Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lano refil eller Palmolive refil. Heller det over på en såpedispenser. Kjøper de pga billig og gode for hendene mine (sliter med tørre hender og eksem hvis jeg vasker med feil såpe, men nå er hendene fine). Typisk såpe jeg ikke tåler er ukjente billigmerker, som jeg har vasket med på bensinstasjon og tidligere jobber. Jobben nå har også lano. Jeg har barn som har venner på besøk så vi bruker mye såpe, derfor kjøper jeg ikke feks rituals fordi den brukes opp alt for raskt til at det er verdt det. Hadde jeg bodd alene uten barn så ville jeg nok ha hatt rituals håndsåpe. 

Anonymkode: 1da00...c08

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
male32 skrev (På 10.4.2022 den 18.59):

Har prøvd mye, og lite fornøyd med de billigste. Kjøpte noen på 10 kroner marked på Eurospar, elendig. Tørker ut huden og skummer nesten ikke.

Veldig fornøyd med Yves-Rocher sine håndsåper. Drøy i bruk og lukter fantastisk.

Jo mer det skummer, jo mer uttørkede er såpen. Det er sulfat som gjør at det skummer og det er veldig uttørkede. 

Anonymkode: 5befd...805

• Nyttig 1
Skrevet

Bruker Biltema sin 36-8028   kr 14,90 lukter godt  :) 

Skrevet

Lano og noen YR sine håndsåper. De lukter så godt. Jeg synes Palmolive stinker noe fryktelig.

Skrevet

Enten First price eller såpe til rundt 11 kroner på Normal.

Anonymkode: 30745...e80

Skrevet

Palmolive til 11.50 hos Oda.

Anonymkode: 58e52...c43

• 2 måneder senere...
Skrevet

Neste gang blir det byhåndsåpe fra Normal. Eneste grunn, gratis på Normal sin app. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...