AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #21 Del Skrevet 17. april 2022 Herregud. Mannen er det første man bør sjekke, om kvinnen har regelmessig syklus!! Kan ikke folk fatte det -og gjøre det! Altså for deres egen del.. du sparer mye tid, penger og unødvendig bekymring. Anonymkode: 01c59...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 17. april 2022 #22 Del Skrevet 17. april 2022 Fløff skrev (1 minutt siden): 😂 Ser og siterer du noe fra en annen tråd? Jeg har svart dette i en helt annen tråd og ser det ikke her i innlegg. Ja, fikk med en hel del om ikke skulle med. Rettet det opp naa. Tilbake til saken, aa ha en mann som ikke vil sjekke seg fordi den kansje kan vaere noe galt, er jo helt absurd. Hadde ikke villet ha barn med en saa umoden mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 17. april 2022 #23 Del Skrevet 17. april 2022 AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 19.14): Be ham om å få ut fingeren. IVF i offentlig regi tar årevis. Et vennepar av oss brukte 4 år på å få barn etter at de fant ut at sædcellene hans ikke klarte å svømme. Anonymkode: 123f3...372 Ivf trenger ikke å ta årevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. april 2022 #24 Del Skrevet 17. april 2022 Perle skrev (2 timer siden): Hvorfor får jeg opp at jeg har skrevet dette? Har ikke deltatt i denne tråden. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå