet 🤣 Anonymkode: 6943a...b36
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #4 Skrevet 9. april 2022 Er det bedre å kutte ut appelsinbitene, og heller dynke bunnen med appelsinsaft? Ble veldig usikker nå 🤣 Anonymkode: 6943a...b36
MarianneE Skrevet 9. april 2022 #5 Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det bedre å kutte ut appelsinbitene, og heller dynke bunnen med appelsinsaft? Ble veldig usikker nå 🤣 Anonymkode: 6943a...b36 Det ville jeg absolutt heller gjort. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå