Gå til innhold

Ta med noe godt til hunden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er min retriever spesielt glad i:

-Små, hele, tørkede fisk i poser som kjøpes på Musti

-Okseører med muskel

-Vit bit booster, et krydder som kun inneholder tørket og malt fisk. Spriter opp et hvert måltid 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Fortsetter under...

Kaninører, mindre fett en griseører, samt mindre størrelse. Diverse struper, klover osv. Hør med eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soulma skrev (5 minutter siden):

Kaninører, mindre fett en griseører, samt mindre størrelse. Diverse struper, klover osv. Hør med eier :)

Tråden er over to år gammel, påskebesøket er nok unnagjort for lenge siden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

soulma skrev (15 timer siden):

Hvorfor henter du frem alle disse gamle trådene? Tror ikke de trenger råd lenger flere år etterpå? 

Anonymkode: 3e755...8e3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å holde seg så naturlig så mulig. Gi hunden gulrøtter, agurk, brokkoli, banan, bringebær, blåbær osv. Av godteri kjøp helst tørket kjøtt (lammeører og kaninører er en vinner hos mine, men de er av mindre rase så kanskje kalveører/okseører er bedre for din, men vær forsiktig med griseører noen kan bli dårlig i magen av de pga høyt fettinnhold). Du kan også vurdere oksestrupe, okselever, og se gjerne i frysedisken på dyrebutikken etter andre slike naturprodukt. Jeg ønsker å gi minst mulig av usunne fyllgodteri som dentasticks eller bearbeidet godbiter uten særlig næring. 

Anonymkode: 8d188...c27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tørrfisk er et helt rent produkt som er bra for tenner (motvirker tannstein) og full av god vitaminer og omega3.

Anonymkode: f21de...21c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin ører er populært

Anonymkode: a9f82...7aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...