Gå til innhold

Kinder Bueno - trygt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en pose med sånne småpakker med kinder bueno for 1-2 uker siden som jeg har puttet i påskeeggene.

Ser at kinder bueno ikke står på listen over produkter som trekkes fra markedet. Stemmer dette? Synes bare det er rart at alle kinder produkter unntatt den trekkes 🤔

Anonymkode: 674ff...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke står på listen er det trygt.

Kinder-produkter produseres i flere forskjellige land f.eks Polen, Tyskland og Belgia.

Skrevet

Jeg har også fylt påskeegg med små pakker med kinder bueno. Har også kinder maxi i påskeeggene. Siden de ikke er på listen, så regner jeg med de er trygge. Jeg har ikke tatt de ut av påskeegget. Jeg spiste også et annet kinder produkt i forgårs og ble ikke syk. Det var kinder happy hippo.

Det er jo ikke nødvendig at alle variantene av kinder produktene trekkes fra butikk hyllen. Det er kun kinder eggene, kinder mini eggs og kinder schokobons som fjernes for salg. Resten av produktene kan selges. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kittykat said:

Jeg har også fylt påskeegg med små pakker med kinder bueno. Har også kinder maxi i påskeeggene. Siden de ikke er på listen, så regner jeg med de er trygge. Jeg har ikke tatt de ut av påskeegget. Jeg spiste også et annet kinder produkt i forgårs og ble ikke syk. Det var kinder happy hippo.

Det er jo ikke nødvendig at alle variantene av kinder produktene trekkes fra butikk hyllen. Det er kun kinder eggene, kinder mini eggs og kinder schokobons som fjernes for salg. Resten av produktene kan selges. 

Kinder maxi er på listen over produkter som tilbakekalles. 

Anonymkode: 585ff...b7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det er kun disse. Kinder maxi surprise er ikke det samme som kinder maxi. 

Kinder Maxi Surprise (vekt 100 gram): Best før-datoer fram til 21. august 2022

Kinder Maxi Surprise Pink (vekt 100 gram): Best før-datoer fram til 21. august 2022.

Kinder Miniegg (vekt 100 gram): Best før-datoer fram til 21. august 2022

Kinder Schoko-Bons (vekt 125 gram): Best før-datoer mellom 12. januar 2022 og 19. november 2022.

Kinder Surprise (vekt 20 gram): Best før-datoer mellom 26. februar 2022 og 3. januar 2023

Kinder Surprise 3-pakning (vekt 60 gram): Best før-datoer mellom 26. februar 2022 og 3. januar 2023

Kinder Surprise Pink (vekt 20 gram): Best før-datoer mellom 26. februar 2022 og 3. januar 2023.

Kinder Surprise Pink 3-pakning (vekt 60 gram): Best før-datoer mellom 26. februar 2022 og 3. januar 2023.

Anonymkode: 52e18...9a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er kinder maxi surprise, som er egg, ikke plate. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...